Goh bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, geen tips. Oh ja, die ene kerk/moskee aya sofia of zo.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Als Tuba Buyukustun erin voorkomt is het altijd goed.
Stieken word ik hier best vrolijk vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tenzij Tuba eigenlijk een snor hoort te hebben, dan wel.
Dus? Dan betekent dat toch niet dat ik niet weet hoe ik van mijn hobby mijn werk kan maken. Dat betekent gewoon dat ik lui ben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt toch al paar opleidingen geskipt?
Ik vind haar kop te hoerig voor langer dan 12 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel misschien. Maar Megan Fox zou ik zeker geven!
[ afbeelding ]
Zeliha, je smaak, wat doe je. Die Tuba is toch 100x zo mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel misschien. Maar Megan Fox zou ik zeker geven!
[ afbeelding ]
Fuck jullie man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind haar kop te hoerig voor langer dan 12 uur
Meen je dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, je smaak, wat doe je. Die Tuba is toch 100x zo mooi.
Megan Fox is geil, niet mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik ben echt een Megan Fox gek. Ik vind haar echt verschrikkelijk mooi.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik ben echt een Megan Fox gek. Ik vind haar echt verschrikkelijk mooi.
Is niet erg hoor, smaken verschillen gewoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Joh, tyf toch op allemaal. Megan Fox is absoluut een mooie en aantrekkelijk vrouw. Dat ze ook nog eens flink portie libido heeft doet niks af aan haar schoonheid.
Zelfs ik zou haar geven.quote:
En dit had ik nog niet gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tenzij Tuba eigenlijk een snor hoort te hebben, dan wel.
quote:
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zou Megan Fox ook geven. Hebben jullie die lesbische scène gezien met Amanda Seyfried? Ik krijg het warm.
Waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:06 schreef GenusButeo het volgende:
Ik zou Megan Fox ook geven. Hebben jullie die lesbische scène gezien met Amanda Seyfried? Ik krijg het warm.
Alleen geil dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, smaken verschillen gewoon.
Maarrrrr.... de mannen hebben geoordeeld. Dit was onze uitspraak en daar zul je het mee moeten doen!
Kan iemand niet geil én mooi zijn? Megan is geil én mooi.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongen, we hebben het ook niet over het wel of niet geven van Megan. Is zij geil of is zij mooi? Er zit verschil tussen die twee.
Jennifer's Body.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar?![]()
Amanda Seyfried kijkt ook dom btw, die kop in Mean Girls
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het eens met Zeliha. Maar ik zou haar niet trouwen. Ze is geen trouwmateriaal. Ze is... ander materiaal.
Jammer genoeg is de wetenschap het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.
Je bent vrouw. Daar stopt de wetenschap wat betreft het oordelen en keuren van vlees.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de wetenschap het daar niet mee eens.
In Jennifer's Body. Matige film, maar die scène maakte alles goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar?![]()
Amanda Seyfried kijkt ook dom btw, die kop in Mean Girls
Misschien heb ik te veel onflatteuze foto's van haar gezien, was een tijdje geleden een topic over of ze nou echt mooi was of nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.
De aantrekkelijkheid van iemand kun je meten. Op een schaal van 1 tot 10 scoort een gemiddeld persoon tussen de 4-5-6. Beroemde mensen scoren over het algemeen bovengemiddeld (vaak rond de 6-7-8) en ik kan mij nog goed herinneren dat Megan Fox bijna een 9 scoorde. En geloof me, dat is echt hoog.
Nog meer onzin.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent vrouw. Daar stopt de wetenschap wat betreft het oordelen van vlees.
Ja, maar men schaarde geil en mooi onder 1 noemer, namelijk aantrekkelijk. En geil én mooi kan niet, want een een mooi meisje wil je koesteren en een geil meisje wil je batsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie aan het trollen zijn, maar wat jullie zeggen slaat echt nergens op. Serieus.
De aantrekkelijkheid van iemand kun je meten. Op een schaal van 1 tot 10 scoort een gemiddeld persoon tussen de 4-5-6. Beroemde mensen scoren over het algemeen bovengemiddeld (vaak rond de 6-7-8) en ik kan mij nog goed herinneren dat Megan Fox bijna een 9 scoorde. En geloof me, dat is echt hoog.
Dat klopt. Ik vind een man als Brad Pitt bijvoorbeeld (die ook erg hoog scoorde) niet echt aantrekkelijk. Maar hij is wel knap, en ik zie goed in waarom andere vrouwen zo gek op hem zijn. Maar hij is gewoon mijn type niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik te veel onflatteuze foto's van haar gezien, was een tijdje geleden een topic over of ze nou echt mooi was of niet.
Maar misschien heb je wel gelijk dat ze aan het schoonheidsideaal voldoet. Maar uitstraling is erg subjectief.
Het schijnt dat ze wel wat aan zichzelf heeft laten verbouwen, dus echte puur-natuur schoonheid is het dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind een man als Brad Pitt bijvoorbeeld (die ook erg hoog scoorde) niet echt aantrekkelijk. Maar hij is wel knap, en ik zie goed in waarom andere vrouwen zo gek op hem zijn. Maar hij is gewoon mijn type niet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
ZIjn haar duimen je weleens opgevallen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh. You got me there.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En daarmee geef je dus aan dat zij niet mooi maar geil is.
Wtfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoonheid (een mooi gezicht) en aantrekkelijkheid gaat in 9 van de 10 gevallen gepaard. Er zijn maar weinig mensen die lelijk maar wel aantrekkelijk zijn. Want, zoals eerder gezegd, gaat de aantrekkelijkheid van je gezicht gepaard met hoe geil (aantrekkelijk) mensen je vinden. Je kunt dit wel blijven ontkennen, maar dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik zal zelfs even die uitzending voor je zoeken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar men schaarde geil en mooi onder 1 noemer, namelijk aantrekkelijk. En geil én mooi kan niet, want een een mooi meisje wil je koesteren en een geil meisje wil je batsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze daar een lelijk gebit en een unibrow heeft doet nog steeds niks af aan de symmetrie van haar gezicht. De symmetrie van iemands gezicht is de basis van zijn/haar schoonheid. Haren, tanden, kleur ogen en overbeharing zijn allemaal bijzaken. Want die dingen kun je veranderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef zarGon het volgende:
Megan was vroeger trouwens veel mooier geiler.
[ afbeelding ]
DAT HEEFT ZE DAN VAST OOK WEL GEDAAN. JAJAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ze daar een lelijk gebit en een unibrow heeft doet nog steeds niks af aan de symmetrie van haar gezicht. De symmetrie van iemands gezicht is de basis van zijn/haar schoonheid. Haren, tanden, kleur ogen en overbeharing zijn allemaal bijzaken. Want die dingen kun je veranderen.
Daarom, geil.quote:Overigens zijn haar wenkbrauwen op die foto wel perfect gevormd, op de haren in het midden na.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Schoonheid (een mooi gezicht) en aantrekkelijkheid gaat in 9 van de 10 gevallen gepaard. Er zijn maar weinig mensen die lelijk maar wel aantrekkelijk zijn. Want, zoals eerder gezegd, gaat de aantrekkelijkheid van je gezicht gepaard met hoe geil (aantrekkelijk) mensen je vinden. Je kunt dit wel blijven ontkennen, maar dit is gewoon wetenschappelijk bewezen. Ik zal zelfs even die uitzending voor je zoeken.Oh dat wil weleens teruglezen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik draai en ben niet eerlijk?
![]()
En lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Monica Belluci, díé is mooi:
[ afbeelding ]
AYCA WAT VIND JE VAN MEHMET AKIF ALAKURTquote:
Cool storyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was laatst dus bij twee vrienden van me (homostel) en ik zei dat ik het toch een keer met een vrouw moest proberen (en deze keer met een echte vrouw, geen mollige troela die op je gaat zitten zoals die keer 7 jaar geleden toen ik stoned was) en toen keken ze me raar aan, en ze vroegen 'waarom?'. Ik: 'Maar ze zijn zo mooi!' Zij: 'Ja, maar homo's vinden vrouwen mooi op een andere manier... Op een manier waarop ze geen behoefte hebben aan... penetratie.' Ik: 'Nou en.' Zij: 'O, dan ben je geen homo.' Ik: 'Echt wel.' Zij: 'Echt niet.' Ik: 'Echt wel.'
Dan ben je bi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was laatst dus bij twee vrienden van me (homostel) en ik zei dat ik het toch een keer met een vrouw moest proberen (en deze keer met een echte vrouw, geen mollige troela die op je gaat zitten zoals die keer 7 jaar geleden toen ik stoned was) en toen keken ze me raar aan, en ze vroegen 'waarom?'. Ik: 'Maar ze zijn zo mooi!' Zij: 'Ja, maar homo's vinden vrouwen mooi op een andere manier... Op een manier waarop ze geen behoefte hebben aan... penetratie.' Ik: 'Nou en.' Zij: 'O, dan ben je geen homo.' Ik: 'Echt wel.' Zij: 'Echt niet.' Ik: 'Echt wel.'
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
AYCA WAT VIND JE VAN MEHMET AKIF ALAKURT
Het was in een van de Marokkanen topics met Marokkaanse18.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dat wil weleens teruglezen danIk draai en ben niet eerlijk?
Shut the fuck up.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cool story![]()
Vertel eens over die dikke troela
Je bent Wouter Bos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dat wil weleens teruglezen danIk draai en ben niet eerlijk?
Zelfs toen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was in een van de Marokkanen topics met Marokkaanse18.
quote:
Wat heeft ze gedaan? Ze is zelfs geboren met een van de zeven schoonheden, namelijk donker haar en lichte ogen. Dus behalve dat ze een zeer symmetrisch gezicht heeft heeft ze ook nog eens een van de zeven schoonheden. Het enige wat ze heeft gedaan is haar wenkbrauwen geëpileerd (wat 90 % van de vrouwen doet) en een beugel genomen (wat zeker 60% van de pubers heeft gehad).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAT HEEFT ZE DAN VAST OOK WEL GEDAAN. JAJAHAHAHAHA.
[..]
Daarom, geil.
Nee, want ondanks het feit dat ik Tuba en Megan bijvoorbeeld wel zou geven, vind ik mannen 9324902349099032492389032094 keer heter. Moet je eens nagaan hoe heet ik ze dan vind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je bi.
Of bischierig.
Oja en Cool story natuurlijk.![]()
Bischierigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je bi.
Of bischierig.
Oja en Cool story natuurlijk.![]()
Hoer.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Sena het volgende:
Mjeh, niet dat ik ze zou weigeren (), maar Doutzen en Megan zijn ikdenkmetmijnpiemelvrouwen. Op het moment dat mannen met hun hersenen denken, laten we die twee links liggen.
Geef mij maar Carice van Houten.
Dus met één van de zeven schoonheden ben je automatisch een schoonheid?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan? Ze is zelfs geboren met een van de zeven schoonheden, namelijk donker haar en lichte ogen. Dus behalve dat ze een zeer symmetrisch gezicht heeft heeft ze ook nog eens een van de zeven schoonheden. Het enige wat ze heeft gedaan is haar wenkbrauwen geëpileerd (wat 90 % van de vrouwen doet) en een beugel genomen (wat zeker 60% van de pubers heeft gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |