Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Verhip, krijg net ineens een invoice van TD
Volgend weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook
Asl we ze binnen hebben maar een lakdate doen hoor.
Goed plan. Ik ben volgend weekend kindloosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgend weekendDoen we er meteen een high-tea bij joh
Oh, dank je!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Kaleidoscope Tickle my Triangle
[ afbeelding ]
BFF zon
[ afbeelding ]
BFF
[ afbeelding ]
QT op een mindere dag, hij's wat feller.
[ afbeelding ]
QT onder lamplicht
Leuk! Welke lakjes hebbie gebruikt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
* es70 kruipt weer 's onder haar steen vandaan
.
Mooie lakjes. @Holyme: tof!(fe) plate.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee waarom foto-emmer het nodig vond mijn plaatje te draaien.
Ja, de luitjes van TD hebben opeens weer werkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, TD is nu iedereen ineens invoices aan het sturen?
En de plates zijn al verstuurd ook
En holo's zijnIk draag te weinig holo's.
Zijn er al nagels gesneuveld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ikben de folie van de plates aan het halen....
Dat waren ze alquote:
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shinyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat waren ze al![]()
Maar ze ( de plates, nie tde nagels) liggen me heerlijk tegemoet te glimmen nu.. En eigenlijk wil ik ze ook gaan gebruiken maar mn nagles zijn al helemaal in voetbalstemming ( incl. 1 groene nagel met mislukt oetbalveldje) dus.. Ik denk dat ze nog heul even mooi en glimmend blijvne liggen
dat kan wel hoor, doe ik ook zo vaak, moet je het alleen zelf ove3rmaken en niet vanuit een request...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef Loqi het volgende:
heb td payment request.. wil ik betalen met mn vriends paypal.. kan dat dus niet omdat het over 2 verschillende mailadressen gaat dan
echt
maar gemaild of dat omgezet kan worden
Kijk dat zijn de betere ideeen ( stomme pc heeft de puntjes verstopt! )quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shiny
[ afbeelding ]
Slim idee! Wist niet dat ze daar inpassenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 8 euro bij Bruna een visitekaartjesmap gehaald om alle plates in te bewaren. Dan heb je een snel overzicht en blijven ze langer shiny
[ afbeelding ]
Show showquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, m'n lijstje voor TD ligt al klaarMaar niet voor nu.. Moet me nog even inhouden heur
Hoe krijg je het toch zo strak erop...prachtigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
afbeelding ]
Hier een Essence lakje van die nieuwe collectie met CG Adore. Wel een stuk minder fel in het echt.
Mooi! En wat een geduld om dat zo mooi stempeltje voor stempeltje erop te zettenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
* es70 kruipt weer 's onder haar steen vandaan
.
[ afbeelding ]
quote:
Mooie kleur, staat je ook goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DV8, liefde <3
[ afbeelding ]
pre clean up trouwens, en m`n nagelriemen staan ondertussen alweer in de olie
Als ik de bestelling gedaan heb kee? Hij is de afgelopen 10 minuten al 5 keer veranderd nlquote:
wat slim!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:08 schreef moussy het volgende:
kiek dan!
je konadje spiegelen, zo simpel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was daar nooit op gekomen
Ik was ook met een lijstje begonnen... Niet zo zeer voor nu, maar meer voor ... mmm als t er nie zo veel zijn, dan misschien... Yeah right..... Heeft er nog iemand wat papier voor me?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, m'n lijstje voor TD ligt al klaarMaar niet voor nu.. Moet me nog even inhouden heur
Die eerste!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Kaleidoscope Tickle my Triangle
[ afbeelding ]
BFF zon
[ afbeelding ]
BFF
[ afbeelding ]
QT op een mindere dag, hij's wat feller.
[ afbeelding ]
QT onder lamplicht
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Holyme het volgende:
es70, oh zijn die er al? Helaas geen grote KV in de buurt. En da's inderdaad een fijn stempellakje
moussy, wat een mooi faaltje![]()
Miss Sporty Quickdry 38 (ik ga ernstig op zoek naar een backup, vind 'mquote:
mapje is A5 formaat, iets groter als een dvd doosjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:17 schreef mirannie het volgende:
Na het zien van de swatches zeg ik absoluut QT, BFF wordt saai zonder zon.
@ SQ
Handig zo´n mapMaar een beetje groot voor in mijn nagelkastje. Of misschien lijkt dat alleen maar zo. Even over nadenken
@ Vamperotica
Echt een rot klusje inderdaad die plates ontdoen van het plastic. Gelukkig vond mijn dochter het leuk om te doen, haha.
@ Taartjesfee
DV8 is mooi!!! Ligt hier nog steeds untried. Nodig eens uitproberen!
@ AmyGrace
Inderdaad prima excuus!! Kopen nu ze er nog zijnanders moet je er straks de hoofdprijs voor betalen op eBay
@ Mousy
Handig dat spiegelen, ook maar eens proberen.
Ohh goeie uitvinding!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Engquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit niets voor iemand?
http://cgi.ebay.co.uk/Nai(...)D7887808604229822941
Ah, dan valt het inderdaad wel meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mapje is A5 formaat, iets groter als een dvd doosje
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan je mobiele internet natuurlijk ook gewoon meenemen de sportschool in! Fokken op de hometrainer
Haha, ja, erg he hoe groot de voorraden soms wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja anders mag ik geen Kaleidoscopes bestellen
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld maak je er iemand heel blij mee!! Heb zelf ook wel eens lakjes geruild die in mijn ogen echt een vette miskoop waren, maar die een ander echt leuk vond. Had jij dat zelf ook niet met die CG appeltaart ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er gister ook een stuk of 20 uit geplukt, maar die wil toch niemand hebben
ja, opi's raak je wel kwijt al zijn ze nog zo muf, maar de rest zie ik nooit vraag naar in het ruiltopic. Staan er 30 lakjes te ruil waarvan 1 lelijke opi, wil iedereen die opiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld maak je er iemand heel blij mee!! Heb zelf ook wel eens lakjes geruild die in mijn ogen echt een vette miskoop waren, maar die een ander echt leuk vond. Had jij dat zelf ook niet met die CG appeltaart ofzo?
orly chocolate martini, hihiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld maak je er iemand heel blij mee!! Heb zelf ook wel eens lakjes geruild die in mijn ogen echt een vette miskoop waren, maar die een ander echt leuk vond. Had jij dat zelf ook niet met die CG appeltaart ofzo?
als ik klaar ben met sporten maak ik ff een overzichtje!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:26 schreef m@x het volgende:
Mij boeit het merk niet zo hoor. Als ik het kleurtje maar mooi vindt en het een beetje behoorlijk opdroogt. Ben dus best benieuwd wat je weg wil doen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik klaar ben met sporten maak ik ff een overzichtje!
Oh nee, dat heb ik niet hoor. Alhoewel ik Ink wel heb gekocht vanwege de hype er omheen... maar is helemaal niks voor mij. Kijk, als er van 2 merken een nagenoeg hetzelfde kleurtje is (sjonge, wat loopt die zin krom), dan kies ik wel voor het merk dat beter en prettiger lakt in principe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, opi's raak je wel kwijt al zijn ze nog zo muf, maar de rest zie ik nooit vraag naar in het ruiltopic. Staan er 30 lakjes te ruil waarvan 1 lelijke opi, wil iedereen die opi
Preciesquote:
Heb ik net allemaal plastic hoesjes lopen knippen om hetzelfde idee te krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bij de kruidvat hadden ze 4 verschillende van die nieuwe plates, maar ze lagen wel in 2 stapeltjes..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]Heb ze 2 weken geleden gekocht, niet bij mijn 'eigen' KV (daar hebben ze vrijwel geen nailart dingetjes) maar in 'wereldstad' Zaandam
.
[ afbeelding ]
[..]
Miss Sporty Quickdry 38 (ik ga ernstig op zoek naar een backup, vind 'm) en gestempeld met Catrice.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Hier bij de kruidvat hadden ze 4 verschillende van die nieuwe plates, maar ze lagen wel in 2 stapeltjes..
Ik was toen toevallig op de dag dat ze ze daar voor het eerst binnen hadden gekregen (Kruidvat Heerhugowaard) ze lagen in 2 aparte stapeltjes, alle 4 de plates door elkaar heen, dit zijn ze:quote:
Een lakje willen terwijl je hem lelijk vind isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, opi's raak je wel kwijt al zijn ze nog zo muf, maar de rest zie ik nooit vraag naar in het ruiltopic. Staan er 30 lakjes te ruil waarvan 1 lelijke opi, wil iedereen die opi
Nice meis!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef RenRen- het volgende:Mijn pakje is binnen. Met 10 lakjes. Ik mocht ze niet. Dus ik heb er 1 gekregen
De rest krijg ik dus binnenkort.
Wing it!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
Dankje! Ik ben er echt heel blij meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef Misstique het volgende:
Mooie kleur -renren, die krijg ik binnenkort ook..
Thanksquote:
Wmzquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:26 schreef m@x het volgende:
Mij boeit het merk niet zo hoor. Als ik het kleurtje maar mooi vindt en het een beetje behoorlijk opdroogt. Ben dus best benieuwd wat je weg wil doen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:57 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ik was toen toevallig op de dag dat ze ze daar voor het eerst binnen hadden gekregen (Kruidvat Heerhugowaard) ze lagen in 2 aparte stapeltjes, alle 4 de plates door elkaar heen, dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Hier net zo hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wmz. Ik zie genoeg leuks in het ruiltopic, maar heb geen OPI's of GC in mijn cheap-ass collectie om te ruilen
.
zal zo ff zoeken waar ik hem heb liggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leukik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Staat je goed zegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Mijn pakje is binnen. Met 10 lakjes. Ik mocht ze niet. Dus ik heb er 1 gekregen
Wing it!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
PM je adres maar,dan stuur ik em op,ik doe er toch niks mee!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leukik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Hij's mooi gewordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:38 schreef -ladybird- het volgende:
Joepie, ik heb eindelijk het PP betalingsverzoek gekregen, kan niet wachten op mn eerste TD bestellig!
Vandaag op, 1 van mn eerste Konad creaties:
[ afbeelding ]
Met zwart van Catrice en zilver van Konad.
Hip kleurtjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Mijn pakje is binnen. Met 10 lakjes. Ik mocht ze niet. Dus ik heb er 1 gekregen
Wing it!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef Aurelyx het volgende:
Yes! TD betaald:
OPI-Breathe Life *
OPI-Catch Me In Your Net
OPI-DS tapestry
OPI-Crepes Suzi-ette *
OPI-Tickle My France-y
ESSIE-Tart Deco
CG-Hippie Chic #187 *
ORLY-Solid Gold *
SECHE-Vite Top Coat
Geloof ik. Want mn lijstje veranderde nogal en ik had niet de laatste versie opgeslagen![]()
*proest*
Shit, ik wist dat ik iets vergeten was, heb 'm niet mee besteldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Als ik die van mij kan vinden mag je die van mij wel hebben. Ik vind hem afschuwelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!![]()
Ik heb gewoon een stuk of 15 topics gemist
Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro
Ja ik heb het wel echt van me af moeten zetten hoor, maar we hebben toch nog genoten. Met mijn zoon gaat het wel redelijk maar met mijn schoondochter niet zo heel goed. Ze heeft het er heel erg moeilijk meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?
Hey mopquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!![]()
Ik heb gewoon een stuk of 15 topics gemist
Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro
Ze hebben daar best veel nail-art spul trouwens, maar niet veel goedkoper dan hier...Ik heb wel veel complimentjes gehad op mijn nagels, ik heb 4 lakjes meegenomen en regelmatig een andere mani gehad. Geen foto's gemaakt
Vind het ook altijd lang duren voor sprkling*nauils verzendtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Nog steeds geen bericht gehad van Sparkling*nails dat mn pakketje is verstuurd..En ik wil zo graag m'n nieuwe lakjes. En ik wil ook bij TD bestellen. Misschien dat ik TD kan vragen voor m'n verjaardag aan
.
Ik mag dat nietquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
-ladybird-, leuke plates![]()
RenRen-, tof kleurtje, staat op wishlist.
zoeperzazke, ik heb geloof ik nog 2 van die armbanden liggen (die 4 zilverkleurige stukken armbanden toch?), kan je zo hebben, PM maar als je ze wil.
Puckzzz, welkom terug!![]()
Dwyn, mooi lakkie!
Heb bij de Hema een visitekaartjes mapje gehaald, werkt goed, was een goeie tip SQ!![]()
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goedeM'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
Ah dat sucktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik mag dat niet.
Ik vond het al wat dat ik nog geen commentaar kreeg op mijn rood/zwarte mani.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
OMG ik heb een bestelling klaarstaan voor TD.
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah dat sucktMijn bazen zijn gelukkig niet moeilijk wat betreft nagellak, ze vinden het eerder interessant
![]()
Ik heb vandaag trouwens 2 complimenten op m'n WK mani gehad, waarvan eentje van een niet-zo-hetero kledingverkoper zelfs
dat kan ff duren, TD is gesloten op zaterdag dus zou er vandaag niet op gaan wachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
OMG ik heb een bestelling klaarstaan voor TD.
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
Die van mij wil je dus niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor iedereen die armbanden aangeboden heeftIk heb Holyme en Guess een pb gestuurd
![]()
Jaj, kan ik weer even vooruit als het stiek kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |