quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
MAgic Twisty![]()
Die liet ik vroeger altijd door het kutje van je zusje lopen, tadaa
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
MAgic Twisty![]()
Vandaar dat ik zo'n raar neefje hebquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
MAgic Twisty![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
je hebt haar meteen in brand geneukt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Stond laatst zo'n heel dik, vies vadsig wijf voor me bij de kassa van AH. Had ze 45 euro aan troep besteed, kreeg ze 3 beesies. Zij zo:
"O! Beesies!"
Nee. Ik heb haar met een Ron Brandsteder-astma-lach staan uitlachen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
je hebt haar meteen in brand geneukt?
Dat is de bedoeling ook. Alle rages tot nu toe roepen sentiment op bij ouders en daarom kopen ze meer. (Bijv, met Wuppies of de Smurfen. De meeste mensen die nu kinderen hebben, waren in die jaren zelf ook nog kind) Daarna krijgen ze de drammende kinderen die per se plaatjes en dat soort dingen willen en doen ze dus weer boodschappen bij AHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:57 schreef trovey het volgende:
Produkt wat voor de 1.000.000 keer is geintroduceerd...was al kinderspeelgoed toen ik kind was en dat is al een tijdje geleden.
I lol'dquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
MAgic Twisty![]()
wirar is yuoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
MAgic Twisty![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |