abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 19:41:48 #281
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83067143
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef Vido het volgende:

[..]

Zo, dat zit er weer op

De afstand (7,5km) was geen probleem, alleen op het begin ietsje te snel gestart, toen ingehaald door wat mensen halverwege omdat ik wat gas terug moest nemen, best frustrerend. Op het einde echter weer mijn revanche genomen door bijna iedereen die mij had ingehaald op de laatste 500 meter weer zelf in te halen

Afstand: 7,5km
Eindtijd (netto): 34:59
Snelheid: ~12,9 km/h

Ik ben tevreden
Wow, Speedy Gonzalez in tha house Goed gedaan hoor!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83068564
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Flappekz het volgende:

[..]

De opbouw blijft zo, je gaat alleen per les wat langer lopen. En andere programma's hebben een soortgelijke opbouw. En waarom denk je dat die opbouw in al die gerenommeerde programma's zit?
Ik bedoel de arbeid rustverhouding he,

Gaat nu tot 3 minuten en dan 3 minuten wandelen. Vind het nu nog wel prima, maar hoop toch wel dat er wat meer uitdaging in komt te zitten...en dan hoop ik niet dat het straks 7 minuten lopen is en dan ook weer 7 wandelen...
pi_83068636
De pauzes worden juist steeds korter zodat je lichaam kan leren snel te herstellen en je langere afstanden kunt lopen.
pi_83068687
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
De pauzes worden juist steeds korter zodat je lichaam kan leren snel te herstellen en je langere afstanden kunt lopen.
Dan is het goed...
  zondag 20 juni 2010 @ 22:40:19 #285
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83077735
Na mijn vorige keer had ik wat last van mijn knie dus even wat extra rust genomen. Van de week een van de laatste lessen gelopen (2x15) en dat ging heerlijk.
Ben nu op reis en heb er toch al flink spijt van dat ik mijn hardloop schoenen niet heb ingepakt...maar donderdag ben ik weer terug en kan ik weer lopen
pi_83088461
Goed nieuws. iPhone OS 4 is in aantocht en tevens een nieuwe Runkeeper (en website!).
quote:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iPhone iOS 4 and Kronos Updates
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RunKeeper iPhone Users:

iOS 4 update
As many of you know, Apple has announced that the new iOS 4 operating system will be available for download tomorrow.

We wanted to reach out and warn you that the RunKeeper Free and RunKeeper Pro apps that you currently have on your phones are not iOS 4 compatible. New versions that are iOS 4 compatible are in the queue awaiting Apple's approval. We don't know if they will get approved before tomorrow (we hope they do), but if not, it should be any day now. In the meantime, if you wish to continue using RunKeeper while you are waiting, hold off on downloading iOS 4 until our next app version gets approved. We will keep you posted!

The good news is that these versions will have some new features as well:

- Sharing settings (previously found in your RunKeeper.com account) are now also found in your settings on the app.
- If you have created a pre-planned route in your RunKeeper.com account, you will now have the option to select it on the app start screen.
- While in your activity you can swipe to the left screen and see the route and your current track on the Google map.
- Before selecting the route, you can also view your fastest times on the route.
- Post-Activity Save screen now has the ability to include notes after an activity, as well as the ability to turn on/off sharing to Facebook and twitter
- There are additional improvements to GPS tracking.
- Some bug fixes as well.

All RunKeeper Users:

Kronos update
We've talking about Kronos (our internal code name for our new website) for a seemingly ages now. We wanted to let you know that we are very close to rolling it out! Should be this week if all goes well. More info and a full list of what is included in the launch should be coming soon.

Stay tuned everybody!

Jason
RunKeeper CEO
pi_83089946
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Goed nieuws. iPhone OS 4 is in aantocht en tevens een nieuwe Runkeeper (en website!).
[..]
Goed om te weten dat ik dus voorlopig nog niet moet upgraden naar OS4! IIk ben benieuwd naar de nieuwe site!! Hoop dat die GPS tracking idd wat beter wordt. Bij mijn laatste training heb ik volgens de app de laatste paar minuten 25 km/h gelopen
pi_83090032
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Goed om te weten dat ik dus voorlopig nog niet moet upgraden naar OS4! IIk ben benieuwd naar de nieuwe site!! Hoop dat die GPS tracking idd wat beter wordt. Bij mijn laatste training heb ik volgens de app de laatste paar minuten 25 km/h gelopen
Whehe, had ik ook. Op een stuk dat ik gewandeld had notabene. Ik draai 'm al wel onder OS4 en het enige wat het echt niet doet zijn de audio cues. Dus even geen eigen muziek.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:58:48 #289
30252 Soempie
Procreating
pi_83090369
Dag allemaal.

Na weken niks gedaan te hebben is m'n voet nu eindelijk genezen. Gister vroeg m'n vriend of ik zin had om met hem mee te fietsen, terwijl hij zou rennen. Vanmorgen besloot ik toch maar mee te rennen, maar dat viel vies tegen. Ben op een kwart van de afstand maar omgekeerd en heb toen les 10 van Evy erbij gepakt.

M'n vriend loopt intervallen van een minuut. Ik ga dan ver boven mijn eigen tempo lopen, terwijl hij ver onder zijn tempo zit. Daarbij let ik dan totaal niet meer op m'n ademhaling of de muziek, maar ben ik alleen maar met de tijd bezig. Zwaar irritant.

Maargoed, blij dat ik weer eens gelopen heb. Uiteindelijk dus toch les 10 gedaan.

Zo, nu even dit topic terug lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 juni 2010 @ 11:02:21 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_83090507
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Wat kunnen tintelende voetzolen tijdens het lopen (een beetje alsof je voet slaapt) ook alweer zijn?
Dat heb ik als ik ga skaten elke keer, terwijl ik ook niet het idee heb dat ik dan m'n skates te strak aan heb getrokken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_83092244
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat heb ik als ik ga skaten elke keer, terwijl ik ook niet het idee heb dat ik dan m'n skates te strak aan heb getrokken.
Tintelingen hebben te maken met een slechte doorbloeding... misschien ligt het niet aan de schoen, maar houden jullie je voet (onbewust) te gespannen? Ik heb bij schaatsen veel last gehad van krampen in mijn voet en dat begon ook altijd met tintelingen... Dat kwam ook omdat ik te gespannen mijn techniek aan het verbeteren was, en dan onbewust mijn schaats wilde ''vasthouden'' met mijn voet.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:14:32 #292
30252 Soempie
Procreating
pi_83097201
Heb nog even gekeken naar m'n skates en ik denk dat het komt door het voetbed. Daardoor - door een verdikking -ga ik m'n voet inderdaad aanspannen. Heb ook gemerkt dat als ik wat vaker ga skaten het vanzelf beter gaat.
pi_83097246
Gespannen lopen, zou kunnen. Had vorige keer wel moeite ontspannen te lopen met een kwartier in het vooruitzicht . Zal er eens op letten.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:12:10 #294
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83099744
ik heb er soms ook wel last van, denk dat het indd aan het gespannen lopen ligt.
vandaag namelijk gewoon verstand op nul gezet, en het ging weer heerlijk
2,4,5,6 en 7 minuten gerend
pi_83101452
Ik moet zometeen 2 x 10 minuten lopen

Ik ben dus reuze benieuwd
  maandag 21 juni 2010 @ 15:40:12 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83101455
Grmbl... ik kan m'n armband voor m'n iPhone nergens vinden
Waar haal ik morgen een goedkope nieuwe?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83102257
Wat ik al twitterde ET, ik had 'm bij de Run2Day vandaan maar daar kost -ie wel 30 euro. Hebben ze zoiets niet bij de Dixons ofzo?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:56:30 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83102306
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef KingOfMars het volgende:
Wat ik al twitterde ET, ik had 'm bij de Run2Day vandaan maar daar kost -ie wel 30 euro. Hebben ze zoiets niet bij de Dixons ofzo?
Ik ga nog wel ff verder met m'n huis omkeren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83104277
Vanavond les 13.... met onder andere 3x 5 minuten
Zie er wel een beetje tegenop....
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:10 #300
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83104326
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef E.T. het volgende:
Grmbl... ik kan m'n armband voor m'n iPhone nergens vinden
Waar haal ik morgen een goedkope nieuwe?
moet t perse morgen? op ebay voor 5 euro incl verzenden heb je em wel pas over een dag of 4
  maandag 21 juni 2010 @ 16:37:34 #301
67670 Skv
Cynist.
pi_83104451
Even een kort rondje gedaan: 4,7 kilometer in 26 minuten. Gemiddeld 10.84 km/h.
Ging heerlijk! Het is echt tof hardloopweer en heb het tempo rustig gehouden. Heb nu al zin om nog een keer te gaan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')