op zo'n mooie betonbaan met symmetrische groeven er in?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:54 schreef Komakie het volgende:
Eerst volgende week even trainingsstage in Spanje (lees: lekker op het strand liggen en af en toe balletjes aangeven aan me vriendin) en daarna eerste toernooi. Kan niet fout!
Uiteraard!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
op zo'n mooie betonbaan met symmetrische groeven er in?
Geloof me, je balt denk ik liever tegen zweden dan tegen limburgersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef senswal het volgende:
Een Zweed? Lekker makkelijk communiceren haha.
Ig bun unne Limburger. :$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geloof me, je balt denk ik liever tegen zweden dan tegen limburgerswat een ellende is dat
dat zulke campings/vakantieparken het durven om geld te vragen voor zulke banen hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Uiteraard!
En natuurlijk de nodige slijtpekken waar de bal zo heerlijk op weg stuit
Geweldig tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
dat zulke campings/vakantieparken het durven om geld te vragen voor zulke banen he
en dan 'yo no hablo espanol' zeggen en weglopen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geweldig toch
Ik ga nog wel eens heel vroeg met de vader van me vriendin. Dan is het nog niet zo heel warm (hoewel ik daar nog niet zo veel last van heb) en dan is het personeel er nog niet dus kun je er gratis op.
Of als er een baan vrij is ga je er gewoon op staan en dan zie je wel of er iemand naar te toe komt met de vraag of je wel wilt betalen
Ik vind beton ook rot om op te spelen. Ik heb altijd moeite met lopen op die dingen. De stuit van de bal is prima, maar ik durf nooit zo goed voluit te lopen op zo'n baan. Komt misschien omdat ik al een paar keer door mijn enkel ben gegaan op zo'n baan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
en dan 'yo no hablo espanol' zeggen en weglopen?
tevens voor allee kunstgrashaters: Betonbanen
bij elke stap is het maar de vraag of je niet zo door de baan heen dondert omdat er gewoon een gat zit die een maanlander geslagen kan hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind beton ook rot om op te spelen. Ik heb altijd moeite met lopen op die dingen. De stuit van de bal is prima, maar ik durf nooit zo goed voluit te lopen op zo'n baan. Komt misschien omdat ik al een paar keer door mijn enkel ben gegaan op zo'n baan...
Ondertussen kwam dat gat door de stuit van mijn eerste servicequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
bij elke stap is het maar de vraag of je niet zo door de baan heen dondert omdat er gewoon een gat zit die een maanlander geslagen kan hebben
probeer je zo indruk te maken op je vriendin ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ondertussen kwam dat gat door de stuit van mijn eerste service
Gewoon lekker dropshots slaan, vinden ze ook leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
probeer je zo indruk te maken op je vriendin ja?
Neu ze weet allang hoe ik kan serverenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
probeer je zo indruk te maken op je vriendin ja?
Nu ben je niet alleen op de baan een prutser..... sorry, ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef Drassss het volgende:
Ah bespanmachine binnen. Tijd voor wat prutswerk.
Dankje dankje.... 2 linkerhanden het is nu al een ellendequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu ben je niet alleen op de baan een prutser..... sorry, ik kon het niet laten
Heb je weer wat te doen vanmiddag. Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |