Ter compensatie heb ik gisteren sinds lange tijd weer eens de blasfemie van Type O Negative opgezet.quote:
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.
Dr zijn wel plugins voor, mijn Creative Zen kon ik ooit wel doorzetten naar (toen nog) audioscrobble, en mijn ipod (die ik volgens mij al een paar maanden kwijt ben) werd ook ondersteund.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.
Daarom draai ik op mijn mp3-speler (die niet kan scrobbelen, ik zou althans niet weten hoe) alleen luisterboeken.
Raar, ik weet het.
Nou, het zit zo, ik gebruik een oude Nokia N96 van mijn echtgenote als mp3-speler. Een halfuurtje per week, als ik de bovenverdieping stofzuig. Het is te veel moeite om daarvoor helemaal te gaan uitzoeken of er plugins voor zijn en hoe ik die installeer.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn wel plugins voor, mijn Creative Zen kon ik ooit wel doorzetten naar (toen nog) audioscrobble, en mijn ipod (die ik volgens mij al een paar maanden kwijt ben) werd ook ondersteund.
En wie heeft het toen verknald?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Dit exemplaar heeft zich hier al eerder gewaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |