Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu verdiend, ik sta voor niets een tekort en ga gewoon over en de laatste loodjes heb ik in mn eentje afgelegd en zijn gelukt
Nou nou nou nou nou nou nouquote:
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammie
Moet ik er een opsturenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de buurt woon anders wil ik ze wel proeven
Ik heb nog wel wat chips, ik weet alleen niet of dat wel goed gaatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Moet ik er een opsturen![]()
haha
ik ga eens kijken of er wat te eten in huis is
Hoezo geloof jij mij niet?quote:
Dat was voor mij bijna een heel Stoeprandleven Naatjeleven geledenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammie
Ik ben toch ook blijven zitten? 2x?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaar
Van jezelf de discipline niet hebben om op hetzelfde schoolniveau te blijvenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaar
Nee, ik ben een neger, ik scheld met kanker.quote:
Badass motherfucker.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb als jochie van 5 de koekkast opengetrokken en alle koekblikken naast mij neergezet in een kringetje, toen vonden mijn ouders mij met een big smile vol chocola
tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat chips, ik weet alleen niet of dat wel goed gaat
[..]
Hoezo geloof jij mij niet?
Hoiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben een neger, ik scheld met kanker.
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb als jochie van 5 de koekkast opengetrokken en alle koekblikken naast mij neergezet in een kringetje, toen vonden mijn ouders mij met een big smile vol chocola
Dus, betekent niet dat ik dat ook moet doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben toch ook blijven zitten? 2x?
Je vindt me zielig he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van jezelf de discipline niet hebben om op hetzelfde schoolniveau te blijven
Met mij is ;t toch ook goed gekomen? Ik heb straks 2 diploma;s jongeuh.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, betekent niet dat ik dat ook moet doen
Goedenacht.quote:
GIMMEH!quote:
uhu, maar ik wil econometrie gaan doen, en dan is het niet handig als je vanaf onderen moet beginnenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met mij is ;t toch ook goed gekomen? Ik heb straks 2 diploma;s jongeuh.
Dus? Ik wil pathologische anatomie gaan doen, maar dat wordt ;m niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, maar ik wil econometrie gaan doen, en dan is het niet handig als je vanaf onderen moet beginnen
Weetje hoe ver wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar halen, de rings heb ik zonet al op gemaakt
En nu zodat ik ;t ook snap?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
en de andere kant op is niks dichter bij
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat het van mij uit naar jou helaas ook niet dichter bij is
Maar ik wil ze zelf ook hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
Als we nou allemaal naar Utrecht gaan he... dan wissel je de sticks in
hup iedereen blij
ohja ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja het zuigt ook zo lekker
( ja ik zuig er altijd aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zuigtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik zuig ook altijd aan nibbits, ook aan die ringdingenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kom ze maar halen dan deel ik graagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samen spelen, Samen delen
dus bring it on met die sticks
Utrecht?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
Als we nou allemaal naar Utrecht gaan he... dan wissel je de sticks in
hup iedereen blij
Volgens mij zuig jij overal aanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuig ook altijd aan nibbits, ook aan die ringdingen
ik ruim 2quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Utrecht?Dan ben ik 3 uur onderweg joh
ben ik niet de enige zie ik al van jou en LL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuig ook altijd aan nibbits, ook aan die ringdingen
Dat zag ik alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ben ik niet de enige zie ik al van jou en LL.
Ik doe die ringdingen wel eens aan mijn vinger en zuig ze zo op
hihi mannen wij zeggen dat we van zuigen houden
Beetje moeite doen voor een vrouw zit er tegenwoordig ook niet meer in he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom ze maar halen dan deel ik graag
Hier rijden de treinen niet meer en ik mag ook niet meer met de auto weg dus sorryquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje moeite doen voor een vrouw zit er tegenwoordig ook niet meer in he?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij zuig jij overal aan
Je bent gewoon één grote zuignap jij
Jepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeee luna
ben je uitgespamd?
DAT DOE IK OOKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Maantje![]()
Even een vraagje, zuig jij ook?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Maantje![]()
quote:
Zowel, Esmeralda als DW en LL zuigenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier rijden de treinen niet meer en ik mag ook niet meer met de auto weg dus sorry
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Maantje![]()
Die nibbit ring dingen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zowel, Esmeralda als DW en LL zuigen, jij ook?
He shit, het zit ons ook niet meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik mag niet rijden en hier ook zojuist de laatste trein gemist
[..]![]()
En de stick versie dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die nibbit ring dingen?Nee, die zuig ik niet op maar ik doe ze wel altijd aan mijn vingers
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je mag klagen hoor
Maar je geeft wel toe dat je zuigtquote:
Die nibbitsticks dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die nibbit ring dingen?Nee, die zuig ik niet op maar ik doe ze wel altijd aan mijn vingers
Ja, wie niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
[..]
Maar je geeft wel toe dat je zuigt
Je hebt genoeg gehad vandaag, het is ook wel een keer mooi geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het zo zeggen, als ik niet zou pijpen dan was ik al heel snel vrijgezel geweest.quote:
Trev, die doet niet aan clitpijpenquote:
quote:
Ja we zuigen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zowel, Esmeralda als DW en LL zuigen, jij ook?
je hoort er dus bij met het aan de vingers doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gehad vandaag, het is ook wel een keer mooi geweestMaar de dag is net een half uur oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfffffquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev, die doet niet aan clitpijpen
Ik kan ze niet aan de vingers doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja we zuigen!
[..]
je hoort er dus bij met het aan de vingers doen
Is het al zo laatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de dag is net een half uur oud
Gekke Trev.quote:
VANMIDDAG ZIE IK JOUUUUquote:
Kusje op?quote:
Ik zit er wel bijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan ik nou NIET bij de dagcijfers zitten
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
Dat je dat kanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb FOK! voor een dagje weggelegd
Te weinig posten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Maar je hoort er wel bij want stiekem pijp jij die nibit sticks ook
Nouja, ik vind mijn vriend toch net wat leuker dan FOK!quote:
KUSJEEEEEEEEEEEEEquote:
Zou niet goed zijn als ;t niet zo wasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik vind mijn vriend toch net wat leuker dan FOK!![]()
Sorry
Ik snap juist niet dat ik er wel in sta. Van half 2 tot half 7 in de sauna geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik was overdag niet zo actief he
daarbij wordt ik op msn nogal afgeleid
mocht je wel met je oorlogswond in de saunaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat ik er wel in sta. Van half 2 tot half 7 in de sauna geweest
Ja maar voordat iedereen gelijk boos wordt enzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ;t niet zo was
Maar zo hoog sta je ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat ik er wel in sta. Van half 2 tot half 7 in de sauna geweest
Ik vind van welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mocht je wel met je oorlogswond in de sauna
Voor mijn doen niet neequote:
Daarom. En sowieso, lekker het vuil losstomen tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja je weet zelf wel het beste wat kan en wat niet
Waarom niet?quote:
hastikke goequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom. En sowieso, lekker het vuil losstomen toch
Vind ik een strak planquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke dan houden we dat bij jou achterwege
Slapen?quote:
Ik ookquote:
Ga je daarna toch slapenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Slapen?
Trusten
ik wil wel, maar kan niet
ach 05.23 de krantjes gaan bezorgen
Om 5.23 precies?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Slapen?
Trusten
ik wil wel, maar kan niet
ach 05.23 de krantjes gaan bezorgen
Lolquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan moet de jeuk dan ook wel weg zijn he
Naja kijk ik ben nogal raar met wekkers zetten
05.20 vind ik te vroeg, 05.25 vind ik te laat om er uit te gaan.
dan maar 05.23 en dan sta ik daar om 05.31 meestal
Echt he sommige mensenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Doe ik ook 's ochtend als ik moet trainen. Altijd om 5.27 er uit zodat ik om 5.33 weg kan, en dan ben ik exact op tijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Elke gek heeft zijn gebrekquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he sommige mensen![]()
maar verder ben je best oke
Morge verjaardag van een maat die de 1ste 25 is geworden en zondag misschien paintballenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Hebben jullie verder nog wilde plannen dit weekend?
Morgen alle 3 de wedstrijden van het WK bij gebrek aan beter tijdsbestek, ohja, boodschappen doen. En zondag een verjaardag van mijn neefje die 1 jaar is gewordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge verjaardag van een maat die de 1ste 25 is geworden en zondag misschien paintballenjij dan?
Als het goed is George vandaag terug, dus ik ga rijdenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Mogguh huppelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is George vandaag terug, dus ik ga rijden
DW komt logerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig! Veel plezier!quote:
Wat een schattige fotoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn jongens zijn klaar voor het WK
envoor de spiegel die mega smerig is
[ afbeelding ]
En nog steeds blij met die toeters?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
enorm, de buren nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog steeds blij met die toeters?
De jongste kan het niet zo goed, die loopt nog gewoon te schreeuwen door dat dingquote:
Vuvuzela!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Esmerallda, hoe is het nou afgelopen bij de huisarts? Een allergie of toch muggen of iets heel anders?
Ik vind ;m neit zo.quote:
quote:Een man van het Indonesische eiland Bali heeft zijn buurman op heterdaad betrapt tijdens de liefdesdaad. De achttienjarige knul bleek druk bezig de liefde te bedrijven met een koe.
Toen de buurman zijn buurman Gusti Ngurah Alit betrapte met de koe, sloeg hij groot alarm in het dorp. Alit moest een bad nemen om zijn lichaam te zuiveren. Zijn geliefde koe werd in zee verzopen om zo de gemeenschap voor rampspoed te behoeden.
"De koe noemde mijn naam en verleidde mij", luidde het verweer van de jongeman. Het dorp wil er echter niet aan en dwingt hem nu tweeduizend oude munten te betalen. De eigenaar van de koe heeft omgerekend zo'n 450 euro gekregen voor de dood van de wandelende biefstuk.
quote:
Snap niet dat dat arme beest verzopen moest worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow mijn god
is een keer wat anders dan een schaap
bijgeloof he dan heb je datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap niet dat dat arme beest verzopen moest worden.
Eerst verkracht en dan vermoord en geen eens biefstuk
De koe vroeg erom. Dat staat in de tekst. Lezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap niet dat dat arme beest verzopen moest worden.
Eerst verkracht en dan vermoord en geen eens biefstuk
Dat bestaat ook helemaal niet. Denk eens na. Jézus.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef Opdekop het volgende:
Mwoaaaaaapp *racet met scootah door topic*
Heeft er nog iemand een slaapkamerbulldozer zodat ik niet hoef op te ruimen maar gewoon kan schuiven? Nee zeker
LEZEN JULLIE DIT ALLEMAAL EVEN.quote:
Giechel de giechel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
LEZEN JULLIE DIT ALLEMAAL EVEN.
QFT DUS
Goed manquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef Olle. het volgende:
jahoooeeewww geslaagd voor zwart!
ben nu verder naar de wedstrijden!fijne dag allen en iedereen!
Wanneer gaan we oerend hard kijken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
QFT DUS
Als je er eentje hebt gevonden mag ik hem dan ook lenen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef Opdekop het volgende:
Mwoaaaaaapp *racet met scootah door topic*
Heeft er nog iemand een slaapkamerbulldozer zodat ik niet hoef op te ruimen maar gewoon kan schuiven? Nee zeker
Ik ben nu bezig met m'n kamer schoon te maken met een sopje en zoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we oerend hard kijken?
Nu?
Ok, ik ga even op bed liggen. Ben kapot, en ik hoop dat de garage belt zodra ik 5 minuten slaapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met m'n kamer schoon te maken met een sopje en zo
Dan meld ik het even, ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt gevonden mag ik hem dan ook lenen?
Ik ben verliefd op jou.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
QFT DUS
Koeien zijn geile beesten hoorquote:
Ik weet het. Die vlekken.quote:
Omdat je zomaar even naar IJlst gereden bentquote:
Wat dacht je van die enorme tong?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het. Die vlekken.Die hoeven.
Die stinkende bek.
En je kan ze lekker fisten in hun kontje.
Dat kan ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Opdekop het volgende:
Je kan ook gewoon een geile schoonmaakster huren?
Neem dan gewoon een importbruid, daar mag je nog overheen ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Opdekop het volgende:
Je kan ook gewoon een geile schoonmaakster huren?
Ja klein stukje is dat ook eigenlijk maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je zomaar even naar IJlst gereden bent
EN JE BENT LEKKAHHHH
vaker komen danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja klein stukje is dat ook eigenlijk maar
Als jij een latex pakje voor me hebt waar ik in pas. Ik heb wel een lakjurkje maar die past niet meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Opdekop het volgende:
Trevland, jongen. Je hebt er ook de ballen verstand van. Dat moet je laaaaaaten doen. !!!!!
DevilsWhore, interesse om mijn kamer schoon te maken in een latex pakje ?
Ik weet het maar in het tijdsbestek dat het moest gebeuren kon ik niks meer regelenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Opdekop het volgende:
Trevland, jongen. Je hebt er ook de ballen verstand van. Dat moet je laaaaaaten doen. !!!!!
DevilsWhore, interesse om mijn kamer schoon te maken in een latex pakje ?
De volgende x laat ik je m;n kamer zienquote:
Ja nu heb ik die grote villa nog niet gezien hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De volgende x laat ik je m;n kamer zien![]()
![]()
![]()
mits opgeruimd
Dan had je iets verder door moeten rijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja nu heb ik die grote villa nog niet gezien he
Koopn. Ik heb wel een latex string trouwensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb geen lak/latex dingetjes![]()
Ik wil wel heeeeeul graag een latex legging
Inderdaad, better luck next timequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan had je iets verder door moeten rijden.
de routebeschrijving klopte wel, als jullie voor dat bruggetje stondenquote:
Niet, dat had je niet gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de routebeschrijving klopte wel, als jullie voor dat bruggetje stondenJullie hadden gewoon voor ;t bruggetje af moeten slaan, en dan ;t 3e huis aan de rechterkant
jawel jongeuh, als je over die crackbrug was gelijk afslaan, aan ;t einde de weg volgen, 3e rechts, 2e links.quote:
Jij wou hem gewoon voor jezelf houden hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef Opdekop het volgende:
Ik was degene die voorlas waar hij langs moest, maar JULLIE VECHTEN HET MAAR LEKKER SAMEN UIT
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wou hem gewoon voor jezelf houden he
Ja dus Ixora heeft het verkeerd uitgelegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef Opdekop het volgende:
Ik was degene die voorlas waar hij langs moest, maar JULLIE VECHTEN HET MAAR LEKKER SAMEN UIT
Goed plan, anders mis ik ;m.quote:
Stoep kan youtube linkjes hier droppenquote:
Neeheequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Stoep kan youtube linkjes hier droppen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
duimen jullie voor mij dat vanavond misschien de vaatwasser het doet
Ach ja vanavond heb je hulpquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I fucking know! doe het bijna elke avond
Ik vind een afwasmachine uitruimen ook klote werk eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I fucking know! doe het bijna elke avond
Nu durf ik niet meer naar je toe te komen hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ja Ik bind DW wel ff vast aan het keukenblok
then she nows her place
Jij mag zitten en mooi zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer naar je toe te komen hoor
Dat is veel moeilijker dan afwassenquote:
Welneeeeeequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is veel moeilijker dan afwassen
mooi ben je al, blijven zitten is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is veel moeilijker dan afwassen
nou, gisteravond had ik best moeite met blijven zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
mooi ben je al, blijven zitten is niet zo moeilijk
quote:Geen advies gevonden
Opties
Voor de opgegeven reis kan geen advies gegeven worden.
Ze zit in de busquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
leuk als ik weet hoelaat ik Ixora moet ophalen
[..]
Ik zit ook..en nu?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben verre van mooi en ik zit al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wordt zen en het lukt jequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, gisteravond had ik best moeite met blijven zitten![]()
dankje![]()
Zen yin yang, zen yin yang....oooooohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt zen en het lukt je(
)
Ik meen het![]()
Goed zoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zen yin yang, zen yin yang....oooooohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
![]()
e-e-e-echt?je hebt te lang niet in mijn fobo gekeken, dat is het
![]()
Nee, ik bedoelde dat ik niet wilde zeggen dat het om voetbal gingquote:
Oh, tsja, waarom zou je anders ook naar Koreaantjes kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik niet wilde zeggen dat het om voetbal ging
Hihi, maar nu moet ik opschieten!quote:
Poepluiers verschonen enzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, maar nu moet ik opschieten!![]()
ik zag het![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tsja, waarom zou je anders ook naar Koreaantjes kijken
Nope, de poepfabriek slaapt (nou ja, die kleine danquote:
Alweer naar A'foortquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, de poepfabriek slaapt (nou ja, die kleine dan) en ik heb hem overgedragen aan manlief, want ik ga nu zo douchen en dan naar Marijke, daar eten en dan naar Amersfoort
Hihi, ja, vanavond?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alweer naar A'foortOoit kunnen we daar een meet doen
Hangt af van welke kant het gras op gekamd staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lang duurt het om een motorblok in een auto te plaatsen?
de lucht is paarsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hangt af van welke kant het gras op gekamd staat.
Gebrek aan willekeur, want paars is jouw lievelingskleur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gebrek aan willekeur, want paars is jouw lievelingskleur.Dinsdag, 15:35 uur, lichtgroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Terwijl de treurwilgen met de vrachtwagens badmintonnen.quote:
Nee nog nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:12 schreef justmattie het volgende:
Chantal!!! Heb je oerend hard al gezien!?
Er zitten dames in die uit Bolsward komenquote:
Waar gaat de vakantie heen, con?quote:
Huwelijksreisquote:
Moet jij je chickie geen aandacht geven?quote:
Is bezig met plamuren, jeweets.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet jij je chickie geen aandacht geven?
Vrouwen kunnen niet klussenquote:
Die is vlees aan ;t snijden.quote:
Griekjensland!quote:
Uuuh.. Ow ja?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Over 6 dagen leukste weekend van het jaar
Ah leuk, neem je een stukje land mee? Hebben wij als Nederland betaald.quote:
Vrouwen die make-up dragenquote:
Ik zal mijn koffer vol scheppen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ah leuk, neem je een stukje land mee? Hebben wij als Nederland betaald.
Je wordt dan eindelijk 16 ?quote:
Ik draag bijna nooit make-up juh! Ik had gisteren toch ook geen make-up op!quote:
Niet?? Ik heb er niet op gelet eigelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit make-up juh! Ik had gisteren toch ook geen make-up op!
Nee jij keek naar hele andere dingenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet?? Ik heb er niet op gelet eigelijk
Like?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij keek naar hele andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |