Zo, mijn verslagje dan maar.
Binnengekomen en met m'n broer en zijn vriendin van de groep afgesplitst om rondjes te gaan lopen, zij wilden hhz zien. Alle tenten gezien op de green na, leukste waren de orange, de brown, de grey en de black waar we paar nummertjes bleven hangen. Ook langs de main gekomen die ik er echt verschrikkelijk saai uit vond zien.
Terug van de black naar de blue om wat mensen op te halen. Onderweg even langs de white gegaan tijdens Pavelow en met wat FOK!ers gesproken, grappig om nu wat gezichten bij de namen te hebben.
Blue trok ons niet echt dus zijn we naar main gegaan, inmiddels draaide brennan heart, was wel grappig. Verder eigenlijk hele tijd op de main blijven hangen op een eetpauze na. Bij Frontliner gooide ze opblaasbootjes waar ik in was gaan zitten en opgetild, maar dat duurde niet heel lang want na 10 seconden donderde ik al keihard naar beneden

Ook tijdens DBSTF en begin Wildstylez langs Silver en Green gegaan tijdens Drokz en ???. Dat ging echt niet normaal hard allebei

Helemaal losgegaan en na 2 nummertjes al helemaal kapot. Daarna afgesloten met Wildstylez, was ook wel grappig.
Oja en we hebben Bioweapon nog gezien dat was ook wel een leuk setje.