Vertaling gaarne.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Waar nog de regel geldt uit de napoleontische tijd: si l'on refriche les malheurs du calnotage, entrez après degoumante d'ailleurs.
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Dit is het slowchattopic van TTK, Feestkabouter.
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
D'r staat toch LPT (langzaampraattopic)?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat had ik dan in slank moeten doen, want ik heb hier geen foto's gezien.
Het ziet er erg gezellig uit.
Gewoon k_man negeren, ik wil de foto's ook zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af..
Maar bedankt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Dat linkje wilde ik ook posten, tot ik zag dat Liene het topic al gevonden had.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |