En dat baseer je op ......quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
Kans dat je pakketje erbij zat is echt zo klein dat het niet eens een noemenswaardig getal zou zijn.
Mijn spel ook nog niet, maar je moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef CasB het volgende:
Een gitaar van 250 euro stelt toch niet echt veel voor.
Of de verkoper verzekerd is. Jij als ontvanger krijgt alsnog je pakketje of je geld terug.quote:
In theorie ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of de verkoper verzekerd is. Jij als ontvanger krijgt alsnog je pakketje of je geld terug.
Nou, ts heeft toch een bevestiging dat de gitaar betaald is. Als ts over, laat zeggen een week nog niets heeft ontvangen belt ts even met de winkel en zegt dat er nog niets binnen is. Dan stuurt de winkel een nieuwe op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
In theorie ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of de verkoper verzekerd is. Jij als ontvanger krijgt alsnog je pakketje of je geld terug.
Precies, veel goedkoper en je maakt er veel meer indruk meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Inderdaad, koop dan een Vuvuzela!
[ afbeelding ]
iDeal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Fiorellino het volgende:
Hoe heb je betaald? Als het via PayPal is zou je nog je geld kunnen terug krijgen.
Natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dit soort vage dingen gebeuren te vaak in mijn leven
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Inlognaam het volgende:
Niets aan de hand. Die zal echt wel verzekerd verzonden zijn.. Zoniet, is die gitarenwinkel niet slim bezig. Uiteindelijk verreken je de verzendkosten toch in de prijs.
Heb je de tracktracecode? Wat zegt de tracktrace?
quote:Voertuig gestolen, eerst volgende levering op het moment dat ie weer terug is.
Oke, eerlijk is eerlijk: je had gelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
Kans dat je pakketje erbij zat is echt zo klein dat het niet eens een noemenswaardig getal zou zijn.
Je kan niet aanbellen bij de dierenkliniek?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Oke, eerlijk is eerlijk: je had gelijk.![]()
Ik woon op nr. 36 en het pakket is bezorgd op nr. 26. Foutje in de administratie ofzo. Het leuke is alleen dat nr. 26 hier niet bestaat.Dat wordt in beslag genomen door een dierenkliniek op nr. 28.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Het wordt nu geregeld door de webshop en de TNT. Kan nog een staartje krijgen
Haal het op bij die dierenkliniek en laat die bevestiging zien ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ik woon op nr. 36 en het pakket is bezorgd op nr. 26. Foutje in de administratie ofzo. Het leuke is alleen dat nr. 26 hier niet bestaat.Dat wordt in beslag genomen door een dierenkliniek op nr. 28.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Het wordt nu geregeld door de webshop en de TNT. Kan nog een staartje krijgen
"In beslag genomen"?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |