quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
die Africanen worden helemaal gek, ze kennen lawaai makenwas mooie goal.
Ik ook.quote:
haaaaai!quote:
Sinds wanneer vind jij mij leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
God, wat irritant die toeters. En ik vind normaal gesproken echt alles leuk.
Zolang het op televisie is en ze (en anders ik zelf) het volume kunnen regelen met een knopje vind ik het ook wel lolligquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Op zich wel geinig die toeters... klinkt als een zwerm killer-bees, x 10000.....
Dat zijn heul geen leuke beessies hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Op zich wel geinig die toeters... klinkt als een zwerm killer-bees, x 10000.....
vannacht hoor je nog die toeters in je slaap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Noek het volgende:
God, wat irritant die toeters. En ik vind normaal gesproken echt alles leuk.
haai lieverdquote:
Ik probeer me koest te houden zodat ik straks genoeg energie overhou voor die ingreepquote:
Oeh bier! Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik probeer me koest te houden zodat ik straks genoeg energie overhou voor die ingreep![]()
Ik word zo gek van dat gebrom dat ik nu zelfs aan het bier ben...Dat wordt wat de rest van de maand
Eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
De Kicksen van de voetballers hebben de juiste kleur
kan niet wachten tot maandag, dan mogen ze wat mij betreft zich de kolere toeteren als we maar winnen van denemarken met 4-0
6 juli dus tot die tijd ga ik me kei zenuwachtig makenquote:
Ik ben al bijna op zoek naar de sprayquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Gert het volgende:
Doe eens 1-1 scoren, kijken of ze dan minder gaan toeteren of juist harder.
Ow nou, dan ding naar ding leven maar dan. Het moment komt (helaas) vanzelf dat je echt ff sterk moet zijn of iets moeilijks/belangrijks moet doen... In de tussentijd, geniet maar extradubbeldwars van alles dat leuk en lekker isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
6 juli dus tot die tijd ga ik me kei zenuwachtig maken....en daartussen hebben we ook een boel andere dingen die heel belangrijk zijn dus dit wordt een raar maandje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow nou, dan ding naar ding leven maar dan. Het moment komt (helaas) vanzelf dat je echt ff sterk moet zijn of iets moeilijks/belangrijks moet doen... In de tussentijd, geniet maar extradubbeldwars van alles dat leuk en lekker is![]()
![]()
Hebben die Duitsers toch de beste gadget, bij nader inzienquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Gert het volgende:
Doe eens 1-1 scoren, kijken of ze dan minder gaan toeteren of juist harder.
nou het lijkt wel of ze nu nog harder toeterenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan gewoon door dus. Vrijwel geen verschil. Als er een helicopter in de middencirkel neerstort gaan ze ook gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |