abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82678884
Ofzoiets.. bagger TT!
pi_82678926
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82679021
Was erg lachen, ja.
pi_82679053
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oooooh ik zag die icoon niet lig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
pi_82679058
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef Socios het volgende:
Was erg lachen, ja.
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
pi_82679069
avond
pi_82679106
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
pi_82679185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
pi_82679199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Een beetje wel

Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).

We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen

Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapen De stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.

gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.

En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)

Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal

Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
pi_82679233
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
avond
hooi ging je niet naar MeMo?
pi_82679242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:

[..]

Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
Die had ik niet aan
pi_82679262
Wow sunny.. dat is wel heel heftig zeg!
pi_82679332
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:

verhaal

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
pi_82679354
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraat
pi_82679418
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
Doorslikken vind ik geen optie eigenlijk. Ik vind 3 weken lang hormonen mijn lichaam in pompen al twijfelachtig. En bij doorslikken heb ik alleen maar meer last van onvoorspelbare doorbraakbloedingen en krampen.
pi_82679435
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
pi_82679481
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
pi_82679490
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
Yup
pi_82679507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
pi_82679522
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:

[..]

klinkt gezellig iid!!
pi_82679549
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Yup
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
pi_82679556
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
pi_82679574
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
Haha het was wel gezellig
Het valt wel mee allemaal hoor
pi_82679618
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:

[..]

Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
pi_82679659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Pff dat is ook wel ernstig! Van een pil dergelijke klachten krijgen
Spiraaltje kan qua zetten wel pijn doen, maar dat is afhankelijk van je lichaam. Ik had 1 dag een beetje gevoelig en daarna niet meer. Maar soms hoor je idd horror verhalen.

hmm dan eerst maar aan deze pil vasthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')