Vrijheid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, ik wil een liberaal kabinet, met D66 en VVD.
Er rollen tenminste geen koppen en handen over straat.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar hey, een christelijke sharia is vást veel toffer dan een islamitische.
Ja, want een islamtische sharia stond écht op het punt van uitbreken he. En dat terwijl die malloten van de SGP bijna mee mogen regeren. Beide zijn idioot, beide. Opdonderen met je kinderachtige kutgeloof, dat doe je maar thuis of in de kerk. Leg mij geen regels op uit je kloteboekje waar ik niet in geloof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Er rollen tenminste geen koppen en handen over straat.....
Ik zou niet graag in de schoenen van Rutte staan nu iig. Ik schat hem aardig liberaal in, en hij kan het eigenlijk niet goed doen. In zee gaan met Paars Plus levert geheid een monsterzege voor de PVV op de volgende keer, en in zee gaan met de PVV (= SP maar dan aangevuld met islamofobie) moet gewoon zeer doen, zeker wanneer gedoogsteun van christenextremisten benodigd is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef Jane het volgende:
Hoewel ik zelf aardig links ben, heb ik veel VVDers in mijn vrienden- en kennissenkring. Echte VVDers, noem ik ze maar even, van het liberale soort. Carrierevrouwen ook.
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat dat soort VVDer nu juichend op de bank staan te springen bij dit bericht.
Er wordt al druk experimenten uitgevoerd inderdaad. Eergisteren nog in Amsterdam met een proef-sharia bank.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, want een islamtische sharia stond écht op het punt van uitbreken he.
Ach, SGP. Dombo'squote:En dat terwijl die malloten van de SGP bijna mee mogen regeren. Beide zijn idioot, beide. Opdonderen met je kinderachtige kutgeloof, dat doe je maar thuis of in de kerk. Leg mij geen regels op uit je kloteboekje waar ik niet in geloof.
Raar dat jij de SGP wel voor Christenextremiste durft te beschuldigen maar als het gaat over Islamitisch terreur dan ben jij in geen velden of wegen te bekennen. Vreemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen van Rutte staan nu iig. Ik schat hem aardig liberaal in, en hij kan het eigenlijk niet goed doen. In zee gaan met Paars Plus levert geheid een monsterzege voor de PVV op de volgende keer, en in zee gaan met de PVV (= SP maar dan aangevuld met islamofobie) moet gewoon zeer doen, zeker wanneer gedoogsteun van christenextremisten benodigd is.
Denk je nou werkelijk dat ze dat extremistische gedachtengoed kunnen uitvoeren dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef KingOfMars het volgende:
Je bent echt een malloot als je de SGP hoger hebt staan dan de PvdA. Met alle respect.. (En nee, ik stem geen PvdA. En nee, ook geen GL. Of SP).
Selectief lezen is predikers niet vreemd. Moslimsterroristen moeten hard, keihard aangepakt worden. Straattuig in NL dat doet alsof het moslim is, ook. Punt. Vreemd eigenlijk dat jij denkt dat er hier ook maar iemand is die moslimextremisme voorstaat (behalve een paar malloten). Zoals de waard is...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar dat jij de SGP wel voor Christenextremiste durft te beschuldigen maar als het gaat over Islamitisch terreur dan ben jij in geen velden of wegen te bekennen. Vreemd.
Weet je wat, laten we gokken met onze rechtstaat! Proberen we ff dit, en als het niet bevalt geven we volgende week de macht aan Emile Ratelband. Of aan de bakker op de hoek. Lachen man en ach, zo erg zal het toch niet wezen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze dat extremistische gedachtengoed kunnen uitvoeren dan?
Ga het dak op, je ageert alleen tegen de uitwassen van de SGP, zodra er iets gemeld wordt over Moslims dan is bij voorbaat alles racistisch xenofoob of nazistisch, je meet met 2 maten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Selectief lezen is predikers niet vreemd. Moslimsterroristen moeten hard, keihard aangepakt worden. Straattuig in NL dat doet alsof het moslim is, ook. Punt. Vreemd eigenlijk dat jij denkt dat er hier ook maar iemand is die moslimextremisme voorstaat (behalve een paar malloten). Zoals de waard is...
All animals are equal, but some animals are more equal than others.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Picchia het volgende:
One nation under God, indivisible, with liberty and justice for all.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga het dak op, je ageert alleen tegen de uitwassen van de moslims, zodra er iets gemeld wordt over christenen dan is bij voorbaat alles racistisch xenofoob of nazistisch, je meet met 2 maten.
Joh, pleur lekker in elkaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga het dak op, je ageert alleen tegen de uitwassen van de SGP, zodra er iets gemeld wordt over Moslims dan is bij voorbaat alles racistisch xenofoob of nazistisch, je meet met 2 maten.
quote:Zij belijdt mitsdien het absoluut gezag van Gods Woord (naar de zuivere
Statenvertaling) over alle terreinen des levens en derhalve mede over het
terrein van het staatkundige en maatschappelijke leven zoals nader
uitgewerkt in het Program van beginselen.
En wat is artikel 36?quote:De Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) streeft naar een regering
van ons volk geheel op de grondslag van de in de Heilige Schrift
geopenbaarde ordening Gods en staat mitsdien voor de handhaving
van het onverkorte artikel 36 van de Nederlandse Geloofsbelijdenis.
En verderop:quote:Artikel 36 van de Nederlandse Geloofsbelijdenis
Van het ambt van de Overheid
Wij geloven, dat onze goede God, uit oorzaak der verdorvenheid des menselijken
geslachts, Koningen, Prinsen en Overheden verordend heeft; willende dat de
wereld geregeerd worde door wetten en politiën, opdat de ongebondenheid der
mensen bedwongen worde, en het alles met goede ordinantie onder de mensen
toega. Tot dat einde heeft Hij de Overheid het zwaard in handen gegeven tot straf
der bozen en bescherming der vromen. En hun ambt is, niet alleen acht te nemen
en te waken over de Politie, maar ook de hand te houden aan den heiligen
Kerkedienst; om te weren en uit te roeien alle afgoderij en valsen godsdienst, om het rijk
des antichrists te gronde te werpen1, en het Koninkrijk van Jezus Christus te doen
vorderen; het Woord des Evangelies overal te doen prediken, opdat God van een
iegelijk geëerd en gediend worde, gelijk Hij in Zijn Woord gebiedt.
Dit is pas extremistisch.quote:Kerk en staat
Die verhouding van kerk en staat is volgens artikel 36 NGB een
theocratische. De theocratie staat wat uitgangspunt čn richtsnoer betreft
tegenover die van de neutrale staat, die de kerk in haar wezen niet
erkent.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga het dak op, je ageert alleen tegen de uitwassen van de SGP, zodra er iets gemeld wordt over Moslims dan is bij voorbaat alles racistisch xenofoob of nazistisch, je meet met 2 maten.
De vuile nepgristenhonden!quote:"SGP bereid tot gedoogsteun centrumrechts"
De SGP heeft nauwelijks invloed met haar 2 zetels. Er komen dus misschien enkele kleine punten van de SGP in het regeerakkoord, als het al doorgaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Artikel 1 van de SGP:
[..]
En wat is artikel 36?
[..]
En verderop:
[..]
Dit is pas extremistisch.
Daarom ben ik ook voorstander van paars+. Laat de mensen maar lekker achter komen dat die 'linkse droom' nog meer achterstand gaat opleveren, laat ze lekker ruzie maken, laat Cohen (die dan wordt aangesteld als premier van paars+ ) lekker op zijn bek gaan zoals hij al heeft bewezen tijdens de debatten, en we zijn voorgoed verlost van die 'droom'. De PVV wordt bij de volgende verkiezingen zoniet nog groter. Dat is mijn 'droom'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je wat, laten we gokken met onze rechtstaat! Proberen we ff dit, en als het niet bevalt geven we volgende week de macht aan Emile Ratelband. Of aan de bakker op de hoek. Lachen man en ach, zo erg zal het toch niet wezen!
Malloot, dus.
Zoals ik daar doorheen lees ben ik veilig, in Iran schijnt dat anders te zijn. Ook jij ageert tegen het Christendom maar praat alles goed zodra het over de Islam gaat. ''jaaa maarrr dat zijn extremisten, alle moslims zijn niet zo''quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Artikel 1 van de SGP:
[..]
En wat is artikel 36?
[..]
En verderop:
[..]
Dit is pas extremistisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |