FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Geld terugkrijgen bij Kruidvat?
turnazzvrijdag 11 juni 2010 @ 19:00
Ik heb iets gekocht bij Kruidvat, en wil het terugbrengen, ik heb het nog niet opengemaakt, krijg ik dan mijn geld terug?? op de bon, staat niets over, je kan het binnen zoveel dagen terugbrengen.
_Michiel_vrijdag 11 juni 2010 @ 19:01
Spring op je fiets en probeer het.
turnazzvrijdag 11 juni 2010 @ 19:02
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef _Michiel_ het volgende:
Spring op je fiets en probeer het.
ze zitten best ver..
Furiavrijdag 11 juni 2010 @ 19:02
Wij moesten altijd ons best doen om het niet terug te nemen, maar in principe is het de filialen niet verboden om geld terug te geven oid. Mits inderdaad ongeopend etc.
strontboervrijdag 11 juni 2010 @ 19:03
Retourneren is een service en niet verplicht volgens mij
Tazar_Yootvrijdag 11 juni 2010 @ 19:06
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef strontboer het volgende:
Retourneren is een service en niet verplicht volgens mij
Dit.

Maar Kruidvat doet er meestal niet heel moeiljk over.
en anders zeg je gewoon dat dat mocht van een collega ofzo
Xlargevrijdag 11 juni 2010 @ 19:06
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef strontboer het volgende:
Retourneren is een service en niet verplicht volgens mij
Ik dacht eigenlijk van wel, dat het wettelijk verplicht was je geld terug te kunnen krijgen , binnen 8 dagen of zo
Dennis101vrijdag 11 juni 2010 @ 19:07
http://www.kruidvat.nl/do(...)iframe+trinicom.aspx

Even doorklikken bij 'ruilen'.
Tazar_Yootvrijdag 11 juni 2010 @ 19:07
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk van wel, dat het wettelijk verplicht was je geld terug te kunnen krijgen , binnen 8 dagen of zo
Nee.
Bullshit
Dennis101vrijdag 11 juni 2010 @ 19:07
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk van wel, dat het wettelijk verplicht was je geld terug te kunnen krijgen , binnen 8 dagen of zo
In een fysieke winkel niet.
Xlargevrijdag 11 juni 2010 @ 19:08
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Nee.
Bullshit
duidelijk
Five_Horizonsvrijdag 11 juni 2010 @ 19:09
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef Xlarge het volgende:

[..]

duidelijk
Inderdaad niet, maar hij heeft wel gelijk. (ik ga het binnenkort maar eens in de FAQ gooien , al staat het er al: [WGR]: FAQ en huishoudelijke zaken... , even aanvullen)
VixenFromHellvrijdag 11 juni 2010 @ 19:44
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Dit.

Maar Kruidvat doet er meestal niet heel moeiljk over.
en anders zeg je gewoon dat dat mocht van een collega ofzo
Kruidvat doet idd niet moeilijk met ruilen of terugbrengen is mijn ervaring. Laatst nog iets terug gebracht en kreeg meteen het geld terug
Troetamaandag 14 juni 2010 @ 14:45
Ze vragen vaak wel om de reden, maar weet niet wat ze bij een 'verkeerd' antwoord doen.
Ik zeg meestal dat mijn moeder het ook al had gekocht.
Lizandinsdag 15 juni 2010 @ 10:53
Ligt een beetje aan het filiaal (werk zelf bij kruidvat) maar bij ons mogen we niet eens moeilijk doen. Bon weg? Geen probleem, als maar duidelijk is dat het bij een Kruidvat gekocht is. In principe krijg je altijd je geld terug.