abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82903559
Echt, zei ik het niet... Na de euforie van eergisteren een lood- en loodzware les vandaag . Vier x 8 minuten met korte pauzes, echt heel zwaar. Kan me opeens niet zoveel meer voorstellen bij de 10/10/12 van overmorgen. We zullen zien. Eerst maar eens herstellen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:18:55 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82903703
Ai! Weer een beetje dood gaan dus?

Wij hebben vandaag les 4 gedaan en het blijft tot nu toe erg goed te doen. Het valt ons zo enorm mee! Maar goed... we zijn er nog lang niet natuurlijk.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:21:38 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_82903876
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
Echt, zei ik het niet... Na de euforie van eergisteren een lood- en loodzware les vandaag . Vier x 8 minuten met korte pauzes, echt heel zwaar. Kan me opeens niet zoveel meer voorstellen bij de 10/10/12 van overmorgen. We zullen zien. Eerst maar eens herstellen.
Hoort er allemaal bij volgens mij...Anders doe je overmorgen nog een keer deze training...
pi_82905378
quote:
Gewoon even goed rust houden,en dan overmorgen kijken hoe het gaat. Als het je niet lukt herhaal je deze week gewoon een keer. Maar waarschijnlijk gaat het je wel lukken, Evy sleurt je er wel doorheen
pi_82905514
Ik zie wel. Want, Aventura, om terug te komen op jouw vraag, volgens mij is het helemaal niet erg om flexibel om te gaan met de rustdagen. Natuurlijk moet je niet elke keer een paar weken wachten tot de volgende les maar er kunnen wel 1000 redenen zijn om een dag op te schuiven, soms komt het ook gewoon niet uit natuurlijk. Zou zomaar kunnen dat ik zaterdagavond of zondagochtend de volgende les doe. Ik had vandaag ook de hele dag weinig gedronken, slecht (vet) gegeten 's avonds en ook te kort gewacht na het eten (nog geen anderhalf uur). Allemaal geen excuus maar wel kleine oorzaakjes. Moet gewoon beter opletten wat ik doe en laat denk ik.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:57:31 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_82906020
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie wel. Want, Aventura, om terug te komen op jouw vraag, volgens mij is het helemaal niet erg om flexibel om te gaan met de rustdagen. Natuurlijk moet je niet elke keer een paar weken wachten tot de volgende les maar er kunnen wel 1000 redenen zijn om een dag op te schuiven, soms komt het ook gewoon niet uit natuurlijk. Zou zomaar kunnen dat ik zaterdagavond of zondagochtend de volgende les doe. Ik had vandaag ook de hele dag weinig gedronken, slecht (vet) gegeten 's avonds en ook te kort gewacht na het eten (nog geen anderhalf uur). Allemaal geen excuus maar wel kleine oorzaakjes. Moet gewoon beter opletten wat ik doe en laat denk ik.
Helemaal waar. Beter uitgerust en goedvoorbereid aan een training beginnen.
Het moet natuurlijk vooral allemaal wel leuk blijven; we zijn geen topsporters toch?
pi_82906232
Zolang je maar rustdagen neemt inderdaad, dan maar 1 of 2 niet zo veel uit. Als ik meer rustdagen neem, vind ik de drempel om weer te beginnen altijd weer zo hoog.

Ik had gister in de sportschool 3 km op de loopband gelopen (gestopt omdat ik echt zweette als een debiel, was heet en benauwd binnen). En vandaag dus buiten met een vriend. Nou dat viel even tegen zeg! Ook nogal warm. Na 2 km was ik al kapot, na 4 km kon ik niet meer, toen kwamen er 2 jongetjes van een jaar of 10 meelopen. Heel gek, maar zodra ik begon met tegen ze te praten tijdens het lopen, was ik me moeheid, pijn in kuiten enz allemaal vergeten! Het was gewoon weg en heb uiteindelijk 39 min gelopen, 5.9 km. Gemiddeld zo'n 9 km/h, vind ik toch best netjes!

O en nu heb ik alweer zin in zondag, dan gaan we weer. Wil het liefst 3x per week, en vanaf volgende week ga ik dat misschien ook doen
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:28:27 #208
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82908202
Goed hoor, solna! Lekker is dat he, als je je op iets anders focust dat het eigenlijk nog best gaat! Daarom vind ik spinningles geven zo lekker: dan ben ik de hele tijd met andere mensen bezig en voel ik de vermoeidheid niet zo, maar ben ik ongemerkt toch hard bezig
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82908711
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Goed hoor, solna! Lekker is dat he, als je je op iets anders focust dat het eigenlijk nog best gaat! Daarom vind ik spinningles geven zo lekker: dan ben ik de hele tijd met andere mensen bezig en voel ik de vermoeidheid niet zo, maar ben ik ongemerkt toch hard bezig
Ja precies, alsof je grenzen verleggen dan opeens makkelijker is. Terwijl je zou denken: wanneer je praat ben je sneller uitgeput en gaat het juist slechter.
pi_82909778
Ja, dat heb ik dus ook. Als ik mijn lessen loop dan ben ik heel erg aan het focussen op de lessen zelf en op de intervallen, en heel soms merk ik dat mijn gedachten afdwalen en ben ik zo ineens een paar minuten verder. Dan gaat alles ineens veel makkelijker.

Heb les 11 gelopen vandaag en het ging echt prima! Ik begon heel rustig omdat ik bang was dat ik het niet vol kon houden, maar in de tweede helft van de les had ik nog zo veel over dat ik het tempo omhoog heb gegooid. Uiteindelijk een avg speed van 8,04 km/h gehaald. Ik was ook helemaal euforisch toen ik thuiskwam. Echt lekker!
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:06:21 #211
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_82910346
Er zijn niet van die handige Apps voor een itouch hè?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:07:17 #212
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_82910393
huih? ik moet hier zijn
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_82910446
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef sproetjes het volgende:
Er zijn niet van die handige Apps voor een itouch hè?
Niet dat ik weet... wat je wel kunt doen is toch runkeeper downloaden maar alles handmatig invoeren... Dus onthouden waar je hebt gelopen en hoe lang. Maar das een stuk minder leuk dan echte grafiekjes met je snelheid enzo...

Toch maar een iPhone kopen dan?
pi_82911724
quote:
Ik vond de 4 x 8 minuten de zwaarste les! De lessen daarop gingen een stuk beter. Gaat bij jou ook zo hoor
pi_82916788
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Ik vond de 4 x 8 minuten de zwaarste les! De lessen daarop gingen een stuk beter. Gaat bij jou ook zo hoor
Ha kijk! Dat wilde ik even horen! Thanks! .
pi_82917605
zo, dat was les acht.. het ging niet heel makkelijk, slecht geslapen vannacht enzo, maar ben gewoon gegaan en heb het gelukkig uit gelopen..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_82917778
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef progje het volgende:
zo, dat was les acht.. het ging niet heel makkelijk, slecht geslapen vannacht enzo, maar ben gewoon gegaan en heb het gelukkig uit gelopen..
Goed zo! "Gewoon gaan" is toch het beste!
pi_82917799
Gisterenavond een terugslag gehad; ben een soort van aan het revalideren van een knieblessure maar die kwam gisteren na 3 km weer opzetten, en toen moest ik dus 3 km teruglopen.
pi_82917885
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Goed zo! "Gewoon gaan" is toch het beste!
thnx, toch wel fijn dit topic, het werkt voor mij echt motiverend!
pi_82917893
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
Gisterenavond een terugslag gehad; ben een soort van aan het revalideren van een knieblessure maar die kwam gisteren na 3 km weer opzetten, en toen moest ik dus 3 km teruglopen.
bah, dat is wel heel erg balen zeg
pi_82917938
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:
Pffft, balen zeg. Toch weer te snel opgebouwd ofzo?
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:56:59 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_82921281
Minder scorpie, toch iets langer rusten dan maar en in de tussentijd misschien zwemmen of een andere gewrichtsontlastende sport.

Vandaag 5km aan één stuk gelopen, eigen muziekjes en ging best goed. Wel een harde wind op de dijk, dus het laatste stuk ertegenin was afzien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:40:09 #223
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_82943800
zou het nou echt zo erg zijn als ik vanavond ga rennen ipv morgen.. vanavond komt me eigenlijk beter uit... ik heb dan bijna 30 uur rust gehad...
pi_82954729
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef sproetjes het volgende:
zou het nou echt zo erg zijn als ik vanavond ga rennen ipv morgen.. vanavond komt me eigenlijk beter uit... ik heb dan bijna 30 uur rust gehad...
Kan bij uitzondering weinig kwaad. Behalve als je natuurlijk aanvoelt dat je nog niet helemaal 'bijgekomen' bent (zoals spierpijn of gevoelige spieren/gewrichten).

Ik heb zojuist de laatste training voor m'n eerste wedstrijd van a.s. zondag gedaan. Was eerst van plan bij de wedstrijd de 6km te lopen, maar zojuist bij de training vrijwel moeiteloos 7,5km gelopen, in een tijd van 37 minuten. Dus kan ik op de wedstrijd ook de 7,5km lopen, waar ik heel blij mee ben Dan kan ik meelopen met de 'grote' lopers, degenen die 15km lopen, gezien die 2x het rondje lopen dat ik dan 1x loop.

Can't wait!
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:46:09 #225
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_82956784
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Vido het volgende:

[..]

Kan bij uitzondering weinig kwaad. Behalve als je natuurlijk aanvoelt dat je nog niet helemaal 'bijgekomen' bent (zoals spierpijn of gevoelige spieren/gewrichten).

Ik heb zojuist de laatste training voor m'n eerste wedstrijd van a.s. zondag gedaan. Was eerst van plan bij de wedstrijd de 6km te lopen, maar zojuist bij de training vrijwel moeiteloos 7,5km gelopen, in een tijd van 37 minuten. Dus kan ik op de wedstrijd ook de 7,5km lopen, waar ik heel blij mee ben Dan kan ik meelopen met de 'grote' lopers, degenen die 15km lopen, gezien die 2x het rondje lopen dat ik dan 1x loop.

Can't wait!
ik ben uiteindelijk niet meer gegaan, ga morgen wel al moet ik eerst een uur spinningles geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')