Dat nodigt uit tot kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
Zeldzaam filmpje van een opname voor een Suzuki reclame . Michael met ontbloot bovenlichaam .
Iddquote:Op maandag 13 september 2010 12:35 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat nodigt uit tot kijkenWat een jongetje is het daar nog.
Hihi, dit doet me denken aan het verhaal wat erbij hoort: toen Michael voor het eerst gevraagd werd een Pepsi commercial te doen, zei hij: "maar ik hou niet van Pepsi" en "als ik het maar niet hoef te drinken"quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Die is ook leuk . Rende je vroeger als kleine aap voor naar de buis als die erop kwam![]()
Dat jochie is trouwens Carlton . Kwam ik pas een week geleden achter
245.000 voor een basketball .quote:Eigendommen Jackson brengen miljoen dollar op
MACAU - Een veiling van zo'n honderd voorwerpen die eigendom waren van Michael Jackson heeft meer dan een miljoen dollar opgeleverd. De veiling vond zaterdag plaats in de Chinese stad Macau.
Een basketbal die werd gesigneerd door de King of Pop en basketballer Michael Jordan bracht 245 duizend dollar op, ruim 175 duizend euro. Een onbekende bieder betaalde via internet 180 duizend dollar, zo'n 130 duizend euro, voor een armband die Jackson droeg tijdens een promotiefilmpje van zijn album History, uit 1995.
Ook de basketbal werd via internet verkocht. In totaal werden 435 voorwerpen geveild, die aan verschillende bekendheden toebehoorden. Onder de voorwerpen bevond zich onder meer een kostuum dat door Bruce Lee werd gedragen in de film Game of Death. Ook het pakje dat Madonna tijdens haar Girlie Show-tournee aanhad ging onder de hamer. (NOVUM)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)joen-dollar-op.dhtml
Jahhh, van Jamquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
245.000 voor een basketball .
Zeker afkomstig van "Jam" ?
4 januari is de volgende rechtzitting. Duurt dus lekker lang allemaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef eskil het volgende:
Is er nog steeds geen nieuws over Murray?
quote:Foto Jackson in Amsterdam onder de hamer
ANP − 04/10/10, 12:01![]()
© Claude Vanheye
AMSTERDAM - Stichting Young in Prison veilt op 24 oktober een gelimiteerde foto van Michael Jackson uit 1977. De historische afbeelding komt in veilinghuis Christie's in Amsterdam onder de hamer. Dat maakte de stichting maandag bekend.
De afbeelding van fotograaf Claude Vanheye toont een jonge Jackson in de Jordaan in Amsterdam. De ster stond aan het begin van zijn solocarrière en bezocht samen met The Jacksons de hoofdstad. De foto maakt deel uit van een oplage van zeven exemplaren.
Young in Prison veilt meer dan honderd werken van gerenommeerde fotografen. Met de opbrengst van de veiling helpt de stichting jongeren in gevangenschap. Zij biedt deze kinderen, die in ontwikkelingslanden leven, een kans op een betere toekomst. Young in Prison richt zich op jongeren in Colombia, Zuid-Afrika, Suriname en Malawi.
De veiling is onderdeel van de tentoonstelling YiPArt 2010. Van 16 tot en met 23 oktober zijn de ruim honderd foto's eerst in het veilinghuis te bezichtigen.
Zal wel weer onbetaalbaar zijn .quote:
Klopt, er heeft een grote foto gestaan, maar is alweer weg. Was maar voor twee weken, en was een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Die foto staat volgens mij ook heel groot in die straat waar hij is genomen, dus als je wat gereedschap hebt is 'ie gratis!
Inderdaad weg. Was leuk om te zien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, er heeft een grote foto gestaan, maar is alweer weg. Was maar voor twee weken, en was een paar maanden geleden.
Heb jij em ook gezien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Inderdaad weg. Was leuk om te zien.
Ben er vaak langsgefietst. Volgens mij heeft het er langer dan 2 weken gestaan, maar helaas is de foto weg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb jij em ook gezien?![]()
Ik heb nog een bloemetje en een kaartje neergelegdAls compensatie
quote:Thanks hiervoor MJJ44ever!Op donderdag 21 oktober 2010 20:34 schreef MJ44ever het volgende:
Iemand dit al gezien?
http://www.oprah.com/show(...)h-of-Michael-Jackson
Heel interesant, ik kan niet wachten!
quote:Ik zou toch zo graag eens in het hoofd van die man willen kijken. Hoe kun je dit nou toch keer op keer bedenken?Vader Michael Jackson eist schadevergoeding lijfarts
AMSTERDAM - De vader van Michael Jackson eist een gigantische schadevergoeding van de lijfarts van zijn zoon.![]()
Joe Jackson hoopt met behulp van een schadevergoeding het verlies van zijn zoon beter te kunnen verwerken. Joe Jackson eist dat lijfarts Conrad Murray hem tussen de 10 en 500 miljoen dollar betaalt.
Emotionele schade
Pappa Jackson heeft een lijstje gemaakt waarin duidelijk naar voren komt waar hij precies het geld voor eist.
Veertig procent gaat om de emotionele schade die hij heeft opgelopen na het overlijden van zijn zoon. Twintig procent is ter vergoeding van het verlies en de overige veertig procent is voor het ontstane wantrouwen in hulpverlening, samenleving en loyaliteit in het algemeen.
Geen rooie cent
Harde bewijzen en voorbeelden heeft vader Jackson nog niet naar buiten gebracht. Mocht Joe Jackson gelijk krijgen dan heeft de lijfarts een probleem. Die heeft naar eigen zeggen geen rooie cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |