Goh bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, geen tips. Oh ja, die ene kerk/moskee aya sofia of zo.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Als Tuba Buyukustun erin voorkomt is het altijd goed.
Stieken word ik hier best vrolijk vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tenzij Tuba eigenlijk een snor hoort te hebben, dan wel.
Dus? Dan betekent dat toch niet dat ik niet weet hoe ik van mijn hobby mijn werk kan maken. Dat betekent gewoon dat ik lui ben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toch al paar opleidingen geskipt?
Ik vind haar kop te hoerig voor langer dan 12 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel misschien. Maar Megan Fox zou ik zeker geven!
[ afbeelding ]
Zeliha, je smaak, wat doe je. Die Tuba is toch 100x zo mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel misschien. Maar Megan Fox zou ik zeker geven!
[ afbeelding ]
Fuck jullie man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind haar kop te hoerig voor langer dan 12 uur
Meen je dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, je smaak, wat doe je. Die Tuba is toch 100x zo mooi.
Megan Fox is geil, niet mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik ben echt een Megan Fox gek. Ik vind haar echt verschrikkelijk mooi.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik ben echt een Megan Fox gek. Ik vind haar echt verschrikkelijk mooi.
Is niet erg hoor, smaken verschillen gewoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Joh, tyf toch op allemaal. Megan Fox is absoluut een mooie en aantrekkelijk vrouw. Dat ze ook nog eens flink portie libido heeft doet niks af aan haar schoonheid.
Zelfs ik zou haar geven.quote:
En dit had ik nog niet gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tenzij Tuba eigenlijk een snor hoort te hebben, dan wel.
quote:
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zou Megan Fox ook geven. Hebben jullie die lesbische scène gezien met Amanda Seyfried? Ik krijg het warm.
Waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zou Megan Fox ook geven. Hebben jullie die lesbische scène gezien met Amanda Seyfried? Ik krijg het warm.
Alleen geil dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, smaken verschillen gewoon.
Maarrrrr.... de mannen hebben geoordeeld. Dit was onze uitspraak en daar zul je het mee moeten doen!
Kan iemand niet geil én mooi zijn? Megan is geil én mooi.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.
Jennifer's Body.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar?![]()
Amanda Seyfried kijkt ook dom btw, die kop in Mean Girls
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het eens met Zeliha. Maar ik zou haar niet trouwen. Ze is geen trouwmateriaal. Ze is... ander materiaal.
Jammer genoeg is de wetenschap het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.
Je bent vrouw. Daar stopt de wetenschap wat betreft het oordelen en keuren van vlees.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de wetenschap het daar niet mee eens.
In Jennifer's Body. Matige film, maar die scène maakte alles goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar?![]()
Amanda Seyfried kijkt ook dom btw, die kop in Mean Girls
Misschien heb ik te veel onflatteuze foto's van haar gezien, was een tijdje geleden een topic over of ze nou echt mooi was of nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.
De aantrekkelijkheid van iemand kun je meten. Op een schaal van 1 tot 10 scoort een gemiddeld persoon tussen de 4-5-6. Beroemde mensen scoren over het algemeen bovengemiddeld (vaak rond de 6-7-8) en ik kan mij nog goed herinneren dat Megan Fox bijna een 9 scoorde. En geloof me, dat is echt hoog.
Nog meer onzin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent vrouw. Daar stopt de wetenschap wat betreft het oordelen van vlees.
Ja, maar men schaarde geil en mooi onder 1 noemer, namelijk aantrekkelijk. En geil én mooi kan niet, want een een mooi meisje wil je koesteren en een geil meisje wil je batsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.
De aantrekkelijkheid van iemand kun je meten. Op een schaal van 1 tot 10 scoort een gemiddeld persoon tussen de 4-5-6. Beroemde mensen scoren over het algemeen bovengemiddeld (vaak rond de 6-7-8) en ik kan mij nog goed herinneren dat Megan Fox bijna een 9 scoorde. En geloof me, dat is echt hoog.
Dat klopt. Ik vind een man als Brad Pitt bijvoorbeeld (die ook erg hoog scoorde) niet echt aantrekkelijk. Maar hij is wel knap, en ik zie goed in waarom andere vrouwen zo gek op hem zijn. Maar hij is gewoon mijn type niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik te veel onflatteuze foto's van haar gezien, was een tijdje geleden een topic over of ze nou echt mooi was of niet.
Maar misschien heb je wel gelijk dat ze aan het schoonheidsideaal voldoet. Maar uitstraling is erg subjectief.
Het schijnt dat ze wel wat aan zichzelf heeft laten verbouwen, dus echte puur-natuur schoonheid is het dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind een man als Brad Pitt bijvoorbeeld (die ook erg hoog scoorde) niet echt aantrekkelijk. Maar hij is wel knap, en ik zie goed in waarom andere vrouwen zo gek op hem zijn. Maar hij is gewoon mijn type niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
ZIjn haar duimen je weleens opgevallen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh. You got me there.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.
Wtfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoonheid (een mooi gezicht) en aantrekkelijkheid gaat in 9 van de 10 gevallen gepaard. Er zijn maar weinig mensen die lelijk maar wel aantrekkelijk zijn. Want, zoals eerder gezegd, gaat de aantrekkelijkheid van je gezicht gepaard met hoe geil (aantrekkelijk) mensen je vinden. Je kunt dit wel blijven ontkennen, maar dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik zal zelfs even die uitzending voor je zoeken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar men schaarde geil en mooi onder 1 noemer, namelijk aantrekkelijk. En geil én mooi kan niet, want een een mooi meisje wil je koesteren en een geil meisje wil je batsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze daar een lelijk gebit en een unibrow heeft doet nog steeds niks af aan de symmetrie van haar gezicht. De symmetrie van iemands gezicht is de basis van zijn/haar schoonheid. Haren, tanden, kleur ogen en overbeharing zijn allemaal bijzaken. Want die dingen kun je veranderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef zarGon het volgende:
Megan was vroeger trouwens veel mooier geiler.
[ afbeelding ]
DAT HEEFT ZE DAN VAST OOK WEL GEDAAN. JAJAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ze daar een lelijk gebit en een unibrow heeft doet nog steeds niks af aan de symmetrie van haar gezicht. De symmetrie van iemands gezicht is de basis van zijn/haar schoonheid. Haren, tanden, kleur ogen en overbeharing zijn allemaal bijzaken. Want die dingen kun je veranderen.
Daarom, geil.quote:Overigens zijn haar wenkbrauwen op die foto wel perfect gevormd, op de haren in het midden na.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Schoonheid (een mooi gezicht) en aantrekkelijkheid gaat in 9 van de 10 gevallen gepaard. Er zijn maar weinig mensen die lelijk maar wel aantrekkelijk zijn. Want, zoals eerder gezegd, gaat de aantrekkelijkheid van je gezicht gepaard met hoe geil (aantrekkelijk) mensen je vinden. Je kunt dit wel blijven ontkennen, maar dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik zal zelfs even die uitzending voor je zoeken.Oh dat wil weleens teruglezen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik draai en ben niet eerlijk?
![]()
En lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Monica Belluci, díé is mooi:
[ afbeelding ]
AYCA WAT VIND JE VAN MEHMET AKIF ALAKURTquote:
Cool storyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was laatst dus bij twee vrienden van me (homostel) en ik zei dat ik het toch een keer met een vrouw moest proberen (en deze keer met een echte vrouw, geen mollige troela die op je gaat zitten zoals die keer 7 jaar geleden toen ik stoned was) en toen keken ze me raar aan, en ze vroegen 'waarom?'. Ik: 'Maar ze zijn zo mooi!' Zij: 'Ja, maar homo's vinden vrouwen mooi op een andere manier... Op een manier waarop ze geen behoefte hebben aan... penetratie.' Ik: 'Nou en.' Zij: 'O, dan ben je geen homo.' Ik: 'Echt wel.' Zij: 'Echt niet.' Ik: 'Echt wel.'
Dan ben je bi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was laatst dus bij twee vrienden van me (homostel) en ik zei dat ik het toch een keer met een vrouw moest proberen (en deze keer met een echte vrouw, geen mollige troela die op je gaat zitten zoals die keer 7 jaar geleden toen ik stoned was) en toen keken ze me raar aan, en ze vroegen 'waarom?'. Ik: 'Maar ze zijn zo mooi!' Zij: 'Ja, maar homo's vinden vrouwen mooi op een andere manier... Op een manier waarop ze geen behoefte hebben aan... penetratie.' Ik: 'Nou en.' Zij: 'O, dan ben je geen homo.' Ik: 'Echt wel.' Zij: 'Echt niet.' Ik: 'Echt wel.'
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
AYCA WAT VIND JE VAN MEHMET AKIF ALAKURT
Het was in een van de Marokkanen topics met Marokkaanse18.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dat wil weleens teruglezen danIk draai en ben niet eerlijk?
Shut the fuck up.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cool story![]()
Vertel eens over die dikke troela
Je bent Wouter Bos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dat wil weleens teruglezen danIk draai en ben niet eerlijk?
Zelfs toen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was in een van de Marokkanen topics met Marokkaanse18.
quote:
Wat heeft ze gedaan? Ze is zelfs geboren met een van de zeven schoonheden, namelijk donker haar en lichte ogen. Dus behalve dat ze een zeer symmetrisch gezicht heeft heeft ze ook nog eens een van de zeven schoonheden. Het enige wat ze heeft gedaan is haar wenkbrauwen geëpileerd (wat 90 % van de vrouwen doet) en een beugel genomen (wat zeker 60% van de pubers heeft gehad).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT HEEFT ZE DAN VAST OOK WEL GEDAAN. JAJAHAHAHAHA.
[..]
Daarom, geil.
Nee, want ondanks het feit dat ik Tuba en Megan bijvoorbeeld wel zou geven, vind ik mannen 9324902349099032492389032094 keer heter. Moet je eens nagaan hoe heet ik ze dan vind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je bi.
Of bischierig.
Oja en Cool story natuurlijk.![]()
Bischierigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je bi.
Of bischierig.
Oja en Cool story natuurlijk.![]()
Hoer.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Sena het volgende:
Mjeh, niet dat ik ze zou weigeren (), maar Doutzen en Megan zijn ikdenkmetmijnpiemelvrouwen. Op het moment dat mannen met hun hersenen denken, laten we die twee links liggen.
Geef mij maar Carice van Houten.
Dus met één van de zeven schoonheden ben je automatisch een schoonheid?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan? Ze is zelfs geboren met een van de zeven schoonheden, namelijk donker haar en lichte ogen. Dus behalve dat ze een zeer symmetrisch gezicht heeft heeft ze ook nog eens een van de zeven schoonheden. Het enige wat ze heeft gedaan is haar wenkbrauwen geëpileerd (wat 90 % van de vrouwen doet) en een beugel genomen (wat zeker 60% van de pubers heeft gehad).
Altijd de Marokkanen erbij halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was in een van de Marokkanen topics met Marokkaanse18.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus met één van de zeven schoonheden ben je automatisch een schoonheid?
Slet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
Even binnenkomen:
[ afbeelding ]
Freida Pinto uit Slumdog Millionaire, reden genoeg om die film te gaan kijken, ook al is ie sowieso uber!
En Doutzen Kroes komt idd niet leeg over, tenminste nuchter enzo.
Megan Fox hoef ik niet langer dan een nachtje te zien denk ik, ik wil ook kunnen praten met iemand
quote:
Nee, ik zeg dat iemands haar- en oogkleur iets kunnen toevoegen aan de schoonheid van een persoon. Maar de basis van schoonheid/aantrekkelijkheid blijft symmetrie. Megan Fox heeft dus en een symmetrisch gezicht en een van de zeven schoonheden. Wat haar gewoon nog aantrekkelijker maakt. Daarom is ze ook zo beroemd. Puur om haar schoonheid, want zo'n goede actrice is ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus met één van de zeven schoonheden ben je automatisch een schoonheid?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Slet.Trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Trut.Jij bent echt wal-ge-lijk. Ik hoef je nooit meer te spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
I CONCUR.quote:
Had je die mollige troela nu maar bij de hand hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moet weer plassen en ik heb wéér geen zin om om te staan. Pff, als ik m'n pisflessen 's kon vinden.
Ik kreeg een stijfje bij het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moet weer plassen en ik heb wéér geen zin om om te staan. Pff, als ik m'n pisflessen 's kon vinden.
Ik heb niets met lekkere vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
Emel, wat is nou een mooi en/of lekkere vrouw volgens jou?
Feestje > High > Mollige troela > Ontmaagd. Zo. Klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef zarGon het volgende:
Genus, vertel eens over die mollige troela.
Ik las een keer hier in een topic dat minstens 10% van de mannen als ze te lui zijn het maar in hun wasbak doen, dus mocht je er een in je kamer hebben....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef GenusButeo het volgende:
Emel....quote:
Ben je daarna spontaan op mannen overgestapt? Er zit geen verband tussen die troela en je geaardheid?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Feestje > High > Mollige troela > Ontmaagd. Zo. Klaar.
Eerst dacht ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer hier in een topic dat minstens 10% van de mannen als ze te lui zijn het maar in hun wasbak doen, dus mocht je er een in je kamer hebben....
Ben je daarom tegen vrouwen gekeerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Feestje > High > Mollige troela > Ontmaagd. Zo. Klaar.
Ik weet nog een leuke (matige) grap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
Ayça kan zo matig/grappig uit de hoek komen soms.
Dan nog.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerst dacht ik.![]()
![]()
Maar als je erover nadenkt. Urine is steriel (tenzij je een nierontsteking hebt) Dus als je gewoon goed schoonmaakt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan nog.. Je poept toch ook niet in de douche.
.
Wat, zodat ik op haar kon plassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had je die mollige troela nu maar bij de hand he
Geil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje bij het lezen van deze post..
Nee. Maar m'n nieuwe kamer wel... Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las een keer hier in een topic dat minstens 10% van de mannen als ze te lui zijn het maar in hun wasbak doen, dus mocht je er een in je kamer hebben....
IHVK gaat nu meteen een wasbak in z'n kamer ophangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stress.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens last van steken, net onder mijn borst. Echt kut.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik vang je op als je valtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ja negeer mij maar. Ik ga wel alleen dood.
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon rustig ademen. Je moet je niet zo druk maken tijdens een discussiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ja negeer mij maar. Ik ga wel alleen dood.
quote:
Hoe zou een kut net onder een borst trouwens zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens last van steken, net onder mijn borst. Echt kut.
Nee, het lijken meer op steken die je krijgt wanneer je buikkramp hebt, maar dan net onder mijn borst. Het is al over btw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
Als het voelt alsof er een olifant op je loopt en het geen steken zijn maar langdurig aanhoudende constante hevige pijn is het gevaarlijk.
Alsof je kan voelen dat er een olifant op je loopt. Je bent dan meteen naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
Als het voelt alsof er een olifant op je loopt en het geen steken zijn maar langdurig aanhoudende constante hevige pijn is het gevaarlijk.
Het is al over.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon rustig ademen. Je moet je niet zo druk maken tijdens een discussie.
Heb je dan 2 kutten, of is je kut gewoon op een andere plekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zou een kut net onder een borst trouwens zijn?
Vrouwen met twee kutten,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je dan 2 kutten, of is je kut gewoon op een andere plek
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
De huidige generatie jongeren/jonge volwassenen is verzwakt. Ik zie de toekomst somber in.
Sorry hoor ik ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt het verpest.
Het moest zo gaan:
Emel...
Ali...
Emel, ik... Ik hou van je...
Wat, twee kuttenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Hadden ze vroeger ook gewoon hoor.
altijd tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je weer in een romantische bui vandaag?
Wij hebben last van luxekwaaltjes, allemaal dankzij onze consumptiemaatschappij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Hadden ze vroeger ook gewoon hoor.
Nee wij maken ons druk om dingen die ze vroeger gewoon niet opmerkten omdat ze wel belangrijkere dingen aan hun hoofd hadden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hebben last van luxekwaaltjes, allemaal dankzij onze consumptiemaatschappij.
Harbiden picsin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen in pak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man in pak.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vergeef je al... Omdat ik van je hou...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry hoor ik ben ook maar een mens
http://en.wikipedia.org/wiki/Lifestyle_diseasesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee wij maken ons druk om dingen die ze vroeger gewoon niet opmerkten omdat ze wel belangrijkere dingen aan hun hoofd hadden.
quote:
Ik loop al 5 min. voor te stellen hoe dat zou zijn, echt fascinerend.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen.![]()
Dat zou leiden tot een herdefiniëring van de TIT FUCK.
quote:
Mehmet Akif Alakurtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Milo Ventimiglia![]()
Jij mag Alakurt hebben.
Je krijgt overal kanker van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
Zeggen ze nou dat je kanker krijgt van fruitsap Wik?
Daarom horen we ook bij elkaar...quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb wel iets mannelijks in me GB... dus...
Weet ik niet, maar het is volgens mij wel een feit dat onze eerstewereldlevensstijl wat extra ziektes met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
Zeggen ze nou dat je kanker krijgt van fruitsap Wik?
Is het eng dat je om mij moet lachen? Moest je toch al een keer eerder?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je, Bilmi. En da's eng.
Oke geregeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mehmet Akif Alakurt
Jij mag Ventimiglibla hebben.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb wel iets mannelijks in me GB... dus...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
.
.
HOU OP, HOU OP. IK HOU HET NIET MEER VOL..
.
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
Wat valt er uit te leggen? Je sapik reacties komen echt mijn strot uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Borte, kun je deze reactie uitleggen?
Was dat een datequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En jij wil een SS-date met mij? Rotop
omg zGquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
Ja, ik dacht dat het bij die ene keer zou blijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het eng dat je om mij moet lachen? Moest je toch al een keer eerder?
Of je doet er niet zo paniekerig over.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen? Je sapik reacties komen echt mijn strot uit.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik loop al 5 min. voor te stellen hoe dat zou zijn, echt fascinerend.
Op hababam kun je reputatie geven, als dat hier kon...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen? Je sapik reacties komen echt mijn strot uit.
Het spijt me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We kunnen sowieso neit afspreken als jij alles zo letterlijk neemt
Je irriteert mij gewoon. En je sapik reacties bevallen mij gewoon totaal niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je doet er niet zo paniekerig over.
[..]
Dan stond jij al op -∞ ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op hababam kun je reputatie geven, als dat hier kon...
Ik heb daar ook een account sinds 2005 ofzo. In totaal heb ik er maar 10 keer gepost ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op hababam kun je reputatie geven, als dat hier kon...
Jij bent ook uitgenodigd..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça en Bilmi hebben een nazikamp-date.Ze gaan zigeuners en homo's martelen.
Okay, okay. Megan Fox is mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je irriteert mij gewoon. En je sapik reacties bevallen mij gewoon totaal niet.
Ik ook niet, maar alsnog... just for the heck of it.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
[..]Ik was niet serieus, maar als je er op staat...
498
498.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar alsnog... just for the heck of it.
497
Echt? Mag ik ook homo's martelen? Kinky.quote:
Op fok dan, hè. Op hababam lezen je neven mee dus ben je vast heel aardig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 rode gekregen op hababam dus fuck you
Tis er wel grappig. Vooral de topics over moslims die arabische moslims steunen maar niet anderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een account sinds 2005 ofzo. In totaal heb ik er maar 10 keer gepost ofzo.
quote:
Kom naar gaypride amsterdamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Echt? Mag ik ook homo's martelen? Kinky.
Andere moslims of andere mensen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tis er wel grappig. Vooral de topics over moslims die arabische moslims steunen maar niet anderen.
Alsnog niet hoor.. daar haten nog meer mensen mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op fok dan, hè. Op hababam lezen je neven mee dus ben je vast heel aardig.
Dit keer wordt het niet zo makkelijk.quote:
OMG JA!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Ik heb geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit keer wordt het niet zo makkelijk.
499.
Geef link. Ver ver ver!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tis er wel grappig. Vooral de topics over moslims die arabische moslims steunen maar niet anderen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
turken israël nucleaire aanval haatzaaien griekenland gyros is lekker döner kots viva hollandia turken slecht turken geert wilders turken bin laden taliban al qaeda as van het kwaad talpa turken telegraaf misplaatste superioriteit uitzetten immigratiestop pvv ruzie turken
Turken hebben altijd liever een verre vriend dan een goede buurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom wil je een verre link en niet eentje dichtbij?
Eén van die reacties: "Hayat bu iste. Hayat."quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=102085
Wik toch,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom wil je een verre link en niet eentje dichtbij?
Waar is jouw reactie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=102085
Ik moest lachen om die smiley:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van die reacties: "Hayat bu iste. Hayat."
Jouw broer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.. m'n broer heeft dat topic geopend, dus dat telt ook.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw broer?![]()
Zeg dat hij op Fok! moet komen.
Hij kent het hier al ama gelmez, hij kijkt soms frontpagequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw broer?![]()
Zeg dat hij op Fok! moet komen.
Dat is een droevige smiley voor domme mensen. Hababam-gangers dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die smiley: [ afbeelding ].
Jammer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij kent het hier al ama gelmez, hij kijkt soms frontpage
Zie je het al voor je? M'n broer met sommige leden hier... gewoon nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer.
Weetje wat echt raar is? Gisteren was ik echt heel erg ziek, ik dacht echt dat ik doodging. En vandaag ben ik opeens helemaal beter.
Jij.quote:
Ik ken je broer niet, dus. Maar gezien dat topic past hij hier wel goed tussen? Toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? M'n broer met sommige leden hier... gewoon nee.![]()
Hangt er misschien vanaf op wat voor manier je ziek was?
Is wel raar dan ja ;o, maar wat maakt het uit, juist beter als je snel geneest. En zie pmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken je broer niet, dus. Maar gezien dat topic past hij hier wel goed tussen? Toch?
Ik was echt zwaar verkouden, loopneus, hoofdpijn, bibberen/koorts. Ik heb nu nog steeds een loopneus en moet steeds niezen/hoesten, maar ik voel me niet slecht. Gewoon goed.
quote:
Hier bloeit wat, mensen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
MrChill vindt me een lekker ding en hij wil m'n MSN.
quote:
Eerst bier en nu Croky Bolognese chips. Ik haat je.quote:
Daten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst bier en nu Croky Bolognese chips. Ik haat je.
Ik ga al opdrukkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, ik wens je aderen veel succes toe.
link?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Die Aylin en Seiramu irriteren mij echt. Vooral Seiramu.
Ligt eraan. Ben je heet?quote:
Seiramu ken ik niet, maar die Aylin is wel echt dom, ja. Ik hoop dat ze dit hier komt lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Die Aylin en Seiramu irriteren mij echt. Vooral Seiramu.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Seiramu ken ik niet, maar die Aylin is wel echt dom, ja. Ik hoop dat ze dit hier komt lezen.
Yes, je reageert weer op me.quote:
WAAR HOE LAATquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Net opgepompt van even 40 keer opdrukken en ik kijk broeierig uit mijn ogen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Boeit niet, vergeet bier en croky vooral niet
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Hoe kunnen we een date hebben zonder tijd en plaats? Wat ben jij voor nephomo? Wat een afknapper...
Ik wist niet dat je een baantje had. Waar werk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |