De tekst staat naar de cameraquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:41 schreef danielutrecht het volgende:
WTF nog een blooper? Ze is dus echt nep???
Als je kijkt naar de kwaliteit van de fipo, sepo en thipo, zal ik zeggen 'niet lang' - aangezien het niet echt anitagerelateerde berichten zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd hoe lang deze onzin door zal blijven gaan!
Zo gaat het al tig topics lang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de kwaliteit van de fipo, sepo en thipo, zal ik zeggen 'niet lang' - aangezien het niet echt anitagerelateerde berichten zijn.
Tssss, alleen omdat ik de anita-serie niet volgquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zo gaat het al tig topics lang.Newb.
Ja, en daar heb ik een hekel aan. Van die mensen die er na 10 delen is bij komen en dan gelijk poep gaan praten. Lees je eens in.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Tssss, alleen omdat ik de anita-serie niet volg
Hehehe wel sportief van haar om dit zo te zeggen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:06 schreef flexoo het volgende:
[ afbeelding ]
mensen doorlopen het is voorbijvolgende slachtoffer please
Bij mij komt dit over van dat het wel echt is, maar dat ze helemaal klaar is met het gepest en daarom doet alsof het nep is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:06 schreef flexoo het volgende:
[ afbeelding ]
mensen doorlopen het is voorbijvolgende slachtoffer please
Nu ben ik in de warquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bij mij komt dit over van dat het wel echt is, maar dat ze helemaal klaar is met het gepest en daarom doet alsof het nep is.
Wij hadden gister die blooper ontdekt, en nu doey zij net van dat dit nieuw is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef HenkySpanky het volgende:
Als die Anita zelf een troll is dan falen we allemaal keihard.
LOL,quote:
Ze wilt gewoon dat wij stoppen met pesten dmv te doen of het nep is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
LOL,
Beste allemaal,
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op fok.nl maar het is zo goed geweest. Bedankt voor deze serie en volgens mij kan er wel een slotje op. Ik zal zo nu en dan nog eens komen gluren op fok.nl maar de vakantie komt er aan en mijn handen jeuken om andere projecten aan te pakken. Nogmaals dank voor de fun en leuke site. Veel liefs en groetjes,
Anita Collin
Ja iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit zegt wel genoeg.Ik ben wel benieuwd wie de 'echte' Anita is.
Ik hoop dat we ooit de kans krijgen om wat vragen te stellen omdat ik wil weten wat er met die dikke snol is gebeurd die haar aanbid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |