Fris wasgoed snap ik, maar mannelijke ondertoon... what? snap m niet..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind altijd zo lief als een jongen een geur van fris wasgoed, maar met een mannelijke ondertoon, om zich heen heeft hangen.![]()
Of ben ik nu weer heel raar
Nee dat deed ik alleen in Oostenrijk op de bergquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen
Ja, dat kochten we bij "Netjes Winkeltje" en iedereen kende Netje ook. Ze was de grote kindervriend van 't dorp! .... Ze is inmiddels overledenquote:en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje
Ik werkte wel op een boerderij, maar had ze;f geen klompjes hoorquote:en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje
Neuh. Ze hadden eieren, geen kaasquote:en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde
Ik had A geen pet, B geen krrullen en C hadden we geen molenquote:en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!
BIJNA goed!quote:Tóch?!
ik gok op zweet....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Fris wasgoed snap ik, maar mannelijke ondertoon... what? snap m niet..
Wat is dat voor serie?quote:
Britse sitcom over IT-afdeling.quote:
Heeeey garagesletje van me!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen manginas![]()
![]()
what een suggestieve TT weer.
Fetish much?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind altijd zo lief als een jongen een geur van fris wasgoed, maar met een mannelijke ondertoon, om zich heen heeft hangen.![]()
Of ben ik nu weer heel raar
Die moet ik maar eens goed gaan checken jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Britse sitcom over IT-afdeling.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowd
Ik weet niks van IT maar vind het echt hilarisch.
Nee omdat een parfumerie overheerst wordt door te zoete damesgeurenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fetish much?![]()
Nee hoor. Vind ik ook. En ze moeten niet stinken naar een parfumerie
like hell i am.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeey garagesletje van me!
Jij bent echrt de eeenige die dat zou denken van die TT hoor
best een aardige seriequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet ik maar eens goed gaan checken ja
Nee, geen zweetlucht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik gok op zweet....
als het zweet vers is en veroorzaakt door bepaalde handelingen dan is het wel
Maar daarna wel even douchen
Ze mogen wel een luchtje op maar niet tig liters zodat je ze al mijlenver ruikt. En tijdens sex helemaal niet. Ook geen deo. Dat is echt kk bitter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee omdat een parfumerie overheerst wordt door te zoete damesgeuren
Nee, geen zweetgeur maar lichaamsgeur. (moeten ze geen knoflook gegeten hebben)quote:
Bittersmakende okselharenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze mogen wel een luchtje op maar niet tig liters zodat je ze al mijlenver ruikt. En tijdens sex helemaal niet. Ook geen deo. Dat is echt kk bitter.
Precies, een subtiele mannelijke lichaamsgeur. In combinatie met fris wasgoedgeur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen zweetgeur maar lichaamsgeur. (moeten ze geen knoflook gegeten hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |