abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:13:07 #176
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_82695526
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef seiramu het volgende:

[..]

TS hier. Dat is heel erg! Ik leef met je mee.

Ik weet dat er veel criminelen zijn onder de allochtonen . Dit heb ik nooit ontkend. Ik bedoelde alleen maar dat een extreme gebeurtenis of geval waarin een allochtoon iemand slaat of lastigvalt eerder de aandacht trekt van mensen dan een groepje Nederlanders die precies hetzelfde doen.
ja klopt, en daar heb je misschien ook zeker gelijk in. Dergelijke opmerkingen als ''PVV weer een stem erbij'' zijn ook niet meer dan een provocerende opmerking. Daar staat tegenover dat je nooit iets hoort over de boeddhisten die ook aanwezig zijn in ons land, en ook niet over de Chinezen? En dat is voor mij een belangrijk punt, integreren kan perfect. Kijk maar naar die Chinezen waar je nooit iets over hoort, en dan is mijn vraag waarom zouden de Marokkanen dat niet kunnen, en dan is voor mij toch het antwoord; hun cultuur. Ik denk dat hun ''macho-cultuur'' zo noem ik het maar, niet past in onze cultuur waar je je niet hoeft te bewijzen tegenover andere mensen. Ik vind namelijk dat Marokkaanse jongeren moeten laten zien aan de ouderen, hoe sterk ze zijn, hoe intimiderend en hoe machtig etc. etc.

Verder moet je de berichten van de media natuurlijk door een filter zien, en niet klakkeloos geloven wa t er staat geschreven. En iedereen met gezond verstand zal weten dat ook Nederlanders zulke acties flikken, maar de media weet nou eenmaal dat wanneer er Marokkanen in de kop staat, dat het veel lezers trekt...
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:14:05 #177
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82695546
Ik heb veelal kleine incidenten gehad met marokkanen.
een keer was ik wat aan het dagdromen in de stad en haalde mijn fiets van het slot en staarde wat voor me uit wat ik die dag gedaan had. Toen zei een meisje tegen haar marokkaanse vriend dat ik naar haar keek. (misschien was dat wel zo maar had het zelf niet eens door) Ik was gewoon wat aan het dagdromen.
Komt die gast eraan en gaat met agressieve gebaren en een agressieve houding vragen wat ik kijk, ik wimpelde het keurig en netjes af van, niets aan de hand. maar hij ging steeds meer door en door. Ik wimpelde het nogmaals af met een vriendelijk gebaar van niets aan de hand

Toen ging hij nog verder door, en ik dacht what the fuck? wat begrijp je niet??! dus ik zei wat wil je? en keek hem strak aan, toen liep die gast weg. ik kookte toen, ik dacht draai nog een keer om en ik sla je hardstikke dood

Toen ik naar de sauna ging waren marokkaanse jochies daar in de buurt, ze zeiden tegen een gast, ga je lekker piemeltjes kijken, ik wist niet tegen wie ze het hadden dus ik zei wat lul je man?
Toen gingen ze dreigen en grote bek etc. maar ik stond daar naakt met mijn handoekje om en ze dachten nu kunnen we hem lekker terroiseren, hij zei dat hij mij ging vermorzelen...
Ik zei kerel moet je luisteren, ik wil ook wel even mijn broek aantrekken hoor, dat is geen enkel probleem. toen droop die mafkees af. (ik ben zelf ook nogal gespierd, maar had hem graag een paar klappen willen geven, helaas droop hij af)

owja, en ik ging zelf ook regelmatig met marokkanen om vroeger, en ze trapte vaak iemand voor de lol in elkaar, dat was een spelletje wat ze hadden. Ze zeiden zelfs een keer tegen mij, dat ik vandaag iemand mocht uitkiezen wie we in elkaar zouden trappen. Ik had de eer om iemand uit te kiezen, een willekeurig persoon dus op straat. natuurlijk had ik dat niet gedaan.

Maar dagelijks kwam het voor dat ze iemand terroiseerde bedreigden of in elkaar mepten.
Ik kreeg al die shit te horen omdat ze mij wel mochten en ik ben zelf ook niet bang voor dat tuig, ik greep ze zelf ook regelmatig bij de strot en mepte ze tegen de grond aan als ze vervelend waren en daardoor dwong ik wel respect af.

maar ik moet er nu niets meer van hebben, etters dat het zijn.
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:15:14 #178
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82695570
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:11 schreef Stekelbees het volgende:
Ik zou hier over gaan rappen, TS.

Het harde leven in Nederland. Bohhh.
Narcistisch en geniaal
pi_82695605
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:11 schreef Stekelbees het volgende:
Ik zou hier over gaan rappen, TS.

Het harde leven in Nederland. Bohhh.
(of is het die wet van de straten bij allochtonen ?)

Jeweetzelluf de wet van de straten brada!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:17:13 #180
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_82695606
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:04 schreef Geniale het volgende:

[..]

allereerst, jammer dat je deze nare ervaringen hebt.

ja ik heb die shit ook wel meegemaakt, maar ik pik die bullshit niet. En zeg gewoon waar het op staat tegen die mongolen. Ze moeten niet merken dat je bang bent je mag ze best tegengas geven.
alleen als ze met een meerderheid zijn blijft het een lastig verhaal, ik zou zin krijgen om dat huis in de hens te steken en die jongens overhoop te prikken, maar helaas mag dat niet
nee lijkt mij overduidelijk, maar als 14 jarig jongetje zet je niet zo snel een grote bek op , bij de 2e situatie bevond ik mij onder werktijd en dan moet je ook weten wanneer het niet de tijd is om een grote bek te geven oid. Tegenwoordig zal het mij ook niet meer gebeuren aangezien ik ook wat uitstraal doordat ik nogal groot/breed ben door fitnesstraining en boksen, waar ik overigens mee ben begonnen door dergelijke bedreigende situaties. Ik zal echt niemand een tik geven, en nooit een gevecht uitlokken, maar ik zal mijn mannetje staan als dat wel moet gebeuren, maar dat zal ik tot dat moment komt op allerlei manieren proberen te vermijden.
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:24:15 #181
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_82695758
Tjah,

ik heb ook nare dingen met marokanen meegemaakt. Ik was echt een laatbloeiertje, op mijn dertiende hield ik me nog niet echt met jongens bezig in de zin van zoenen en verder. Nog in de giegelfase zeg maar.
Ik was aan het zwemmen met een vriendinnetje. Ineens werd ik vanuit het niets onder water gedrukt en óveral betast. Je kunt je misschien voorstellen dat ik ontzettend in paniek was en ook erg bang.
Het leuke uitje was voor mij meteen afgelopen, voelde me echt zo .
^marokaanse jongens in de leeftijd van 14 tot 18 jaar. Die ene van 14 had me dus betast. Het is dat hij zo dom was om achter ons aan te fietsen en ik hem toen hij naast me kwam fietsen heel hard heb getrapt...
(hij belandde met fiets en al tegen de boom en hoorde hem schreeuwen van de pijn .) Want daardoor kon ik het verwerken achteraf gezien. Gerechtigheid.

En zo heb ik nog zo'n soortgelijk verhaal van twee jaar later. En bedreigingen. Ook hierbij betrof het Marokanen.

Ik blijf erbij TS dat jouw manier van iets duidelijk maken niet de juiste is.
Lekker fel overkomen om daarna doodleuk te zeggen dat je ons daar alleen maar iets mee duidelijk wilde maken.
Ik scheer toch ook niet alle Marokanen over een kam om jou iets duidelijk te maken? En zoals je ziet heb ik mijn verhalen ook. En meerderen hier.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:30:58 #182
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82695905
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:24 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Tjah,

ik heb ook nare dingen met marokanen meegemaakt. Ik was echt een laatbloeiertje, op mijn dertiende hield ik me nog niet echt met jongens bezig in de zin van zoenen en verder. Nog in de giegelfase zeg maar.
Ik was aan het zwemmen met een vriendinnetje. Ineens werd ik vanuit het niets onder water gedrukt en óveral betast. Je kunt je misschien voorstellen dat ik ontzettend in paniek was en ook erg bang.
Het leuke uitje was voor mij meteen afgelopen, voelde me echt zo .
^marokaanse jongens in de leeftijd van 14 tot 18 jaar. Die ene van 14 had me dus betast. Het is dat hij zo dom was om achter ons aan te fietsen en ik hem toen hij naast me kwam fietsen heel hard heb getrapt...
(hij belandde met fiets en al tegen de boom en hoorde hem schreeuwen van de pijn .) Want daardoor kon ik het verwerken achteraf gezien. Gerechtigheid.

En zo heb ik nog zo'n soortgelijk verhaal van twee jaar later. En bedreigingen. Ook hierbij betrof het Marokanen.

Ik blijf erbij TS dat jouw manier van iets duidelijk maken niet de juiste is.
Lekker fel overkomen om daarna doodleuk te zeggen dat je ons daar alleen maar iets mee duidelijk wilde maken.
Ik scheer toch ook niet alle Marokanen over een kam om jou iets duidelijk te maken? En zoals je ziet heb ik mijn verhalen ook. En meerderen hier.
ik wil die andere twee verhalen ook van je horen
Narcistisch en geniaal
pi_82696110
De sfeer in Nederland is verpest, ik kan er niks anders van maken.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:43:13 #184
..with a ninja mind
pi_82696154
nee, ben bang dat bep.mensen dan weten wie ik ben. Collega en een paar vrienden zitten hier ook wel eens...

Maar niet ernstiger dan mijn eerste verhaal hoor.

Een paar jaar geleden heeft een Marokaan(plaatsgenoot) me btw ook eens gered en daar ben ik hem echt dankbaar voor! Ik had net tentamens gehad, stress, weinig slaap etc.
Ik was vermoeid/duizelig en flikkerde bijna van het perron af toen ik alvast klaar wilde staan om de naderende trein in te stappen.Hij trok me nog net optijd weg! Anders was het dagdag Vick... en baby...want ik was toen 7/8 weken zwanger, wat ik toen nog niet wist.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:43:37 #185
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696159
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
Eindelijk geef je het ook toe.
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:45:55 #186
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696201
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:43 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
nee, ben bang dat bep.mensen dan weten wie ik ben. Collega en een paar vrienden zitten hier ook wel eens...

Een paar jaar geleden heeft een Marokaan(plaatsgenoot) me btw ook eens gered en daar ben ik hem echt dankbaar voor! Ik had net tentamens gehad, stress, weinig slaap etc.
Ik was vermoeid/duizelig en flikkerde bijna van het perron af toen ik alvast klaar wilde staan om de naderende trein in te stappen.Hij trok me nog net optijd weg! Anders was het dagdag Vick... en baby...want ik was toen 7/8 weken zwanger, wat ik toen nog niet wist.
Ja oké. maar ik zie zoiets wel als een burgerplicht. dus echt bijzonder vind ik dat niet. maar hij was wel alert, dat is een goede zaak.
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:57:33 #187
..with a ninja mind
pi_82696390
True,

maar de gebeurtenis op zichzelf was wel bijzonder. Ik heb echt geluk gehad.
Verder denk ik bij die ernstige maar ook die heldendaad niet aan Marokkanen. Die link leg ik dus normaliter niet. Maar gewoon aan 'iemand' heeft me pijn gedaan en 'iemand'heeft me geholpen.
Totdat er weer moeilijk over Marokkanen versus Nederlander (en vice versa) wordt gesproken door Nederlanders of Marokkanen..

*hoort koekoeksklok van de buren*

Ik ga slapen ben moe..welterusten allemaal
pi_82696489
Onterechte klacht. Marrokanen zijn wel degelijk .......

moet hier helaas stoppen anders krijg ik een ban.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:16:36 #189
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696620
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
Onterechte klacht. Marrokanen zijn wel degelijk .......

moet hier helaas stoppen anders krijg ik een ban.
vrijheid van meningsuiting dan?
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:21:50 #190
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_82696671
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?

edit: Ik heb niets tegen Nederlanders duh , ik heb bewust gekozen om fel over te komen in de OP om bepaalde mensen te confronteren met het gedrag van onze medelanders. Ik ben niet naïef en ik weet dat er (best veel) criminelen zijn onder de Marokkaanse (en Turkse) jeugd. Ik wilde alleen 'een andere kant van het verhaal' laten zien. Er verschijnen veel berichtjes in de media (en fora) zoals "Marokkanen hebben dit en dag gedaan" waarna iedereen meteen begint te roepen "STEM PVV!"... terwijl er veel gevallen zijn waarin Nederlanders precies hetzelfde doen e.d...en die gebeurtenissen halen het nieuws niet .

Daar wind ik me gewoon over op.
Ok, leuk verhaaltje.

Nu dan, ik was 11 ongeveer, kreeg ruzie met een turk.. we begonnen te vechten en ik was gewoon sterker, ik had hem al vrij vlot op de grond. Daarmee was het voor mij klaar.

Een paar dagen was ik op een veldje beetje aan het voetballen, komt die jongen weer nu met zeker 5 andere turken, allemaal rond de 15/16 jaar. En die hebben me flink toegetakeld.
Nou ja, kan gebeuren..

Ik ging naar een andere stad op school, elke dag in de bus, elke dag moeilijkheden, turken en marokkanen allemaal achterin de bus, hele tijd op de stopknop te drukken, keiharde muziek aan, als de chauffeur wat zei werd de muziek alleen harder gezet, vaker op de stopkop gedrukt...oh wat een lol hadden ze, plastic flessen en snoep naar nederlanders gooien, en maar lachen.

Ik kreeg een vriendin, liep met haar vaak door de stad, langs groepen turken en marokkanen, bijna altijd hetzelfde "Hey HOER!!"....of "Hey pssstt! kom is bij ons.....HEY!....KANKERHOER!!" Wat moet je dan? De held zijn en naar ze toe gaan? als ze met 8 man daar staan? Dacht het niet. Maar het vrat me wel op van binnen.

Heb nog een paar keer ruzie gehad met ze, als ze alleen zijn zijn ze niets! dan willen ze het wel goed praten, zijn ze met meer, dan wordt het vechten.

Mijn vriendin overleed toen plots, niet heel lang erna liep ik weer in de stad alleen "Hey! waar is je chickie? je hoertje?"
Als ik toen wapen bij me had... Nou ja, je weet wel.

Kortom, tot nu toe heb ik ongeveer 5 allochtonen meegemaakt die echt OK waren, die niet alleen met andere allochtonen omgingen maar ook met nederlanders, die gewoon vriendelijk en westers waren.
Jammer genoeg kan ik dat niet zeggen voor het merendeel.
Ik vind het prima als mensen naar nederland komen om een beter bestaan te vinden, maar laat dan iets van dankbaarheid zien.. Ik zie nu het merendeer allochtonen die zich niet willen aanpassen en alleen maar amok maken, allochtonen die geen reden zien zich aan te passen omdat ze toch beschermt worden.
Allochtonen die de hele tijd lopen te klooien met nederlanders, en als we iets daarover zeggen dan is het meteen racisme volgens links.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:24:45 #191
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82696699
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?

edit: Ik heb niets tegen Nederlanders duh , ik heb bewust gekozen om fel over te komen in de OP om bepaalde mensen te confronteren met het gedrag van onze medelanders. Ik ben niet naïef en ik weet dat er (best veel) criminelen zijn onder de Marokkaanse (en Turkse) jeugd. Ik wilde alleen 'een andere kant van het verhaal' laten zien. Er verschijnen veel berichtjes in de media (en fora) zoals "Marokkanen hebben dit en dag gedaan" waarna iedereen meteen begint te roepen "STEM PVV!"... terwijl er veel gevallen zijn waarin Nederlanders precies hetzelfde doen e.d...en die gebeurtenissen halen het nieuws niet .

Daar wind ik me gewoon over op.

vreemd genoeg weet ik wat je voelt
gekkie van zn hobbob ey!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:26:54 #192
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82696727
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:21 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Ok, leuk verhaaltje.

Nu dan, ik was 11 ongeveer, kreeg ruzie met een turk.. we begonnen te vechten en ik was gewoon sterker, ik had hem al vrij vlot op de grond. Daarmee was het voor mij klaar.

Een paar dagen was ik op een veldje beetje aan het voetballen, komt die jongen weer nu met zeker 5 andere turken, allemaal rond de 15/16 jaar. En die hebben me flink toegetakeld.
Nou ja, kan gebeuren..

Ik ging naar een andere stad op school, elke dag in de bus, elke dag moeilijkheden, turken en marokkanen allemaal achterin de bus, hele tijd op de stopknop te drukken, keiharde muziek aan, als de chauffeur wat zei werd de muziek alleen harder gezet, vaker op de stopkop gedrukt...oh wat een lol hadden ze, plastic flessen en snoep naar nederlanders gooien, en maar lachen.

Ik kreeg een vriendin, liep met haar vaak door de stad, langs groepen turken en marokkanen, bijna altijd hetzelfde "Hey HOER!!"....of "Hey pssstt! kom is bij ons.....HEY!....KANKERHOER!!" Wat moet je dan? De held zijn en naar ze toe gaan? als ze met 8 man daar staan? Dacht het niet. Maar het vrat me wel op van binnen.

Heb nog een paar keer ruzie gehad met ze, als ze alleen zijn zijn ze niets! dan willen ze het wel goed praten, zijn ze met meer, dan wordt het vechten.

Mijn vriendin overleed toen plots, niet heel lang erna liep ik weer in de stad alleen "Hey! waar is je chickie? je hoertje?"

Kortom, tot nu toe heb ik ongeveer 5 allochtonen meegemaakt die echt OK waren, die niet alleen met andere allochtonen omgingen maar ook met nederlanders, die gewoon vriendelijk en westers waren.
Ik vind het prima als mensen naar nederland komen om een beter bestaan te vinden, maar laat dan iets van dankbaarheid zien.. Ik zie nu het merendeer allochtonen die zich niet willen aanpassen en alleen maar amok maken, allochtonen die geen reden zien zich aan te passen omdat ze toch beschermt worden.
Allochtonen die de hele tijd lopen te klooien met nederlanders, en als we iets daarover zeggen dan is het meteen racisme volgens links.

als je wilt mag je ook met mij vechten hoor maar ik ben niet het soort type die meteen ruzie wilt of uit zit te lokken
gekkie van zn hobbob ey!
pi_82696771
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
Heel, heel, heel soms denk ik ook dat we allemaal in die waan leven, die we nu niet toe willen geven .
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:33:51 #194
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696810
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:21 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Ok, leuk verhaaltje.

Nou ja, kan gebeuren..

Ik vind dit een hele nare ervaring, erger dan mijn ervaringen met Marokkanen en Turken. Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet in het westen woon (randstad) maar in het Noorden. Hier heb je amper Marokkanen en Turken. het is wel een beetje jammer dat je veel Turken midden in het centrum ziet met grote vlaggen en veel bombarie als ze een voetbalwedstrijd hebben gewonnen. Maar verder zie je ze hier bijna niet.

Ik stem meestal SP, maar vind het ook heel zwak dat ze deze problemen niet inzien en niet willen erkennen. het is niet voor niets dat mensen op de PVV gaan stemmen, dat heeft een reden. En die reden wordt op dit forum ook zichtbaar wanneer mensen hun ervaringen gaan vertellen. Je ziet dat het met regelmaat gebeurt en dat het niet afgedaan kan worden als incidentjes die bijna nooit voorkomen.

Het volk heeft gesproken en de PVV is de grote winnaar van de verkiezingen, ik zal er zelf niet op stemmen maar van mij mag Geert doen wat hij moet doen om de orde te handhaven.

Ik vind het zelf ook jammer dat er veel meisjes met hoofdoekjes achter de kassa zitten in Amsterdam en dat er in winkeltjes voor toeristen Turken in gebrekkig Nederlands jou moeten vertellen waar je heen moet.
Marokkaanse vakkenvullers die berbers tegen elkaar praten in de supermarkt.
maar bovenal vind ik het vervelend voor de mensen dat ze door groepen Marokkanen tot het uiterste getergt worden.
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:34:33 #195
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82696818
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:43 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

zoiets verwacht ik niet van een nederlander
gekkie van zn hobbob ey!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:36:26 #196
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82696840
weet je wat het probleem ook is? meeste marokanen zijn allochtonen enzo dus hebben ze allemaal wat minder geld. dat legt ze in armoede en dus vinden zichzelf wel triest en gaan ze dat uiten door stoer te doen etc. etc. van hey kijk mij nou ik heb iemand in elkaar geslagen
gekkie van zn hobbob ey!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:38:15 #197
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696851
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:34 schreef theturk het volgende:

[..]

zoiets verwacht ik niet van een nederlander
Ik heb 5 Somaliërs een keer gered die door hooligans afgetuigt werden.

Heb een nazi een keer op de grond gewerkt die een indo verrot wilde trappen.

dat jij zoiets niet verwacht van een Nederlander is jouw eigen beperkte visie.
Narcistisch en geniaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:39:42 #198
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82696867
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:36 schreef theturk het volgende:
weet je wat het probleem ook is? meeste marokanen zijn allochtonen enzo dus hebben ze allemaal wat minder geld. dat legt ze in armoede en dus vinden zichzelf wel triest en gaan ze dat uiten door stoer te doen etc. etc. van hey kijk mij nou ik heb iemand in elkaar geslagen
Wat een simpele verklaring, alsof dat het gedrag van marokkanen verklaart.
Narcistisch en geniaal
pi_82696997
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:39 schreef Geniale het volgende:

[..]

Wat een simpele verklaring, alsof dat het gedrag van marokkanen verklaart.
muahaha eureka, dat we daar niet eerder aan hadden gedacht met z'n allen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 03:21:18 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82697152
Je bent NU 1.53? Jeezus, wat voor smurf was je vroeger dan? Meer melk drinken, meer hormonenvlees en op tijd naar bed jij

Verder naar wat je overkomen is, maar de klachten van de mensen gaan praktisch niet over de turken maar over de marokkaanse jongens (de meisjes zijn braaf).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')