lief dagboek,
na een ochtend druk betaald gefokt te hebben op mijn werk vond ik het welletjes en heb ik de middag vrij genomen. omdat ik als echte baas op mezelf woon moet ik echter zelf voor gel, deo en dergelijke aanschaffen en aangezien de tandpasta bijna op is bedacht ik me dat ik wel even naar het winkelcentrum kon gaan om tandpasta (en een kekke WKuif) te halen bij de Kruidvat. zo gezegd zo gediggiedaan.
nadat ik geslaagd was bij de kruidvat ben ik nog even bij de turk langsgeweest om een turkse (nee echt?) pizza te scoren als lunch (tevens 1e antiklacht) en daarna terug naar de auto.
echter werd ik halverwege aangesproken door nederlandse vrouw van middelbare leeftijd en bijbehorend kort en pittig kapsel (geblondeerd voor de geintresseerden) of ik wel eens filet americain eet. feit is dat ik filet americain wel lekker vind en daarom bevestigend antwoordde richting deze mevrouw. haar volgende vraag was of ik misschien interesse had om een smaak test te doen bij de lokale croissanterie. aangezien ik mezelf graag als een soort smaakpolitie zie en wel vrolijk word van een beetje filet americain besloot ik mee te doen.
na 4 bakjes filet americain genuttigd te hebben en het bijhorende test formulier ingevuld te hebben kreeg ik tot mijn verrassing een originele stegeman chorizo in mijn handen gedrukt voor de moeite.
klacht: 4 bakjes filet americain opgegeten
pics van me worst als bewijs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 11-06-2010 13:33:04 ]