Hoort er allemaal bij volgens mij...Anders doe je overmorgen nog een keer deze training...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
Echt, zei ik het niet... Na de euforie van eergisteren een lood- en loodzware les vandaag. Vier x 8 minuten met korte pauzes, echt heel zwaar. Kan me opeens niet zoveel meer voorstellen bij de 10/10/12 van overmorgen. We zullen zien. Eerst maar eens herstellen.
Gewoon even goed rust houden,en dan overmorgen kijken hoe het gaat. Als het je niet lukt herhaal je deze week gewoon een keer. Maar waarschijnlijk gaat het je wel lukken, Evy sleurt je er wel doorheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
Echt, zei ik het niet... Na de euforie van eergisteren een lood- en loodzware les vandaag. Vier x 8 minuten met korte pauzes, echt heel zwaar. Kan me opeens niet zoveel meer voorstellen bij de 10/10/12 van overmorgen. We zullen zien. Eerst maar eens herstellen.
Helemaal waar. Beter uitgerust en goedvoorbereid aan een training beginnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie wel. Want, Aventura, om terug te komen op jouw vraag, volgens mij is het helemaal niet erg om flexibel om te gaan met de rustdagen. Natuurlijk moet je niet elke keer een paar weken wachten tot de volgende les maar er kunnen wel 1000 redenen zijn om een dag op te schuiven, soms komt het ook gewoon niet uit natuurlijk. Zou zomaar kunnen dat ik zaterdagavond of zondagochtend de volgende les doe. Ik had vandaag ook de hele dag weinig gedronken, slecht (vet) gegeten 's avonds en ook te kort gewacht na het eten (nog geen anderhalf uur). Allemaal geen excuus maar wel kleine oorzaakjes. Moet gewoon beter opletten wat ik doe en laat denk ik.
Ja precies, alsof je grenzen verleggen dan opeens makkelijker is. Terwijl je zou denken: wanneer je praat ben je sneller uitgeput en gaat het juist slechter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Goed hoor, solna! Lekker is dat he, als je je op iets anders focust dat het eigenlijk nog best gaat! Daarom vind ik spinningles geven zo lekker: dan ben ik de hele tijd met andere mensen bezig en voel ik de vermoeidheid niet zo, maar ben ik ongemerkt toch hard bezig
Niet dat ik weet... wat je wel kunt doen is toch runkeeper downloaden maar alles handmatig invoeren... Dus onthouden waar je hebt gelopen en hoe lang. Maar das een stuk minder leuk dan echte grafiekjes met je snelheid enzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef sproetjes het volgende:
Er zijn niet van die handige Apps voor een itouch hè?
Ik vond de 4 x 8 minuten de zwaarste les! De lessen daarop gingen een stuk beter. Gaat bij jou ook zo hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
Ha kijk! Dat wilde ik even horen! Thanks!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ik vond de 4 x 8 minuten de zwaarste les! De lessen daarop gingen een stuk beter. Gaat bij jou ook zo hoor
Goed zo! "Gewoon gaan" is toch het beste!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef progje het volgende:
zo, dat was les acht.. het ging niet heel makkelijk, slecht geslapen vannacht enzo, maar ben gewoon gegaan en heb het gelukkig uit gelopen..
thnx, toch wel fijn dit topic, het werkt voor mij echt motiverend!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goed zo! "Gewoon gaan" is toch het beste!
bah, dat is wel heel erg balen zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
Gisterenavond een terugslag gehad; ben een soort van aan het revalideren van een knieblessure maar die kwam gisteren na 3 km weer opzetten, en toen moest ik dus 3 km teruglopen.
Pffft, balen zeg. Toch weer te snel opgebouwd ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
Gisterenavond een terugslag gehad; ben een soort van aan het revalideren van een knieblessure maar die kwam gisteren na 3 km weer opzetten, en toen moest ik dus 3 km teruglopen.
Kan bij uitzondering weinig kwaad. Behalve als je natuurlijk aanvoelt dat je nog niet helemaal 'bijgekomen' bent (zoals spierpijn of gevoelige spieren/gewrichten).quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef sproetjes het volgende:
zou het nou echt zo erg zijn als ik vanavond ga rennen ipv morgen.. vanavond komt me eigenlijk beter uit... ik heb dan bijna 30 uur rust gehad...
ik ben uiteindelijk niet meer gegaan, ga morgen welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Vido het volgende:
[..]
Kan bij uitzondering weinig kwaad. Behalve als je natuurlijk aanvoelt dat je nog niet helemaal 'bijgekomen' bent (zoals spierpijn of gevoelige spieren/gewrichten).
Ik heb zojuist de laatste training voor m'n eerste wedstrijd van a.s. zondag gedaan. Was eerst van plan bij de wedstrijd de 6km te lopen, maar zojuist bij de training vrijwel moeiteloos 7,5km gelopen, in een tijd van 37 minuten. Dus kan ik op de wedstrijd ook de 7,5km lopen, waar ik heel blij mee benDan kan ik meelopen met de 'grote' lopers, degenen die 15km lopen, gezien die 2x het rondje lopen dat ik dan 1x loop.
Can't wait!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |