Ik heb een aantal diesel jeans te koop in verschillende modellen omdat ik ben afgevallen en de broeken me niet meer passen. De broeken zijn weinig gedragen omdat ik in een korte tijd meer dan 10 kilo ben afgevallen en ze zien er nog nieuw uit.
Ik heb hieronder van ieder model 2 foto's geplaatst maar ik heb er nog meer gemaakt dus vraag maar als je er meer nodig hebt. Ik ben ook bereid evt. nieuwe foto's te maken van bepaalde features of wat dan ook als iemand dit graag wilt.
Ten slotte heb ik bij iedere broek het modelnummer erbij gezet zodat je op google nog kan zoeken naar andere plaatjes. Prijzen zijn een schatting dus bieden is mogelijk! evt verzendkosten zijn voor de koper zelf.
P.S ik heb hier een account gemaakt puur om wat spullen te verkopen (breder publiek) dus vandaar dat ik geen posthistory of wat dan ook heb ;-)
Ik vraag in principe ¤70 euro voor iedere broek, bieden is wel mogelijk. Ze zijn mij ten slotte te groot, dus als je met een goed bod komt is ie van jou :-)1: Heeven 008SH , maat: W33/L34
Info: Model zit iets losser op de bovenbenen en loopt aan de onderkant een heel klein beetje strakker. Straight/slim fit dus
![]()
![]()
2. Poiak 008SV, maat: W34/L32
Info: Slim fit model (zit dus van onder iets strakker) Staat mooi bij gympenl. Misschien wel een van de bekendste diesel broeken. o.a veel gedragen door zac afron en taylor lautner. Dit is persoonlijk ook mijn favoriet, ik heb hem zelfs opnieuw gekocht in een kleinere maat.
![]()
![]()
3. Thanaz 008HK, maat: W36/L32
Info: Net als de poiak een slim fit model, let op: loopt strak aan de onderkant. Ik vind dit persoonlijk een mooie broek voor in de zomer (fris kleurtje). Ik had toen der tijd altijd 34 in de waist maar heb deze in 36 moeten halen omdat deze broek wat kleiner uitvalt qua model. Sorry voor de slechte belichting in de foto's maar ik had de flitser uitgezet omdat de broek van zich zelf al heel licht is.
![]()
4. Larkee 0071J, maat: W33/L32
Ook een mooie kleur voor de zomer. Is iets meer 'kapot' dan je op de foto ziet, google maar eens naar het modelnummer. Dit is een straight fit, loopt dus van onder helemaal recht.
![]()
![]()
5. Trouleg 008IT, maat: W34/L32
Deze broek loopt ietsjes uit van onder (een kleine 'bootcut').
Te vergelijken met het bekende 'Zatiny' model van diesel.
![]()