Omdat Tamashii weet dat het een kutverhaal is en het niveau in KLB laag is zodat ze nog enigsinds slim overkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:
Inhoudelijk zit je ook nog eens fout. Wilders is niet tegen Marokkanen maar tegen de islam. Niet tegen een ras, maar tegen een geloof. Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven. Daar mag je tegen zijn, net zoals je tegen aanhangers van een politieke stroming mag zijn.
Bij deze is je topique ongeldig en dus vatbaar voor een slotje.
Daarnaast zijn de verkiezingen al voorbij
Ik vind het prima hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
Dat beloofd de NS al jaren.. Ben bang dat er weinig van komt in combinatie met die lutsers van Pro-Railquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
Dat klopt niet helemaal.quote:en jaja, sinds een maand: de zorg
WAAAAT??? Verkiezingen al voorbij?? Is het balkenende2 nu al gevallen dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:
Daarnaast zijn de verkiezingen al voorbij
Dat dus. Ik schijn ook "voorbestemd" te zijn om katholiek te worden. Zo dachten m'n ouders mij en m'n zusjes te moeten opvoeden. Gelukkig hebben ze snel ingezien dat dat kansloos was. En wij (de kinderen) dus ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Denken dat de SP economisch 'geniaal' is________________________!
Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch!
Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:12 schreef okiokinl het volgende:
nederland is ooit ontstaan met als basis; vrijheid van godsdienst. dat begrepen ze toen omdat ze net kweetniet hoe lang oorlog hadden gevoerd over godsdienst.
nu begrijpen 1.5 milioen mensen dat dus niet meer.
de PVV is anti-nederlands, als ze onze basiswaarden willen wegdoen.
Daar heb je wat aan? Je opent toch verdomme een topic omdat je een mening hebt, sta er dan ook voor en geef een weerwoord, ipv mensen te bedanken voor hun kritiek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Laatste twee posts, thanks. Daar heb ik wat aan!
waarom ben je dan niet boos op de veramerikanisering van nederland? of denk je dat ze in het rif gebergte van marokko ook gangstertej spelen, ouwe vrouwtejs beroven, drugs dealen en de buurt terroriseren?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.
Aangezien we geen sharia rechtbanken in Nederland hebben gaat dit dus niet op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.
jaja voorkomen dat je in een geloofs oorlog terecht komt door mensen van een geloof in een hoek te zetten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...
Kènkeranalfabeten hier ook altijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |