quote:AMSTERDAM - Miley Cyrus probeert voorlopig zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van alcohol. Volgens de 17-jarige is zij in het echt helemaal niet zo wild als wordt gedacht.
© AFP
"Ik ga niet zeggen dat ik mijn hele leven lang nooit alcohol zal drinken. Dan zou ik liegen", geeft Cyrus toe in het radioprogramma van de Amerikaanse dj Ryan Seacrest. "Maar je moet het doen op een juiste manier. Alles is goed in kleine hoeveelheden."
Cyrus werd bekend als Hannah Montana uit de gelijknamige Disney-serie. Inmiddels timmert zij ook aan de weg als zangeres. Haar nieuwe album 'Can't Be Tamed' verschijnt deze maand.
De actrice en zangeres heeft momenteel een relatie met de 20-jarige Australische acteur Liam Hemsworth. "Ik ben blij. Hij anders dan andere jongens, want hij is ook nog eens een goede vriend."
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:11 schreef DonJames het volgende:
Goed om te weten. Trouwens, lost GHB ook op in frisdrank?
![]()
quote:
Dat slaat echt als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moet goed je best doen, wil je achter het stuur door frisdrank iemand doodrijden
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een tang op een varken
Een goeddenkend mens met (één glas) alcohol op stapt niet achter het stuur.
Hij heeft haar dus nog steeds niet gedaanquote:De actrice en zangeres heeft momenteel een relatie met de 20-jarige Australische acteur Liam Hemsworth. "Ik ben blij. Hij anders dan andere jongens, want hij is ook nog eens een goede vriend."
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:26 schreef Seam het volgende:
Wat een pretentieuze kuthoer is het tochFlikker toch op met je Disney imago
Waarschijnlijk nog in het handje-vasthouden-en-samen-fristi-drinken-stadium.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij heeft haar dus nog steeds niet gedaan
Even wat juicy Fristi drinkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog in het handje-vasthouden-en-samen-fristi-drinken-stadium.
Een glas.quote:
denk je heus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo is ze uberhaupt blij met hem, laatst beweerde ze nog andersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:28 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:The interviewer asked Miley about Liam's style, to which Miley replied:
“I have a problem with people who are wearing board shorts when they aren’t going to the beach and [Liam] is constantly in surf trunks. He just wears trunks all the time. My best friend is gay, so it doesn’t help. He’s always decked out really hot and then I see my boyfriend and I’m like, ‘I kinda want that one. Even though you don’t like me, I really like you!’”
What??? You live in El Lay! Board shorts are worn to board meetings! Are you serious right now???
Ignore her, Liam! Do not put on pants! REPEAT: DON'T DO IT!!!
Oh, and she just kept on going too! She then said:
“[My best friend is] way cuter and WAY more fun and wants to do everything I want to do."
Misschien moet ze dan maar met die homo gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo is ze uberhaupt blij met hem, laatst beweerde ze nog anders.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |