Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Verhip, krijg net ineens een invoice van TD
Volgend weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook
Asl we ze binnen hebben maar een lakdate doen hoor.
Goed plan. Ik ben volgend weekend kindloosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgend weekendDoen we er meteen een high-tea bij joh
Oh, dank je!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Kaleidoscope Tickle my Triangle
[ afbeelding ]
BFF zon
[ afbeelding ]
BFF
[ afbeelding ]
QT op een mindere dag, hij's wat feller.
[ afbeelding ]
QT onder lamplicht
Leuk! Welke lakjes hebbie gebruikt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
* es70 kruipt weer 's onder haar steen vandaan
.
Mooie lakjes. @Holyme: tof!(fe) plate.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee waarom foto-emmer het nodig vond mijn plaatje te draaien.
Ja, de luitjes van TD hebben opeens weer werkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, TD is nu iedereen ineens invoices aan het sturen?
En de plates zijn al verstuurd ook
En holo's zijnIk draag te weinig holo's.
Zijn er al nagels gesneuveld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ikben de folie van de plates aan het halen....
Dat waren ze alquote:
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shinyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat waren ze al![]()
Maar ze ( de plates, nie tde nagels) liggen me heerlijk tegemoet te glimmen nu.. En eigenlijk wil ik ze ook gaan gebruiken maar mn nagles zijn al helemaal in voetbalstemming ( incl. 1 groene nagel met mislukt oetbalveldje) dus.. Ik denk dat ze nog heul even mooi en glimmend blijvne liggen
dat kan wel hoor, doe ik ook zo vaak, moet je het alleen zelf ove3rmaken en niet vanuit een request...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef Loqi het volgende:
heb td payment request.. wil ik betalen met mn vriends paypal.. kan dat dus niet omdat het over 2 verschillende mailadressen gaat dan
echt
maar gemaild of dat omgezet kan worden
Kijk dat zijn de betere ideeen ( stomme pc heeft de puntjes verstopt! )quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shiny
[ afbeelding ]
Slim idee! Wist niet dat ze daar inpassenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shiny
[ afbeelding ]
Show showquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, m'n lijstje voor TD ligt al klaarMaar niet voor nu.. Moet me nog even inhouden heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |