maar zit er een andere opbouw nog in dat programma? is er iemand die dit weet? of zou je dan een ander programma aanraden?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ik zou wel steeds de rustdagen aanhouden, omdat dit juist zorgt voor je herstel, waardoor je conditie steeds beter wordt... Als je de lessen erg makkelijk vindt zou je wel kunnen proberen om de lessen te doen waar je al iets meer minuten mag lopen. Overhaast het niet, beter nu meer tijd kwijt zijn aan een goede opbouw, dan straks tegen blessures aanlopen...
De opbouw blijft zo, je gaat alleen per les wat langer lopen. En andere programma's hebben een soortgelijke opbouw. En waarom denk je dat die opbouw in al die gerenommeerde programma's zit?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef kevinoz het volgende:
[..]
maar zit er een andere opbouw nog in dat programma? is er iemand die dit weet? of zou je dan een ander programma aanraden?
Da's niet mis!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoppa!
Vanmiddag rondje wielrennen (60 km, heenweg was relaxed, 2 kleine klimmetjes op volle kracht en terugweg met keihard wind tegen)
een uurtje gechilled en koffie gedronken en daarnet een rondje hardgelopen! les 21 van Evy: 2x 15 min.
ging best lekker, al voel ik duidelijk mijn linker kuit/achillespees trekken (oude blessure) maar heb 5.9km gelopen in 32 min(2 min pauze) en das dus 11 km/h
ben nu ook goed voldaanquote:
Wow, Speedy Gonzalez in tha housequote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef Vido het volgende:
[..]
Zo, dat zit er weer op
De afstand (7,5km) was geen probleem, alleen op het begin ietsje te snel gestart, toen ingehaald door wat mensen halverwege omdat ik wat gas terug moest nemen, best frustrerend. Op het einde echter weer mijn revanche genomen door bijna iedereen die mij had ingehaald op de laatste 500 meter weer zelf in te halen
Afstand: 7,5km
Eindtijd (netto): 34:59
Snelheid: ~12,9 km/h
Ik ben tevreden
Ik bedoel de arbeid rustverhouding he,quote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De opbouw blijft zo, je gaat alleen per les wat langer lopen. En andere programma's hebben een soortgelijke opbouw. En waarom denk je dat die opbouw in al die gerenommeerde programma's zit?
Dan is het goed...quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
De pauzes worden juist steeds korter zodat je lichaam kan leren snel te herstellen en je langere afstanden kunt lopen.
quote:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iPhone iOS 4 and Kronos Updates
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RunKeeper iPhone Users:
iOS 4 update
As many of you know, Apple has announced that the new iOS 4 operating system will be available for download tomorrow.
We wanted to reach out and warn you that the RunKeeper Free and RunKeeper Pro apps that you currently have on your phones are not iOS 4 compatible. New versions that are iOS 4 compatible are in the queue awaiting Apple's approval. We don't know if they will get approved before tomorrow (we hope they do), but if not, it should be any day now. In the meantime, if you wish to continue using RunKeeper while you are waiting, hold off on downloading iOS 4 until our next app version gets approved. We will keep you posted!
The good news is that these versions will have some new features as well:
- Sharing settings (previously found in your RunKeeper.com account) are now also found in your settings on the app.
- If you have created a pre-planned route in your RunKeeper.com account, you will now have the option to select it on the app start screen.
- While in your activity you can swipe to the left screen and see the route and your current track on the Google map.
- Before selecting the route, you can also view your fastest times on the route.
- Post-Activity Save screen now has the ability to include notes after an activity, as well as the ability to turn on/off sharing to Facebook and twitter
- There are additional improvements to GPS tracking.
- Some bug fixes as well.
All RunKeeper Users:
Kronos update
We've talking about Kronos (our internal code name for our new website) for a seemingly ages now. We wanted to let you know that we are very close to rolling it out! Should be this week if all goes well. More info and a full list of what is included in the launch should be coming soon.
Stay tuned everybody!
Jason
RunKeeper CEO
Goed om te weten dat ik dus voorlopig nog niet moet upgraden naar OS4! IIk ben benieuwd naar de nieuwe site!! Hoop dat die GPS tracking idd wat beter wordt. Bij mijn laatste training heb ik volgens de app de laatste paar minuten 25 km/h gelopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Goed nieuws. iPhone OS 4 is in aantocht en tevens een nieuwe Runkeeper (en website!).
[..]
Whehe, had ik ook. Op een stuk dat ik gewandeld had notabene. Ik draai 'm al wel onder OS4 en het enige wat het echt niet doet zijn de audio cues. Dus even geen eigen muziek.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik dus voorlopig nog niet moet upgraden naar OS4! IIk ben benieuwd naar de nieuwe site!! Hoop dat die GPS tracking idd wat beter wordt. Bij mijn laatste training heb ik volgens de app de laatste paar minuten 25 km/h gelopen
Dat heb ik als ik ga skaten elke keer, terwijl ik ook niet het idee heb dat ik dan m'n skates te strak aan heb getrokken.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Wat kunnen tintelende voetzolen tijdens het lopen (een beetje alsof je voet slaapt) ook alweer zijn?
Tintelingen hebben te maken met een slechte doorbloeding... misschien ligt het niet aan de schoen, maar houden jullie je voet (onbewust) te gespannen? Ik heb bij schaatsen veel last gehad van krampen in mijn voet en dat begon ook altijd met tintelingen... Dat kwam ook omdat ik te gespannen mijn techniek aan het verbeteren was, en dan onbewust mijn schaats wilde ''vasthouden'' met mijn voet.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik ga skaten elke keer, terwijl ik ook niet het idee heb dat ik dan m'n skates te strak aan heb getrokken.
Ik ga nog wel ff verder met m'n huis omkerenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef KingOfMars het volgende:
Wat ik al twitterde ET, ik had 'm bij de Run2Day vandaan maar daar kost -ie wel 30 euro. Hebben ze zoiets niet bij de Dixons ofzo?
moet t perse morgen? op ebay voor 5 euro incl verzendenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef E.T. het volgende:
Grmbl... ik kan m'n armband voor m'n iPhone nergens vinden![]()
![]()
Waar haal ik morgen een goedkope nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |