Maar je mag trots op jezelf zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef KingOfMars het volgende:
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik behoorlijk vermoeide beentjes heb na dat grapje van gisteren... En ook wel wat spierpijn.
Mijn (beperkte, maar toch) ervaring is dat als je enorm huiverig of zenuwachtig een 'zware' les ingaat, het vaak best gaat en als je blaakt van zelfvertrouwen het totaal niet gaat of wil. Gaat goedkomen dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je mag trots op jezelf zijnEn nu lekker uitrusten!
Ik ga me zo omkleden en een random les van Evy maar proberen.. Moet zeggen dat ik wat huiverig ben om weer te lopen
Thanksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn (beperkte, maar toch) ervaring is dat als je enorm huiverig of zenuwachtig een 'zware' les ingaat, het vaak best gaat en als je blaakt van zelfvertrouwen het totaal niet gaat of wil. Gaat goedkomen dus!.
Op ebay, rokjes van Nike sphere dry zonder broekje. Ik heb er rond de 8 euro per stuk voor betaald excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Dwab het volgende:
@kieskleurig; waar heb je die rokjes gekocht? Zijn het speciale hardlooprokjes met zo'n broekje eronder?
Wat is het verschil tussen het rokje en een broekje? (behalve het feit dat het een rokje is en geen broekjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Op ebay, rokjes van Nike sphere dry zonder broekje. Ik heb er rond de 8 euro per stuk voor betaald excl verzendkosten.
Als je interesse hebt kan ik straks als ik thuis ben wel even de link opzoeken
nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:56 schreef GotC het volgende:
Nou, heb opzich best ok gelopen. Iig geen pijntjes of zoiets!
Ik heb vandaag les 2 en 7 gelopen, hield het goed vol, viel me best mee. Heb bewust gekozen voor 2 lessen met veel wandelen erin, maar had niet perse gehoeven.
Totaal 5 km gelopen in 42 min.
Nja, volgende keer 12 lopen denk ik
Truequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nietje komt net terug van een blessure, dus rustig opbouwen
jawelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
TrueMoet weer even een doel voor ogen hebben, zou eigenlijk een wedstrijd lopen begin juni maarja
Eens even op zoek
Ik heb tot les..18 oid geen echte warming-up of cooling-down gedaan, alleen even rekken en strekken (ook bij cooling-down).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef Cahir het volgende:
Hoor je bij een cooling-down ook te rekken en strekken?
Ik vind het heel prettig lopen, vooral heel luchtig, heerlijk dat er niks dat aan mijn benen plakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen het rokje en een broekje? (behalve het feit dat het een rokje is en geen broekje) Loopt het prettiger oid?
Heb je niet dat je dijen gaan schuren bij zweten enzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind het heel prettig lopen, vooral heel luchtig, heerlijk dat er niks dat aan mijn benen plakt.
Nee heb ik geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je niet dat je dijen gaan schuren bij zweten enzo?
Ik had vandaag al dat mijn shirt aan de binnenkant van mijn bovenarm ging schuren, echt alles gaat schuren en irriteren bij mij,zodra ik ga zweten;')quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee heb ik geen last van eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |