Ik gok op: Nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mwah ben bij me ex geweest, bij zijn ouders in een dorp bij Eindhoven..
Hij moet zijn flat uit, want die wordt platgegooid..
Die bij de kruiskamp, waar ik dus ook een tijd heb gewoond..
Wanneer stopt mijn soap!
omdat het wel HOT moest zijn, en David Hasselhoff is al langere tijd niet hot dan wel hot.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet uit?
[ afbeelding ]
Als je nou vanavond naar Bliss komt dan kun je sowieso mij en Steef spotten. Misschien dat Tomasso er ook wel is. Weet niet of ie moet werkenquote:
Ik ook... maar ik word op de verjaardag van mijn zus verwacht!quote:
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, het was hem
Hij smste dat jij hem niet zag
"Ik ken u niet hoor!"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogant
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zag hem wel, heb ook gedag gezegd, IK ben niet arrogant
Waar woon jij eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga nu speciaal maar een AH aan de andere kant van de stad, speciaal om Fok!ers te ontlopen. En eigenlijk durf ik alleen de stad in als ik weet dat iedereen uit E. hier online is.
Voor Ang3l en mij is hetzelfde stembureau het meest dicht bij huis.quote:
Lekker bij de bejaardjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l en mij is hetzelfde stembureau het meest dicht bij huis.
't is echt een klootzak jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er IEMAND arrogant is, dan is het Steve wel!
Mee eens. En dat terwijl hij er geen ENKELE reden toe heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er IEMAND arrogant is, dan is het Steve wel!
Is ie OOIT lief tegen ons?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Doe eens lief tegen Steve
*is graag tegendraads
Geef me één goede reden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Doe eens lief tegen Steve
*is graag tegendraads
Precies: Brabantquote:
Dat zullen jullie dan wel niet verdiend hebbenquote:
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.quote:
IK VERDIEN ALLES!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zullen jullie dan wel niet verdiend hebben
Ik moet wel, anders ga je gemeen doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef PhalanX het volgende:
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.
je doet het fout, volgens mij moet je alleen je username invullen en niet heel dat www..... gedoe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Zien jullie iets aan de icoontjes rechts naast mijn username?
Je moet even alleen je username invullen, niet de hele url.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Zien jullie iets aan de icoontjes rechts naast mijn username?
Ik had iets beter moeten lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je doet het fout, volgens mij moet je alleen je username invullen en niet heel dat www..... gedoe.
Zie je nou wel. Phalanx en Dosadi posten gewoon tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Tegen mij wel hoor... als we weer eens een date hebben... dan is hij uren lang lief.
Vertelquote:
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.quote:
Laat ik het zo zeggen: mezelf insmeren met factor 50 was een beetje aan de positieve kantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |