abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88829847
Kennis van mij werd vandaag weer opgebeld door http://www.vinduwadres.nl met de melding dat hij al 2 jaar op hun website staat. Als hij op de website willen blijven staan, gaat het geld kosten.

Waarschijnlijk een nieuwe oplichter met dezelfde truc die mijn kennis op een "Sucker List" heeft staan. Ik meld deze website hier even, zodat andere mensen gewaarschuwt zijn.

Wil daarnaast iedereen aanmoedigen vergelijkbare bedrijfjes hier ook te vermelden.
Er zijn namelijk een hoop mensen die dit topic inmiddels volgen.
pi_88830397
Even rond gezocht. TROS Radar is al bekend met de vinduwadres club:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=27&t=84485

Kan helaas momenteel even geen WhoIs doen om te kijken hoe lang deze website al bestaat. Als iemand anders een WhoIs wil doen en de resultaten wil posten, zou dit makkelijk zijn.
pi_89135428
Als je niet getekend hebt voor een dienst kunnen ze geen geld eisen. Vragen kan maar als je de betaalde dienst niet wilt halen ze je maar van hun site (niet mijn probleem)

In ieder geval NOOIT tekenen om je van de site af te laten halen.

Heb de website (www.vinduwadres.nl) bekeken en ziet er idd vreemd uit - kan geen bedrijfsnaam oid vinden, geen KvK nummer, geen telefoon nummer, nada, niets

------8<---------

WhoIs Info
Whois History: 18 records have been archived since 2008-10-01 .

Domain name: vinduwadres.nl
Status: active

Registrar:
VDB Hosting Nederland B.V.
Koningstraat 139
1781KE DEN HELDER
Netherlands

Domain nameservers:
ns.rackspace.com
ns2.rackspace.com

Record maintained: NL Domain Registry
  donderdag 25 november 2010 @ 15:36:37 #54
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89137856
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Innovator het volgende:
Als je niet getekend hebt voor een dienst kunnen ze geen geld eisen. Vragen kan maar als je de betaalde dienst niet wilt halen ze je maar van hun site (niet mijn probleem)

In ieder geval NOOIT tekenen om je van de site af te laten halen.

Heb de website (www.vinduwadres.nl) bekeken en ziet er idd vreemd uit - kan geen bedrijfsnaam oid vinden, geen KvK nummer, geen telefoon nummer, nada, niets

------8<---------

WhoIs Info
Whois History: 18 records have been archived since 2008-10-01 .

Domain name: vinduwadres.nl
Status: active

Registrar:
VDB Hosting Nederland B.V.
Koningstraat 139
1781KE DEN HELDER
Netherlands

Domain nameservers:
ns.rackspace.com
ns2.rackspace.com

Record maintained: NL Domain Registry
quote:
Indien en voor zover Vinduwadres.nl door een derde terzake van vermeende inbreuk op auteursrechten wordt aangesproken zijn alle kosten voor juridische bijstand die Infosite B.V. ter afwering van de vordering redelijkerwijze moet maken voor rekening van de wederpartij, zulks ongeacht de vraag of de aanspraak van die derde terecht is.
Alsjeblieft, uit de AV :)

http://www.infositebv.nl/

Vacatures

quote:
Infosite BV is op zoek naar telefonische verkopers die zelfstandig willen werken in een leuke werksfeer. Lijkt het jou wat om tegen een aantrekkelijk loon telefonisch te verkopen, dan kun je hieronder je persoonlijke gegevens + cv invullen. Na ontvangst reageren wij per telefoon en nodigen we je uit voor een sollicitatie gesprek. Je kunt ons natuurlijk ook bellen. Het telefoon nummer is: 050 - 311 91 40. Voor foto's van Infosite BV, klik hier.
Lijkt me dat ze hier zelf al toegeven dat ze doen aan actieve verkoop, en niet aan het verlengen van abonnementen.
Screenshotje voor bewijs, mocht het weggehaald worden: http://owely.com/i/4cee75367aed6

Volgens TROS Radar forum:
quote:
Enkele BV namen zijn:
Website Services BV
Internetgemeentegids BV
Infosite BV
Telefoongids.com BV
Webdesign BV
Plan-it Media BV
de Rooij Uitgevers BV
Digisale BV
Juriflex (xxx)
Ook gebruik makende of gemaakt de handelsnaam: Sears & Landon
Product Matching Services BV
bron: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57654

Rechtszaakje hierrr

Volgens ander TROS Radar topic:
quote:
Bedrijf werkt o.a. onder de volgende namen:
- Infosite B.V.
- Website Service BV
- Netmedia Consultants
bron: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46128

Hier kan iemand zich vast wel even mee vermaken ;)

EDIT: Eh? Volgens die gequote tekst uit de AV, is de aanklager verantwoordelijk voor alle juridische kosten bij een auteursrechten-rechtszaak, ongeacht de uitkomst. Lees ik het nou verkeerd of staat daar iets wat echt niet kan?

EDIT2: Bovenstaande was overigens 10 minuten zoekwerk. Ik denk dat er nog wel meer te vinden is.

EDIT3: Die foto op hun site :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door joepie91 op 25-11-2010 15:47:51 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_89169799
Ah ik heb de verwijzing naar de BV gemist ..... InfoSite BV dus (daarmee kan je goed verder zoeken)

quote:
EDIT: Eh? Volgens die gequote tekst uit de AV, is de aanklager verantwoordelijk voor alle juridische kosten bij een auteursrechten-rechtszaak, ongeacht de uitkomst. Lees ik het nou verkeerd of staat daar iets wat echt niet kan?

Is dat juridisch gezien überhaupt mogelijk? (zou zeggen van niet maar ik heb daar weinig kaas van gegegeten - weet iemand dit?)
  vrijdag 27 mei 2016 @ 07:27:28 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162532058
Schopje op verzoek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162532888
Een gigantische kick!
Gisteravond belde m'n moeder me omdat ze een contract heeft getekend bij MKB Clickservice. Maandag hebben ze haar telefonisch benaderd, dinsdag heeft ze, in de veronderstelling dat ze tekende voor een gratis service, een contract getekend. Nu krijgt ze een rekening voor ¤6,10 per dag, het contract zou minimaal een jaar lopen. Bij te late annulering (ze hanteren 3 dagen) zou ze een 40% afkoopsom van de looptijd moeten betalen. Minimaal 1200 euro dus.

Nu klinkt dat vissig en ik lees op diverse fora een hoop narigheid. Ze heeft gebeld om te annuleren, dat werd niet geaccepteerd, een e-mail zou wel toegestaan zijn, die heeft ze gestuurd. Voor een (aangetekende) brief is het al buiten hun annuleringstermijn, nog wel binnen de wettelijke.

Hoe groot is de kans dat ze hier goed vanaf gaat komen en wat kunnen we nog doen om dit te beïnvloeden?

Alvast bedankt voor het meedenken.
pi_162533004
als ondernemer ben je nergens van in de veronderstelling.
alles lezen inclusief kleine lettertjes.
ik heb geen eigen bedrijf maar werk voor een werkgever en binnen de IT afdeling moet ik dagelijks door telefoontjes worstelen van bedrijven die iets gratis aanbieden en ik moet dan iets tekenen of duidelijk angeven dat ik de service of product wil.

ze kunnen je zelf met een telefoon gesprek naaien omdat het gezien kan worden als bindende overeenkomst.

vraag het contract op wat is getekend en loop het na.
volens mij is het zo dat het op papier moet staan wat de kosten zijn.
pi_162533270
Je hebt helemaal gelijk hoor, ze had moeten lezen.
Echter is hier niet duidelijk sprake van een 'echte onderneming' en denk ik dat ze bewust een kwetsbare vrouw opgezocht hebben (ze zijn bij haar thuis geweest). Ik probeer m'n moeder een foto van het contract te laten mailen, waarschijnlijk is ze niet zo technisch.

Mijn punt is vooral: er is een annuleringsmail, telefonisch is toegezegd dat dit een geldige wijze is, gestuurd binnen de door hen gestelde annuleringstermijn.
Kunnen we hiermee vanuit gaan dat dit voldoende opzegging is? (Ik vrees van niet) en zo nee hoe kunnen we dit nog beter doen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:01:17 #60
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_162533800
Ik heb twee weken voor mijn oma overleed ook zo'n blafmongool van de deur getrapt. 81 het mens. Hoe halen ze het in hun hersens!
pi_162537462
altijd zorgen dat je een bevestiging hebt.
het liefste op papier en anders op mail.
het zijn een stel flikkers die alleen kijken nar hun inkomsten.
hoe langer ze iets kunnen rekken des te meer ze verdienen.
pi_162662156
Update: er is een aangetekende brief verstuurd met annulering, telefonisch is aan m'n moeder bevestigd dat ze gaan annuleren. Ik wacht nog even met opgelucht zijn totdat ze een schriftelijke bevestiging hiervan heeft.
pi_162662272
Het rare is dat ze meestal zelf een incasso bureau hebben, "want iedereen kan 1 beginnen " 😂
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_162662423
Bedrijvendatabase, bedrijvengids, bedrijven zus en zo....heb ze allemaal al wel een x aan de telefoon gehad.
Zelfde verhaal idd, dat je ingeschreven staat, dan fax met opzegging waarin in idd tekent voor 1 of 2 jaar.
Gelukkig lees ik altijd wat ik teken.

Ben daardoor nu wel zeer huiverig voor telefoon marketeers, ik zeg zelden tot nooit ja in telefoon gesprekken en vertel direct dat ik ook aan mijn zijde alle telefoon gesprekken opneem. 9/10 is gesprek dan wel direct klaar overigens.

Zeer stressvol dit soort hufters...bah

Succes ermee
I am a Koala who Stretches :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')