quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha... beroep... die beste man heeft nog echt gewerkt...! altijd dingen gekocht en verkocht... Oude politie porsches opknappen en doorverkopen, LP's van de Bieb van groningen... En nu nog steeds heeft in Groningen een schuur staan met 10-12 motoren en nog een stuk of 6 in stukken...
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat hij in de koopvaardij zat ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!en hij heeft nog steeds een zeilboot, ligt nu in Barbedos...!
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!quote:
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!
ik zie geen problemen?!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveer
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!quote:
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!
ja maar...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?
Rumquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Ja, hophop, je bent al over tijd!quote:
maar dan blijft er nog genoeg over!!!quote:
slapen is overrated!quote:
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan blijft er nog genoeg over!!!
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!
die laatste drie heb ik hier ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die laatste drie heb ik hier ook.
Ze hebben wel een fucking megagrote hyperdeluxe wolkenkrabber in Vlissingen ja! Niet spotten met Vlissingen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zon...?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |