abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:05:55 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82972209
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:46 schreef magik7777 het volgende:
knopen trek ik NOOIT met de hefboom aan, als je hem goed knoopt, kan hij onmogelijk losschieten, want hij trekt zichzelf aan. wat ik soms wel doe, is mijn laatste 2 snaren een kilootje of 2 extra aantrekken. Dit omdat ik de knoop met de hand (platte tang op de snaar zetten, en een paar keer ronddraaien, zodat je snaar om je platte tang heen gewikkeld zit) aantrek, en dan niet met 25 kilo aantrek. Dus je compenseert het als het ware.
Dat laatste zinnetje verkomt mijn opmerking dat je dan een snaar hebt die minder strak bespannen is. Je wordt bedankt

Ik doe het al sinds ik bespan. Het gaat nooit meer fout, alleen die ene keer dat je er even veel te makkelijk over denkt, ff snel snel en dan gaat het fout. Hij zit gewoon lekker goed vast als je hem nog even een heel klein beetje aantrekt.

Het enige nadeel wat ik trouwens nu heb is dat het schuifje waar je de snaar in vast klemt (snelspanner) begint wat gladder te worden waardoor soms een snaar weg glipt.
Hij heeft dat niet bij elke snaar trouwens. Ik heb van de week een racket met een wat dikke soepele snaar bespannen en dat was geen probleem. Met mijn eigen snaar, die iets dunner en gladder is, glipt hij echt vaak weg. Heel irritant.
Maar een nieuwe snelspanner kost een goede 70 euro. Dus ik doe het er nog maar even mee
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:08:16 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82972341
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef FedExpress het volgende:
Vanavond kwartfinale HE5.
Komend weekend begint meteen ander toernooi waar ik HE5 meedoe. Is een poule van 4, dus dat is wel leuk.
Week daarop doe ik HD4 met een vriend van me. Hij is gelukkig heel goed en zal waarschijnlijk wel 3-3 worden, maar ik ben maar 5 . Krijg ik gisteren mail of het goed is dat ze de HD4 (3 inschrijvingen) doorschuiven naar de HD3 (1 inschrijving) zodat we poule van 4 hebben
Ben benieuwd...
Ach misschien zijn er wel meer die hoger hebben ingeschreven en kun je nog een potje winnen. Anders is het een goed leermoment
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_82973949
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het enige nadeel wat ik trouwens nu heb is dat het schuifje waar je de snaar in vast klemt (snelspanner) begint wat gladder te worden waardoor soms een snaar weg glipt.
Hij heeft dat niet bij elke snaar trouwens. Ik heb van de week een racket met een wat dikke soepele snaar bespannen en dat was geen probleem. Met mijn eigen snaar, die iets dunner en gladder is, glipt hij echt vaak weg. Heel irritant.
Maar een nieuwe snelspanner kost een goede 70 euro. Dus ik doe het er nog maar even mee
Tip: haal ff een fijn schuurpapiertje door de snelspanner!
Life is life
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:11:31 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82975239
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:42 schreef JT_RSD het volgende:

[..]

Tip: haal ff een fijn schuurpapiertje door de snelspanner!
Hmmm dat kan ik nog wel eens proberen. Je weet nooit
pi_82977041
werkt vaak goed hoor, zelfde met je klemtangen, ff schuurlinnen er doorheen halen, en de grip word weer beter.

Misschien iemand zin om een topic te openen (of heropenen) over zelfbespannen????
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:17:54 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82979075
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef magik7777 het volgende:
werkt vaak goed hoor, zelfde met je klemtangen, ff schuurlinnen er doorheen halen, en de grip word weer beter.

Misschien iemand zin om een topic te openen (of heropenen) over zelfbespannen????
Met mijn klemtangen heb ik nooit problemen. Maar die kan ik ook vaster afstellen. Zolang de snaar maar niet stuk gaat kun je dat dus redelijk opvangen.

Alleen kan 1 tang bijna niet meer omhoog/omlaag bewegen. Misschien heeft hij zo langzamerhand een keer een beetje olie nodig
pi_82979561
Ik heb het ff nagekeken, maar ik heb de mijne dus vanaf 2004. En werkt nog perfect, mijn tangen stuiteren nog omhoog en omlaag, dus dat gaat soepel. Het enige wat ik moet doen is af en toe met een inbussleutel, de fixeerklem een klein beetje aandraaien, zodat ik mijn klemtang goed kan vastzetten.
Owja, koop er meteen een holle priem bij, ideaal hulpmiddel, bij het doorvoeren van snaren door shared holes.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:15:00 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82982978
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb het ff nagekeken, maar ik heb de mijne dus vanaf 2004. En werkt nog perfect, mijn tangen stuiteren nog omhoog en omlaag, dus dat gaat soepel. Het enige wat ik moet doen is af en toe met een inbussleutel, de fixeerklem een klein beetje aandraaien, zodat ik mijn klemtang goed kan vastzetten.
Owja, koop er meteen een holle priem bij, ideaal hulpmiddel, bij het doorvoeren van snaren door shared holes.
Dat aandraaien heb ik ook ja.

Ik heb die van mij vanaf 1998 ofzo
pi_83038180
Wat een grappenmaker pur sang ben ik toch ook, zojuist een eerste ronde met 0-6 7-6 1-6 verloren . Gelukkig wel een stuk of 10 ballen over de servicelijn weten te krijgen, dus dat biedt perspectief voor de finale morgen. Nu even de hele nacht doorhalen en kijken wat er morgen van me over is.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:21:57 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83039059
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een grappenmaker pur sang ben ik toch ook, zojuist een eerste ronde met 0-6 7-6 1-6 verloren . Gelukkig wel een stuk of 10 ballen over de servicelijn weten te krijgen, dus dat biedt perspectief voor de finale morgen. Nu even de hele nacht doorhalen en kijken wat er morgen van me over is.
Lekker standje
pi_83040987
Uiteindelijk toch geen laatste geworden in de competitie, omdat er een team is die alles heeft verloren ondanks dat ze 1 winstpunt meer hebben .
  zondag 20 juni 2010 @ 00:51:43 #112
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83042413
Pfffffffff verschrikkelijk gebald, 4-6 1-6. Teveel last van de wind, heel men spel van slag en ik stond gewoon als een natte krant op de baan... Nouja nog 6 wedstrijden te gaan, het kan dus alleen maar beter...
pi_83065073
1-6 7-5 4-6, 0/4 in HE 4 finales en 0/5 in mijn laatste vijf driesetters .

Mag ik het een complex noemen? Ja, dat mag ik.
pi_83067429
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:44 schreef Chriz2k het volgende:

Doe je dan ook een Coriatje qua service in de laatste set? Daar wil ik me nl. nog weleens schuldig aan maken !
pi_83067727
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:50 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Doe je dan ook een Coriatje qua service in de laatste set? Daar wil ik me nl. nog weleens schuldig aan maken !
M'n service was weinig mis mee, het was meer het eeuwige gezeik van groundstrokes die niet over de servicelijn komen .
  maandag 21 juni 2010 @ 08:29:01 #116
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_83087164
HD3 gewonnen in de clubkampioenschappen 7-6 6-3 in de finale
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 21 juni 2010 @ 09:41:35 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83088306
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:44 schreef Chriz2k het volgende:

Mag ik je een choker noemen? ja dat mag ik

Finales verliezen is geen ramp. Dan heb je in ieder geval de nodige wedstrijdjes gewonnen moet je maar denken. Ik heb hetzelfde in de 4. Ook al een paar keer in de finale gestaan, en elke keer lukt het net niet. Eerste keer 2 keer dik verloren in de finale, maar vorig jaar in 3 sets terwijl ik de eerste set gewonnen had en met 4-3 voor stond in de 2de.
Dat van die driesetters is dan pijnlijker. Al een idee waar dat door komt?
Ok, omdat je de ballen niet over de servicelijn krijgt, maar wat is de reden dat dat gebeurd.
pi_83088955
Verliezen in de finale is geen pretje, maar verliezen in de halve finale vind ik dan nog erger. Omdat je dan op de finale zondag slechts toeschouwer bent, en buiten de prijzen valt. Vaak word alleen de winnaar en de finalist vermeld. En een finale spelen, is op zich al een prestatie op zich, er zijn er maar 2 (of 4 in de dubbel) die de finale weten te halen. Ik heb de mazzel dat mijn finale win verlies ratio op 7 uit 10 is ongeveer. En toch waren mijn finales niet mijn beste wedstrijden, sterker, vaak waren het de slechtste wedstrijden van het toernooi. Wedstrijdspanning? Volgens mij niet. Maar het is gewoon lastiger concentreren, met een 30-40 tal ietwat beschonken luidruchtige toeschouwers.
pi_83089001
Ballen niet over de servicelijn krijgen klinkt een beetje als, dat je verkrampt slaat, en dat kan slaan op vermoeidheid, of wedstrijdspanning... Maar zeker weten kan ik dat niet, want ik weet niet hoe je tennist...
  maandag 21 juni 2010 @ 10:51:35 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83090132
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:11 schreef magik7777 het volgende:
Verliezen in de finale is geen pretje, maar verliezen in de halve finale vind ik dan nog erger. Omdat je dan op de finale zondag slechts toeschouwer bent, en buiten de prijzen valt. Vaak word alleen de winnaar en de finalist vermeld. En een finale spelen, is op zich al een prestatie op zich, er zijn er maar 2 (of 4 in de dubbel) die de finale weten te halen. Ik heb de mazzel dat mijn finale win verlies ratio op 7 uit 10 is ongeveer. En toch waren mijn finales niet mijn beste wedstrijden, sterker, vaak waren het de slechtste wedstrijden van het toernooi. Wedstrijdspanning? Volgens mij niet. Maar het is gewoon lastiger concentreren, met een 30-40 tal ietwat beschonken luidruchtige toeschouwers.
Vroeger speelde ik eigenlijk altijd in Utrecht aangezien ik altijd op de fiets moest en als ik dan een keer finale haalde stond het vaak wel in de krant ergens. Over het algemeen alleen de uitslag. Ik heb 1 keer in de 5 gewonnen en toen werd ik nog uitgebreid in een artikel in de krant over dat toernooi. Stond zoiets bij dat ik in een spannende finale (was ook 3setter met 7-5 in de 3de set ofzo) met, voor de klasse, hoogstaand tennis de sterkste bleek.

Als ik dan in de krant stond (op die ene keer na alleen de uitslag) dan knipte ik die uit
pi_83093054
Gister eerste finale van het toernooiseizoen. Werd een driesetter met uiteindelijk 7-5 WINST
In de poule hadden we van tegenstanders nog met 6-1 6-2 verloren, maakt het extra lekkre overwinning.
Was overigens in GD5.

Deze week een toernooitje in HD5
Life is life
pi_83119944
Ik speel inderdaad verkrampt, maar dat komt niet door de spanning... Ik heb het de hele wedstrijd lang en het is niet alsof de finale van zo'n obscuur toernooitje veel voor me betekent, dus ik zou het echt niet weten.
pi_83120101
Eerste ronde in een HE7 verloren: 2-6, 6-4, 2-6.
Wel redelijk gespeeld en het zat onwijs dicht bij elkaar, maar het was net niet genoeg.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:54:05 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83120584
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik speel inderdaad verkrampt, maar dat komt niet door de spanning... Ik heb het de hele wedstrijd lang en het is niet alsof de finale van zo'n obscuur toernooitje veel voor me betekent, dus ik zou het echt niet weten.
Het betekent niet veel, maar wel hier lopen zeuren daarna he....
pi_83120754
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het betekent niet veel, maar wel hier lopen zeuren daarna he....
Verliezen is nooit leuk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')