quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
die Africanen worden helemaal gek, ze kennen lawaai makenwas mooie goal.
Ik ook.quote:
haaaaai!quote:
Sinds wanneer vind jij mij leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
God, wat irritant die toeters. En ik vind normaal gesproken echt alles leuk.
Zolang het op televisie is en ze (en anders ik zelf) het volume kunnen regelen met een knopje vind ik het ook wel lolligquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Op zich wel geinig die toeters... klinkt als een zwerm killer-bees, x 10000.....
Dat zijn heul geen leuke beessies hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Op zich wel geinig die toeters... klinkt als een zwerm killer-bees, x 10000.....
vannacht hoor je nog die toeters in je slaap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
God, wat irritant die toeters. En ik vind normaal gesproken echt alles leuk.
haai lieverdquote:
Ik probeer me koest te houden zodat ik straks genoeg energie overhou voor die ingreepquote:
Oeh bier! Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik probeer me koest te houden zodat ik straks genoeg energie overhou voor die ingreep![]()
Ik word zo gek van dat gebrom dat ik nu zelfs aan het bier ben...Dat wordt wat de rest van de maand
Eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
De Kicksen van de voetballers hebben de juiste kleur
kan niet wachten tot maandag, dan mogen ze wat mij betreft zich de kolere toeteren als we maar winnen van denemarken met 4-0
6 juli dus tot die tijd ga ik me kei zenuwachtig makenquote:
Ik ben al bijna op zoek naar de sprayquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Gert het volgende:
Doe eens 1-1 scoren, kijken of ze dan minder gaan toeteren of juist harder.
Ow nou, dan ding naar ding leven maar dan. Het moment komt (helaas) vanzelf dat je echt ff sterk moet zijn of iets moeilijks/belangrijks moet doen... In de tussentijd, geniet maar extradubbeldwars van alles dat leuk en lekker isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
6 juli dus tot die tijd ga ik me kei zenuwachtig maken....en daartussen hebben we ook een boel andere dingen die heel belangrijk zijn dus dit wordt een raar maandje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow nou, dan ding naar ding leven maar dan. Het moment komt (helaas) vanzelf dat je echt ff sterk moet zijn of iets moeilijks/belangrijks moet doen... In de tussentijd, geniet maar extradubbeldwars van alles dat leuk en lekker is![]()
![]()
Hebben die Duitsers toch de beste gadget, bij nader inzienquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Gert het volgende:
Doe eens 1-1 scoren, kijken of ze dan minder gaan toeteren of juist harder.
nou het lijkt wel of ze nu nog harder toeterenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan gewoon door dus. Vrijwel geen verschil. Als er een helicopter in de middencirkel neerstort gaan ze ook gewoon door.
Een eigen variantje van Agent Orange!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:42 schreef Gert het volgende:
O, nu wordt het zelfs hárder.
Wasda voor spray, Laysa? Is dat zo giftig dat het vanaf Nijmegen ook werkt als je goed mikt?
Haai.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een eigen variantje van Agent Orange!
ZAF speelt frank en vrij, leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:52 schreef Gert het volgende:
Die presentator commentator is telkens net een halve seconde te laat. "OP DE PAAL!!!!" terwijl je al weer aan het bijkomen bent van de spanning.
Ze zijn best relaxeld.quote:
En lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn best relaxeld.
[ afbeelding ]
Ik eet maar een bak sla denk ik, geen zin om te koken en geen trek ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier straks ook, maar dan van de asperges
De kop is het lekkerst, dus top die kop.quote:
geen idee maar het zou wel mooi zijn...Ik ben voorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:42 schreef Gert het volgende:
O, nu wordt het zelfs hárder.
Wasda voor spray, Laysa? Is dat zo giftig dat het vanaf Nijmegen ook werkt als je goed mikt?
Yep, vs Uruguay. En morgenavond UK - USA, die ga ik maar eens in een ierse pub kijken denk ikquote:
Haaiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was lekker!![]()
Niet dokken, lekker stadsduif wokken!
Vetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef remlof het volgende:
En morgenavond UK - VS, die ga ik maar eens in een ierse pub kijken denk ik
ik moet hoi terugzeggen...hij is van pc verhuisd en is bezig met een schema voor aankomende tentamensquote:
Okee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet hoi terugzeggen...hij is van pc verhuisd en is bezig met een schema voor aankomende tentamens
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De kop is het lekkerst, dus top die kop.![]()
Smakelijk voor straks allemaal, ik ga even een slokje en hapje doen bij mijn stamkroegie op de hoek.![]()
Oh ja, alle dingen bedoel ik.quote:
Als ik mijn roosters heb uitgeprint en een beetje een schema kan opstellen dat ik niet al te veel vertraging oploop!quote:
Als ze elkaar nou even hard op hun mond rossen hebben ze hun nationale kleuren compleetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, alle dingen bedoel ik.![]()
![]()
Kut voor Zuid Afrika, mooi tenue. Zo tof, dat groen met geel.
Alleen die paarse/roze schoenen vind ik dan weer zo jammer. Geweldig genoten!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik mijn roosters heb uitgeprint en een beetje een schema kan opstellen dat ik niet al te veel vertraging oploop!
Whahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze elkaar nou even hard op hun mond rossen hebben ze hun nationale kleuren compleet![]()
Groen, geel, rood en zwart
Brazilië heeft blauwe broekjes:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft Brazilië trouwens niet precies hetzelfde?
Ohja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Brazilië heeft blauwe broekjes:
[ afbeelding ]
Ohneequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, komt de de buuf opeens een lekker prakkie brengen
Diktietig hoeft ook niet hoor, als ze maar bier drinktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:18 schreef Noek het volgende:
Oeh Relmop, gratuliere!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind maar geen donkerharige diktiettige deerne die bier drinkt.
Onder het motto 'de liefde van de man gaat door de maag'?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, komt de de buuf opeens een lekker prakkie brengen
En of ik meeging naar de Saunaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onder het motto 'de liefde van de man gaat door de maag'?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Diktietig hoeft ook niet hoor, als ze maar bier drinkt
Zelfs een redhead volstaat:
[ afbeelding ]
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En of ik meeging naar de Sauna![]()
Antwoord: Voetbal first
Flexibel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
Diktietig hoeft ook niet hoor, als ze maar bier drinkt
Zelfs een redhead volstaat:
[ afbeelding ]
Wat? Ga je daarna echt nog naar de sauna?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En of ik meeging naar de Sauna![]()
Antwoord: Voetbal first
Geweldig, voor het eerst sinds 2002 echt weer dat vakantiegevoel gehad terwijl ik op het strand lag te bakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Flexibel!![]()
Hoe was de vakantie eigenlijk?
Leuk man! Dit was ook je vakantie voor dit jaar of ga je nog een keer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:26 schreef remlof het volgende:
Geweldig, voor het eerst sinds 2002 echt weer dat vakantiegevoel gehad terwijl ik op het strand lag te bakken
Nee, ik hoor d'r net tuuteren, ze is al onderwegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Ga je daarna echt nog naar de sauna?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
10min aan de lijn gezeten met Telfort om een storing op te lossen, weer 5 euro belkosten kwijt.
Oplichters.
63quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga je pingen Noek! En vugeet me sjaal nie he!
Zo, dat was me de eerste wedstrijd wel. Hoeveel nog?![]()
En vandaag op mn nieuwe werkje geweest, ik sta wéér alleen met jongens
Staat dat niet onderop?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu kom ik m'n router niet meer in omdat ik 't standaard password niet weet.
*grom*
Nee, die ligt al honderd jaar in de ootoooo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga je pingen Noek! En vugeet me sjaal nie he!
Zo, dat was me de eerste wedstrijd wel. Hoeveel nog?![]()
En vandaag op mn nieuwe werkje geweest, ik sta wéér alleen met jongens
Haha oke, ik Ping je net voor we weer naar de oto lopen als we uitgeborreld zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die ligt al honderd jaar in de ootoooo.Niet vergeten er naar te vragen maar dat moet je dan maar pingen als we wat zitten te drinken.
Wat leuk! Zijn ze knap?
Misschien eind augustus/begin september nog een keerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk man! Dit was ook je vakantie voor dit jaar of ga je nog een keer?
Nice, 12 Juli begin ik, dus ik kan de hele reutemeteut zien.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ] tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Waag jaat de geis naag toe als ik vgajen maj?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien eind augustus/begin september nog een keer
Wanneer is de eerste dag?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef CarOnline het volgende:
Haha oke, ik Ping je net voor we weer naar de oto lopen als we uitgeborreld zijn.
Nou dat weet ik niet want ik heb er maar 2 gezien maar mwoah, niet verkeerd op zich![]()
En de big boss: Jij komt hier werken? Mooi, we zitten met smart op je te wachten!
12 Juli en neh niet echt, maar misschien is ie wel rijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste dag?
Is de grote baas lekker?
Ook goed!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef CarOnline het volgende:
12 Juli en neh niet echt, maar misschien is ie wel rijk?
Jij nog belangrijke updates?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Noek het volgende:
Ah 12 juli begint CarO en Remlief gaat in augustus/september nog een keer.
Mooi, op de hoogte en check!
Wat een lelijke smiley. Nekschot!
Geen problemen mee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook goed!![]()
Lekker naar Monaco van de zomer.
Gina?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Tis Vaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaa Remmie
Ehm...quote:
Ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm...
Ja, ik ben geslaagd!![]()
En en ehm, het duurt heel lang als je geld nodig hebt van de spaar wat naar de lopende rekening moet.
Ik mis de ''plet de vava'' smilyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ] lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jottumquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het WKjournaal is bij de behandeling van Robben, straks om 19u.
quote:
Ja, fietsstrikdiploma. Dus nu mag ik overal op de wereld gaan fietsen. Nu de taal nog, Duits lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja?
Voor je fietsdiploma? Gefeliciteerd.
Of heb je mooie schoens gekocht
Ja? Geen ervaring mee. Mijn spaar is al jaren leeg
Tof woordquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen om 16u Argentinie en om 20:30 Engeland, jottem
.
GHbquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij zat er slaapmiddel in dat voer, ik val opeens bijna om
quote:
Don't moppie me, met je zing apparaatquote:
Oehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook hartelijk bedankt![]()
Ik bel je ff
Jompels!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen om 16u Argentinie en om 20:30 Engeland, jottem
.
Ik ga niet zingen dat je dat weetquote:
Nee, zou ik eens moeten doen eigenlijk. Jompels is een jottem.quote:
Ah, ok. Ik jompel af en toe mee in OUD omdat Leandra daar post.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Noek het volgende:
Nee, zou ik eens moeten doen eigenlijk. Jompels is een jottem.
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Wat lief!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ah, ok. Ik jompel af en toe mee in OUD omdat Leandra daar post.![]()
Indrukwekkend. Heb je voor de buitenkankerkachel ander hout nodig?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel vuurtje stoken hè, heb vandaag net flink hout gehaald voor de buitenkachel![]()
[ afbeelding ]
Ies graties (steigerplanken)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Heb je voor de buitenkankerkachel ander hout nodig?
Wat is JOR? Een Joran subforum?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef Noek het volgende:
Wat lief!En je jompelt in het Joran-topic.
Van mij mag JOR wel weer open. Dat was leuk! Is BB uk leuk? Volg je dat?
jij houdt jezelf ook lekker bezigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel vuurtje stoken hè, heb vandaag net flink hout gehaald voor de buitenkachel![]()
[ afbeelding ]
Ja joh, dat weet je toch nog wel. We hebben een JOR subforum gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is JOR? Een Joran subforum?
BB UK is net begonnen, volg het wel maar niet zoals ik DGK volgde. Gewoon af en toe even gluren bij de buren.
Tof en het staat wel stoer zo'n hout voorraad. Daar maak je echt indruk mee op de .... ach, lamaar.quote:
.... tuinkabouter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tof en het staat wel stoer zo'n hout voorraad. Daar maak je echt indruk mee op de ....
Gewillige buurvrouwkesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tof en het staat wel stoer zo'n hout voorraad. Daar maak je echt indruk mee op de .... ach, lamaar.
Buuv: "Moet je mijn bos hout eens zien".quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewillige buurvrouwkes![]()
Hey Buuf...hedde gij al mn houtvoorraad gezien?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewillige buurvrouwkes![]()
Hey Buuf...hedde gij al mn houtvoorraad gezien?
Mompelt iets over vrouwen en humor en voorspelbaarheid enzo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Buuv: "Moet je mijn bos hout eens zien".
Echt? Alzheimer light hier en daarbij, JOR is viesssssss.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
Ja joh, dat weet je toch nog wel. We hebben een JOR subforum gehad.
En ondertussen maar klagen over koude voetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Mompelt iets over vrouwen en humor en voorspelbaarheid enzo!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
ik wil ook een smiliey met een toetertje
Nee, jouw humor over binnenste en buitenste schaamlippen zijn hilarischquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Mompelt iets over vrouwen en humor en voorspelbaarheid enzo!
Je buuf wel toch of neukt ze nu je buurman?quote:
Doe eens niet zo viessssss!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, jouw humor over binnenste en buitenste schaamlippen zijn hilarisch
Goedkoop is .....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
10min aan de lijn gezeten met Telfort om een storing op te lossen, weer 5 euro belkosten kwijt.
Oplichters.
quote:Geen doodslag
Opvallend is dat Van der Sloot wordt verdacht van moord, en niet van doodslag. Moord kan veel zwaarder, met tot 35 jaar cel, worden bestraft.
Van der Sloot kan elk moment overgebracht worden naar het Paleis van Justitie. Daar verblijft hij totdat besloten is naar welke gevangenis hij wordt overgebracht.
Roof
De onderzoekers van de onderzoekspolitie Dirincri concluderen dat Van der Sloot ook vervolgd moet worden voor roofmoord, zo melden Peruaanse media.
Volgens de Dirincri heeft Van der Sloot Stephany Flores vanaf 14 mei in de gaten gehouden en gezien dat ze veel won met pokeren. Hij zou ruim 8100 euro van haar gestolen hebben en ook creditcards.
Ik wil graag een mooie witte uitgeveegde enzulks...met knoppenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat voor iedereen zes plankjes in elkaar timmeren
waar heb je die gevondenquote:
Dat kost nie duur!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar heb je die gevondenik heb hem niet onderin mijn lijstje
Voor mij 1 met een spiegeltje erinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mij maakt 't niet zoveel uit. Bij mij gaat toch de fik erin! Lijkt me wel cool om een BBQ te houden voor de nabestaanden!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil graag een mooie witte uitgeveegde enzulks...met knoppen![]()
Mooi, een kist van steigerhout. Kan ik reserveren via PM?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammie hè?quote:
Als ie toch zo goed kan timmeren dan wil ik wel zo'n vikingschip en dan in de fik erin en hupsakee de Noordzee in!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mij maakt 't niet zoveel uit. Bij mij gaat toch de fik erin! Lijkt me wel cool om een BBQ te houden voor de nabestaanden!
Op die katholieke neus van jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie toch zo goed kan timmeren dan wil ik wel zo'n vikingschip en dan in de fik erin en hupsakee de Noordzee in!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie zijn allemaal een nagel aan de mijne
Oeh dat is ook wel wat. Mijn papa ligt namelijk ook tussen de visjes... dan maar geen BBQ voor de nabestaanden...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie toch zo goed kan timmeren dan wil ik wel zo'n vikingschip en dan in de fik erin en hupsakee de Noordzee in!
nah Dees, jij kan wel met Coos en mij meedoen in de race wie het beste kenkerploatjequote:
hey gelukkig, dan is mijn ouwe heer niet zo alleen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel wat. Mijn papa ligt namelijk ook tussen de visjes... dan maar geen BBQ voor de nabestaanden...
Ik wil gewoon begraven worden zoals het een trouw Katholiek betaamt! En dan het liefste gewoon in de Kerk zoals vroeger!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel wat. Mijn papa ligt namelijk ook tussen de visjes... dan maar geen BBQ voor de nabestaanden...
Dat mag niet meer, want dat meurt teveelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil gewoon begraven worden zoals het een trouw Katholiek betaamt! En dan het liefste gewoon in de Kerk zoals vroeger!
Dan maar gewoon wat meer wierook in de Kerk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat mag niet meer, want dat meurt teveel
Mijn papa was zeeman hè... ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil gewoon begraven worden zoals het een trouw Katholiek betaamt! En dan het liefste gewoon in de Kerk zoals vroeger!
Dan wast vast een toffe gozertquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn papa was zeeman hè... ieder zijn ding!
Ik ben dus genomineerdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah Dees, jij kan wel met Coos en mij meedoen in de race wie het beste kenkerploatje
ken postte...
deze maakt een goeie kans
Ik ga pas zwemmen als het echt moet om zelf in leven te blijven of om die van een ander te redden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn papa was zeeman hè... ieder zijn ding!
Ik vergeet Remlove te feliciteren met zijn verjaardag . Bij deze.quote:
onze twee papa's die samen een biertje doen tussen de visjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey gelukkig, dan is mijn ouwe heer niet zo alleen.
Lang leve Remmie dan maar!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vergeet Remlove te feliciteren met zijn verjaardag . Bij deze.
Ik neem het wel mee na de bbqquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik wilde jullie dus een adresje geven voor gratis brandhout, maar dat verdom ik nu
nee vreemd genoeg is hier helemaal geen herrie, maar ik woon tussen de moslimsquote:
ik steek mn eigen balkon wel in de fik indien nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik wilde jullie dus een adresje geven voor gratis brandhout, maar dat verdom ik nu
Whehehe... stille wateren diepe gronden... maar kampioen droge opmerkingen makenquote:
ach, dat zal toch wel kunnen, die katholieken laten de laatste jaren toch iedereen toe, van welk geloof je ook bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of die van de schuinoverbuurman!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik steek mn eigen balkon wel in de fik indien nodig
De 8e alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is Remlof jarig?
Remmie, van harte met je vijfenvijftigste verjaardag
Leuk dat je hier weer langs komt trouwensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe... stille wateren diepe gronden... maar kampioen droge opmerkingen maken
zou je niet segge als je dat koppie ziet, ik had hem minstens 5 jaar jonger geschat !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is Remlof jarig?
Remmie, van harte met je vijfenvijftigste verjaardag
Ik heb geen idee, ik organiseer het niet. Daar heb ik een talent voor ingehuurdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
is dat al deze maand de TeunBBQ?
hoop ook dat ze het voetbal volgen, elke keer met WK of EK moet ik extra aan hem denken, ach hij leefde voor voetbal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
onze twee papa's die samen een biertje doen tussen de visjes
ik woon ook tussen de moslims, maar die 5 niet moslims die er wonen compenseren het welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nee vreemd genoeg is hier helemaal geen herrie, maar ik woon tussen de moslims
da's dan toch weer een voordeelmisschien houwe die ook niet zo van die shit ...
Thanksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk dat je hier weer langs komt trouwens
Lijkt mij een mooie tijd voor een BBQquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat het eind augustus is
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik woon ook tussen de moslims, maar die 5 niet moslims die er wonen compenseren het wel
Serieus??? Want das misschien wel haalbaar voor mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beloof niets maar als het luktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie tijd voor een BBQ
het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik het grootste gedeelte van de dag met mijn koptelefoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik woon ook tussen de moslims, maar die 5 niet moslims die er wonen compenseren het wel
We krijgen nl. een prachtige nazomer tot en met oktoberquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie tijd voor een BBQ
Dan heb ik vast 10032032 hertentamens!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk dat hij wel kijkt hoor...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop ook dat ze het voetbal volgen, elke keer met WK of EK moet ik extra aan hem denken, ach hij leefde voor voetbal.
ik denk dat ik je sla als je daar aankomtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mag ik je dan wel even uitlaten aan dat draadje?
Of....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb ik vast 10032032 hertentamens!
Daar kan ik wel in mee gaan, jou een klein beetje kennendequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, jij gaat ontzettend hard de goede kant op straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Serieus??? Want das misschien wel haalbaar voor mij
Zit je nog op school/uni?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga d'r stiekem 220 V op zettenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik je sla als je daar aankomt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik het grootste gedeelte van de dag met mijn koptelefoon
door het huis heen loop te drentelen![]()
die Griek heeft al een keer gezegd dat ie me vandaag of morgen naar Schumacher zou sturen
om dat ding weer van mijn kop te halen omdat ie wel zo onderhand vastgegroeid zou zijn![]()
ik stapte er laatst zelfs bijna mee onder de douche
waarom loop je de hele dag met een koptelefoon op je kop dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik het grootste gedeelte van de dag met mijn koptelefoon
door het huis heen loop te drentelen![]()
die Griek heeft al een keer gezegd dat ie me vandaag of morgen naar Schumacher zou sturen
om dat ding weer van mijn kop te halen omdat ie wel zo onderhand vastgegroeid zou zijn![]()
ik stapte er laatst zelfs bijna mee onder de douche
ik ga dr wel heel positief inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, jij gaat ontzettend hard de goede kant op straks
of een trilfunctiequote:
Dat jaquote:
Dan hoort ze d'r zelf niet de hele dag lullenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom loop je de hele dag met een koptelefoon op je kop dan?
en terechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik je sla als je daar aankomt
Whahaha....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
muziekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom loop je de hele dag met een koptelefoon op je kop dan?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
muziek![]()
soms toepjes en soms radio
als ik aan het schilderen ben meestal radio
Oeh in het OV is mijn mp3 speler mij heilig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
muziek![]()
soms toepjes en soms radio
als ik aan het schilderen ben meestal radio
Nu jij nog!quote:
was een filmpje van sleutels kwijt en weet ik veel, die jongen is zo schuldig als wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef FANN het volgende:
ik gaat nog effe in het Joran topic kijken of er al nieuws is
ik wil eigenlijk ook wel zo'n ding, maar ik ben bang dat ik al die knoppie niet ga snappenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh in het OV is mijn mp3 speler mij heilig!
jah... dat filmpje heb ik gezien, met die koffiebekers toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een filmpje van sleutels kwijt en weet ik veel, die jongen is zo schuldig als wat.
ik geloof je ook nogquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum is hij veel liever dan dat ik ben
Ze behandelen hem als een beest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
ben er ook ff vluchtig op visite geweest, opende een filmpje, pppfftt is echt een bussie, een bussie vol met polen, en als laatste Joran.
Hoezo stiekem?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum is hij veel liever dan dat ik ben
Er zijn ook heel simpele met maar 2 knoppies ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook wel zo'n ding, maar ik ben bang dat ik al die knoppie niet ga snappen
Zo die Joran werd meteen aangevallen zeg !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
ben er ook ff vluchtig op visite geweest, opende een filmpje, pppfftt is echt een bussie, een bussie vol met polen, en als laatste Joran.
Ik vind Laysa ook liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo stiekem?![]()
Als jij de wijk binnenkomt dan gaan er ineens autoportieren op slot, rolluiken omlaag, deuren dicht en duiken er mensen de struiken in!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn ook heel simpele met maar 2 knoppies ofzo
En terechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo stiekem?![]()
Als jij de wijk binnenkomt dan gaan er ineens autoportieren op slot, rolluiken omlaag, deuren dicht en duiken er mensen de struiken in!
Ik heb zo mn momentenquote:
Niet als een beest, beesten koester je, maar als onmens. En terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |