Ja hoor, als je die twee bollen helemaal losdraait kun je alles eraf halen en het ding helemaal schoonmaken enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, je kan het blad er wel af halen, bij die stoel van jou?
Dat is wel zo dat laatste maar dat is toch zo bij alle meegroeistoelen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef DuchessX het volgende:
Wij hebben de Stokke tripp trapp voor Evi gekocht toen ze 5 maanden oud was. We zijn er heel tevreden over, degelijke stoel en wat ik zo fijn vindt is dat je 'm lekker aan de tafel kunt aanschuiven. Er zijn geen tafeltjes te koop voor de tripp trapp, maar dat is dan dus ook niet nodig. Lekker praktisch is-ie ook omdat je kind er tot zeker 6 jaar oud op zitten kan.
ja nou ik had daar van tevoren helemaal niet bij nagedacht hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snappum![]()
En dat van rapley en een houten tafel is een heel goed punt
wij hebben ook een geuther en daar kon de jongste van mijn neef tot 6 jaar makkelijk in. nu heb ik hem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat is wel zo dat laatste maar dat is toch zo bij alle meegroeistoelen?
Die geuther heeft in elk geval hetzelfde schuifjes/plankjes meegroei principe als de tripptrapp.
Ik heb er vroeger ook in gezeten en mijn zusje ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Saffier het volgende:
Wij hebben ook een Bopita(zie Vicky's post)
Ik heb er vroeger als klein dreumesje en kleutertje ook in gezeten en nog jaren gebruikt in de keuken als 'mijn eigen tafeltje en stoeltje waar mijn broertje niet aan mocht zitten'.
Het afzetten deed Tobias ook, maar is er, gelukkig, nooit mee gekiept. Wj hebben trouwens wel een nieuwe, nu staat het alsof ik mijn oude kinderstoel mee heb genomen van thuis maar mijn ouders hadden hem niet meer.
Bij mijn ouders staat die van de IKEA, ook geen kiepgevaar maar ik vind het een spuuglelijk ding
Ik ook en ook mijn zusjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger ook in gezeten en mijn zusje ook
Superstoel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |