Kassaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een baantje had. Waar werk je?
Zo leuk. AH? Ik heb in de AH gewerkt als vakkenvuller toen ik op jouw leeftijd was.quote:
Nee niet de AH. Is wel leuk, de hele dag naar mensen kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo leuk. AH? Ik heb in de AH gewerkt als vakkenvuller toen ik op jouw leeftijd was.
Ik heb van die vaste klanten die weten dat ik in de war raak van bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Olijk topic: Hoe pest jij kassa meisjes graag?.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Olijk topic: Hoe pest jij kassa meisjes graag?.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoefend thuis dusuuuh..![]()
ja, leuk tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee niet de AH. Is wel leuk, de hele dag naar mensen kijken.Alleen vandaag was het zooo rustig.
Hehehe,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ging laatst zo'n kassameisje pesten. Ik was vergeten de bonuskaart mee te geven voor korting en ze had het bonnetje al uitgedraaid. Toen zei ik heel serieus tegen dat meisje: 'Normaal vragen jullie ernaar. Het is allemaal jouw schuld...' Paar momenten stilte laten vallen en ze kijkt je zo halfgeschrokken aan en daarna heel hard 'HA HA GRAPJE'.
Als je niets te doen hebt achter de kassa.. komen interessante types langs hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb van die vaste klanten die weten dat ik in de war raak van bepaalde dingen.
Bijvoorbeeld 30,25 totaal en dan geven ze 50
en dan toets ik 50 contant in
geven ze nog 0.25 cent
Maar ik heb het geoefend thuis dusuuuh..![]()
En anders zeg ik: nee hoor die 0,25 cent hoe fik niet, ik heb het wisselgeld al (wat niet waar is, maar dan doe ik het snel)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Er is zo'n gast die iedere zaterdag komt en dan gaat ie bij mij aan de volle kassa staan en hij kijkt zo doordringend dat ik gewoon niet meer kan kijken. Dat moeten jullie nooit doen bij kassameisjes, is zielig voor ze.
Zo lief.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Om 8 sluiten we de winkel met zn allen en dan moeten we de kassala verwijderen en ik wist niet hoe dat moest vandaag. Dat meisje: ik heb het je al zo vaak uitgelegd. Ik: ja maar ik heb niet zo'n goed geheugen.
En dat meisje had net gedweild kom ik langslopen en laat een emmer omvallen. Had een jongen het voor me schoongemaakt en had een deel gemist.. komt dat meisje weer: wie heeft dit laten vallen? Die jongen; ik weet het echt niet.. Dat meisje naar mij: jij zeker heIk: ja maar ik ben onhandig..
![]()
*het leven van een meisje met twee linkerhanden
Knullige meiden zijn wel lief ende schattig, ja. (Niet denigrerend bedoeld.)quote:
Ik krijg wel vaak het idee dat die mensen gaan denken dat ik met opzet zo doe. Terwijl ik het juist graag wat minder zou hebben, want altijd moeten mensen op mij wachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knullige meiden zijn wel lief ende schattig, ja. (Niet denigrerend bedoeld.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |