quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef NLS04 het volgende:Ej T-Force vertel nou eens hoe je pa het heeft gehad op Intents
Edit: ik ben T_Killer, niet NLS
Oohja, dat was ik nog vergeten te vertellen
Maar ons pap en de pa van Claudia hebben zich prima vermaakt! We waren om half 3 binnen en ze zijn tot 7 uur gebleven, dus dat is nog best lang! We zijn eerst muntjes gaan kopen en toen hebben we een "rondleiding" gegeven met wat uitleg, Early Hardstyle, Hardcore & Hardstyle. Omdat het zo'n goed weer was zijn we buiten gaan staan bij de Hardstyle waar we de hele tijd hebben gestaan

We hebben uiteindelijk dus A-Lusion, Ran-D, Zatox & Deepack gezien
Wat ze er van vonden: Ze vonden de muziek maar raar, eerst bam bam bam, dan weer rustig, dan weer bam bam bam and so on. Ze vonden de sfeer echt heerlijk! Iedereen lekker los, biertje drinken, zonnetje op de kop

Het geluid stond veel te hard zodat je niet meer kon buurten, dat vonden ze wel jammer. Toen heb ik ze naar zo'n plek met van die zitzakken gebracht waar ze lekker hebben zitten buurten met alle jongetjes & meisjes. Toen ze een tijdje later weer terug waren op de dansvloer hadden ze echt veel verhalen (ze waren inmiddels aardig zat). Ons pap kwam aangevlucht en die zei: TOM TOM TOM, ik heb iemand gezien die was continu aan het malen met zijn kaken, kom kijken

Verder hadden ze hele gesprekken gehad over drugs enzo, echt 100x aangeboden gekregen om ook een pilletje te proberen maar dat wilden ze toch liever niet doen

Verder nog een hoop bekenden uit mijn dorp gezien, die allemaal 5x moesten kijken maar er toen achter kwamen dat ons pap er was
Toen ze om 7 uur naar het station liepen reden er geen treinen meer dus had ons mam ze opgehaald. Toen ze daar aankwam in Oisterwijk stonden ons pap en de pa van Claudia te buurten met een meisje van een jaar of 20, met zo'n kort rokje aan, hardcore typetje en die moest ook naar Best (waar wij ook wonen) dus die is meegereden

Ons mam wel een beetje over de zeik, maar ach. Zatte oudjes, kunnen ze niks aan doen
Ze begrijpen wel waarom we zoveel naar dit soort feesten toegaan is de conclusie

En ze vonden het leuk zo voor 1x, maar dat lag er natuurlijk ook aan omdat iedereen ze aansprak
![]()
Mijn vader onderaan met bier, Claudia's vader helemaal rechts