Lief dat je meedenkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef Peter het volgende:
En ik hoorde dat Dosadi dit weekend toch geen date heeft, dus wellicht kan hij je helpen?
Het is nog erger. Ik liep langs een doos met pindakaas M&Ms en besloot ze NIET mee te nemen. Brad moest dus even naar de supermarkt voor pastasaus en wat neemt ie nog meer mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik ook altijd, dan heb ik een liedje in mn hoofd en dan kom ik in de badkamer en dan is dat liedje op de radio
Wonderer het medium, binnenkort op RTL4quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nog erger. Ik liep langs een doos met pindakaas M&Ms en besloot ze NIET mee te nemen. Brad moest dus even naar de supermarkt voor pastasaus en wat neemt ie nog meer mee?Juist.
Alwéér?quote:
Oh.. smsen dan! Ik ben er ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéér?
Ik ga trouwens morgen in Rotterdam () uit!
Je gaat áltijd uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. smsen dan! Ik ben er ook!
En ja, ik ben er altijd, maar ik ga ook uit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wonderer het medium, binnenkort op RTL4
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel liefquote:
Dankje, Erikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel lief.
Moet je wat van hem?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Correctie, Vlarp gaat soms uit en is heel lief.
Ja ik moest mijn eerdere uitspraak bijstellen omdat meneer 't laster vondquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn eerdere uitspraak bijstellen omdat meneer 't laster vond.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een aanstellerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft weer gedronken, dan wordt ie vervelend.quote:
Hij heeft altíjd gedronken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft weer gedronken, dan wordt ie vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |