quote:Excuses voor winst PVV via Facebook
Leden van Facebook bieden de wereld hun excuses aan voor de anderhalf miljoen stemmen op de PVV. Ruim 14.000 leden van de website hebben zich aangemeld bij de excusespagina op Facebook.
Initiatiefneemster Leonie Heinicke wil, samen met haar broer, de wereld laten zien dat Nederland een tolerant land is en blijft. "Niet iedereen staat achter de PVV", zegt Heinicke.
Facebook wordt wel vaker gebruikt voor dit soort acties. Eerder boden Amerikanen via de site hun excuses aan voor de herverkiezing van president Bush in 2004.
Bron: © ANP
http://www.facebook.com/leetjuh
quote:
Ik heb rechts gestemd. Kortzichtigheidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef mirved het volgende:
Lekker zo'n pagina waar je geen weerwoord kunt geven zonder lid te worden (wat ik dus niet wil). Kunnen ze elkaar allemaal gelijk geven. Hoe triest is dat. Mensen die ook nog zeggen van "1,5miljoen stemmen en ik ben nog nooit 1 stemmer tegen gekomen". Misschien moet je eens buitenkomen papzak dan zou je waarschijnlijk ook meteen rechts gaan stemmen.
Klopt, want dat heb ik nog niet gehad aangezien ik de basisschool nog niet heb afgemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
je vergeet hoofdletters en interpunctie
Waarom moet je alles goedpratenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik moet uiteraard wel voldoen aan dat stereotype beeld hé! Anders heeft niemand wat te lachen!
en jij hebt die comment geplaatst van 1,5miljoen PVV stemmers en nog nooit 1 tegen gekomen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ik heb rechts gestemd. Kortzichtigheid
met die allochtonen bedoel je? Wat heeft dat te maken met rechts stemmen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef mirved het volgende:
[..]
en jij hebt die comment geplaatst van 1,5miljoen PVV stemmers en nog nooit 1 tegen gekomen?!
Niet triester dan Wilders die zegt "het volk wil" of "de hardwerkende Nederlander wil".quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan als je niet tegen je verlies kunt. En dan proberen te spreken namens alle Nederlanders.... Iemand die duidelijk niet weet wat democratie is.
Jawel hoor, een goede vriend stemt ook PVV, hij maakt mij belachelijk, ik hem; verder kunnen we het erg goed vinden.. wat is het punt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog iets positiefs. Dat doen PVV'ers toch niet volgens jou?
Neuh. Hij wéét wat het volk wil. En Nederland weet dat het de PVV wil. 24 zetels hebben dit uitgewezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Niet triester dan Wilders die zegt "het volk wil" of "de hardwerkende Nederlander wil".
Omdat hij zegt "Wij Nederlanders vinden..." ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Torrio het volgende:
Is dat een pleaaasse-bombardeer-mij-niet-ik-heb-niks-gedaan--pagina?
Wat een jankerds, je een beetje gaan verontschuldigen voor een politieke partij waar je niks mee hebt
Oh ja want 24 zetels representeert het hele volk. lol.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Neuh. Hij wéét wat het volk wil. En Nederland weet dat het de PVV wil. 24 zetels hebben dit uitgewezen.
Dat deed Pim toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Omdat hij zegt "Wij Nederlanders vinden..." ?
Mirved.. geef eens antwoordquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
met die allochtonen bedoel je? Wat heeft dat te maken met rechts stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |