Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Let niet op de kleurtjes, kan je allemaal instellen.
Heb je mijn haar gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.
Ik wil graag rood, Pietjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Had 'm niet gemaakt voor post #298.
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet je dat![]()
Snel, een emmer haptonomie!
Joh!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.
En ik stalk. Daar ben ik weer!
Doe je rechtervleugeltje ook verbranden dan. Ik HAAT asymetrie!quote:
Nou, geeft niks, ik vind Harm-Jan een mooie naam.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even de screenshot weggehaald, want tot mijn schrik stond m'n naam erin.
hendig sjiek soms, modrechten
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even de screenshot weggehaald, want tot mijn schrik stond m'n naam erin.
hendig sjiek soms, modrechten
Rechtsboven schat. Fijne middag!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Zet 'm hier ff neer dan? Help ik zoeken!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |