Hoezo turken zeiken we niet over. Ik heb louter slechte ervaringen met die lui. Schijt aan NL, alleen grote bek in groepjes, gedragen zich alsof ze in instanbul zijn, kunnen veelal geen woord NL en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ze delen één belangrijk ding; de islam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef Oksel het volgende:
Turken zijn top. Daar zeiken we ook niet over. Die grote groep kutMarokkanen daarentegen..
Ik ook niet, ook niet met Marokkanen op mijn universiteitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt geen problemen met Turken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:25 schreef aychelle het volgende:
TS!
you got my vote gurl![]()
Trouwens er is een facebook pagina met '' We apologize for the 1,5 million dutch people that voted for Geert Wilders.
en al 35.589 leden
join us, how more how better!
Slotjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef apij4125 het volgende:
Maar de marrokanen duwden de zwerfer in de gracht niet wij
Ben je nou zo achterlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:25 schreef aychelle het volgende:
TS!
Trouwens er is een facebook pagina met '' We apologize for the 1,5 million dutch people that voted for Geert Wilders.
en al 35.589 leden
Met zijn allen deden ze dat. Alle mensen van Marokkaanse afkomst verzamelden zich samen bij die brug. En toen duwden ze het arme slachtoffer erover heen. Het is wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef apij4125 het volgende:
Maar de marrokanen duwden de zwerfer in de gracht niet wij
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met zijn allen deden ze dat. Alle mensen van Marokkaanse afkomst verzamelden zich samen bij die brug. En toen duwden ze het arme slachtoffer erover heen. Het is wat.
Armenen met Nederlandse namen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef pisnicht het volgende:
Met Armenen zijn er juist vrijwel geen problemen. Die integreren zich perfect en geven hun kinderen vaak zelfs Nederlandse namen. Zal wel toeval zijn dat de Armenen hier voornamelijk christelijk zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:25 schreef aychelle het volgende:
TS!
en al 35.589 leden
Hulde voor deze Turk, owja als ze aan jou komen komen ze aan mij, ik sla tokkies graag voor je in elkaar als ze je lastig vallen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Levolution het volgende:
seiramu, ik zal het kort en krachtig houden voor je:
Ik als Turk ben ook wel eens in elkaar geslagen door een stel tokkies. Maar waarom mij en vele anderen dit niet boeit?
Omdat allochtonen het proportioneel veel vaker doen.
Duidelijk?
En nu niet huilen en zielig doen dat je een minderheid bent maar gewoon meedraaien.
wat een vooroordelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef Drinky het volgende:
Marokkanen topic, niet gelezen, zal wel slecht zijn.
slecht dat je niet gelezen hebt... ;-)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef Drinky het volgende:
Marokkanen topic, niet gelezen, zal wel slecht zijn.
Ze hebben niet veel te klagen, er zijn genoeg lekkere hersenloze blonde sletjes die Marokkaanse pik willen hebben uit de achterstandswijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Een betere vraag is misschien waarom zoveel Marokkaanse jongeren tokkiegedrag vertonen? En waarom wonen ze zo vaak in achtergestelde gebieden? En waarom is er zoveel schooluitval? En waarom komen ze zo vaak terecht in de criminaliteit? En waarom is hun sociale controle zo slecht? Waarom blijven marokkanen zo vaak achter in slechte wijken en kunnen ze de stap naar de middenklasse niet maken? Etc, etc.
maar ja... daar gaat het topic niet over...
Is al een topic over, iets met overheid die het paar decennia terug niet erg vond dat ze niet integreerden omdat "ze toch wel teruggingen".quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Een betere vraag is misschien waarom zoveel Marokkaanse jongeren tokkiegedrag vertonen? En waarom wonen ze zo vaak in achtergestelde gebieden? En waarom is er zoveel schooluitval? En waarom komen ze zo vaak terecht in de criminaliteit? En waarom is hun sociale controle zo slecht? Waarom blijven marokkanen zo vaak achter in slechte wijken en kunnen ze de stap naar de middenklasse niet maken? Etc, etc.
maar ja... daar gaat het topic niet over...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoezo turken zeiken we niet over. Ik heb louter slechte ervaringen met die lui. Schijt aan NL, alleen grote bek in groepjes, gedragen zich alsof ze in instanbul zijn, kunnen veelal geen woord NL en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ze delen één belangrijk ding; de islam.
Haha goede grapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
slecht dat je niet gelezen hebt... ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |