Er is een mooi verhaal van Willem van Toorn, waarin men havencafés afstruint op zoek naar een neger. Actrices en andere hoeren vind je daar ook wel, denk ik, maar die kwamen in het verhaal niet ter sprake.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Gellius het volgende:
Waar zoek je, JAM. In havencafés?
Ik heb vannacht meer geslapen dan in de paar nachten ervoor bij elkaar!quote:
De kindertjes in Afrika, die hebben geeneens een tandarts!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht 'ik wacht even met ontbijten tot nadat ik naar de tandarts geweest ben' maar nu mag ik een uur niet eten en drinken.
Ik lees mee in twee slowchats, hoewel die van CUL niet is bij te houden, dus ik scroll er meestal doorheen. En verder heb ik maar een paar subforums op actief staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, jij leest ook overal mee, of niet?
CUL gaat inderdaad te hard de laatste tijd. En het gaat ook nergens over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees mee in twee slowchats, hoewel die van CUL niet is bij te houden, dus ik scroll er meestal doorheen. En verder heb ik maar een paar subforums op actief staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
CUL gaat inderdaad te hard de laatste tijd. En het gaat ook nergens over.
Ik kom je gewoon overal tegen! Maar dat vind ik gezellig hoor..
Ik ga in augustus een paar dagen weg, maar ik ben ook gewoon vrij blut na de verhuizing.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef sigme het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe katten, D&D. Maar waarom zou het te vroeg zijn? Je woont er, veel meer eisen zijn er niet. Of heb je een grote lange zomervakantie gepland?
Ah ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het gaat erom of ik twee katten ga nemen van Cat22, een moederpoes en haar dochtertje. Ik denk alleen dat het allemaal net iets te vroeg komt.
Bij mij heeft dat toch echt anders uitgepakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:28 schreef Gellius het volgende:
Het is zo jammer dat de bevallige opgegroeid is in een kampeergezin en dus voorgoed onder het valse idee leeft dat dàt leuke vakanties zijn.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Alleen had ik me wel al verheugd op een kitten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:04 schreef Lienekien het volgende:
Katten hoeven in aanschaf niks te kosten, maar in het onderhoud kan het nog wel een beetje tegenvallen.
Mijn tip voor nu is: neem geen overhaaste beslissing.
Ik zou je een redelijk bedaarde volwassen kat aanraden, die eraan gewend is om binnen te blijven en die goed alleen kan zijn.
Nu is dat nog niet zo erg. Maar ik ben zo onvoorzichtig geweest mij op het onzekere pad der gezinsuitbreiding te begeven. Ik realiseer me nu pas welk een levensgevaarlijk monstrum ik daarmee tevens in het leven geroepen heb: de coalitie. Nu zijn we nog met zijn tweeën en eindigt ieder belangenconflict in een patstelling (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat toch echt anders uitgepakt.
Dus zo vanzelfsprekend is dat helemaal niet.
Ze heeft waarschijnlijk gewoon het kampeergen van haar ouders geerfd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |