abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82697722
YOU KNOW WHAT TIME IT IS!
pi_82697795
It's time for defqon1!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82697811
Dubstep stage @ Q-Base... geloof nooit dat die hangar de hele dag afgeladen vol is...
pi_82697815
Verrassend goed geslapen. Heb het geen 0:00 meer zien worden, en werd om 7:30 wakker vanochtend omdat ouders beneden de tent leeg aan het halen waren ivm verbouwing.

Lekker het laatste stukje van de FOK!-mix luisteren met een kriebelend buikje, en dan straks HELEMAAL van de wereld
pi_82697877
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:04 schreef Noxa het volgende:
Dubstep stage @ Q-Base... geloof nooit dat die hangar de hele dag afgeladen vol is...
Ik vind het zeker mooi dat er een dubstep stage komt, ik zal er waarschijnlijk niet heel lang zijn maar ik vind het lekkere muziek en het is leuk dat Q wat nieuws probeert.

Ben net wakker en nog te sloom om me weer te verheugen op Defqon Maar dat komt nog wel.

Edit: wat me trouwens opvalt is dat naast de muziek de posters ook een stuk vrolijker lijken te worden op hardstyle feesten. Was Q-base vorig jaar nog iets met een gasmasker en iemand die in het donker vermoord was ofzo, staat er nu een luchtballon op de poster.

[ Bericht 16% gewijzigd door Grrommit op 12-06-2010 09:50:02 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:56:22 #81
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82698684
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_82698976
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
Oh yeah!

Eerst ff printer papier scoren, zonder kan ik niet eens het ticket printen. Dan ff eieren met spek bakken, en daarna de trein op naar Defqon2010!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:19:30 #83
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82699010
iedereen die naar almere afreist vandaag veel plezier Aan het weer kan het niet gaan liggen zegt mijn piet paulusma instinct
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82699228
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
Jazekeerrrrr
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:35:35 #85
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_82699346
Ga er zo vandoor! Wat een vreugde!
pi_82699632
Ik ben net wakker, maar twijfel nog een beetje of ik zelf ga rijden of dat ik de trein pak.. Beiden heeft het wel wat voordelen. Kan alleen niets over parkeren vinden op de DefQon site, beetje vreemd
Partyagenda;
Outdated....
pi_82700009
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben net wakker, maar twijfel nog een beetje of ik zelf ga rijden of dat ik de trein pak.. Beiden heeft het wel wat voordelen. Kan alleen niets over parkeren vinden op de DefQon site, beetje vreemd
Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_82700441
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:02 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...
Ik ben nooit met de auto naar DefQon geweest, maar is het echt zover lopen dan?
Partyagenda;
Outdated....
pi_82705068
Pavelow Klinkt echt vet!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:51:34 #90
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82705127
Ik ben altijd mild geweest tegenover Jeff-E maar gvd in juist deze set gaan lopen ouwehoeren
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82705474
De helft van de set verpest door een radiopresentator, MC en jingles
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:01:49 #92
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82705505
Zit ik hier aan Q-Dance Radio gekluisterd naar Defqon te luisteren.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Flesje bier
pi_82707917
Bedankt voor de Prophecy (Qlimax 2009 Edit).

Harde track. Ik vond hem op de Qlimax DVD al nice, en nu dus full.

---

Verder Q-BASE nu dus echt aangekondigd. Klinkt weer vet, zoals gewoonlijk. Ik vind die poster ook wel vet.
Misschien dit jaar erheen, maar het is wel ver en dus duur, maar we zullen zien.
gr gr
pi_82724891
Godverrrdomme, komt de nieuwe track van Wildstylez langs, Delayed Distortion, gaan ze er HELEMAAL doorheen praten. Ook niet een klein beetje overlaten als promo ofzo, de tering!
pi_82725001
Ja idd irritant.
Ik zit in 1 of andere shoutbox en iedereen schelden enzo.

En daarna kwam 'How much can you talk'
gr gr
pi_82725048
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja idd irritant.
Ik zit in 1 of andere shoutbox en iedereen schelden enzo.
De Hardtraxx shoutbox Hele dag al gezeik op Jeff-e, terecht! Piet paulusma zou Qdance radio nog beter kunnen presenteren...

Feestfabriek anthem --> D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication

[ Bericht 5% gewijzigd door Deeltjesversneller op 13-06-2010 01:54:35 ]
pi_82727434
ik ben niet zo van de hardstyle, maar toen kwam ik dit op youtube tegen

The Prophet - My Religion

HEERLIJK!
  zondag 13 juni 2010 @ 00:50:58 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82729131
DefQon

Helden van de dag:
B-front: Vroeger vreesde men Attilla de Hun, tegenwoordig ben ik bang voor mijn voetjes als ik de naam: Bob,die rooie, van Paalen hoor. Wat een Bazenset!!! GE-NI-AAL!!!

Titan: Wat een boefje. Deze man is ongelofelijk, strak en snel mixwerk, snoeiharde platen (ook wat ouder werk), en als klap op de vuurpijl als klaatste nr, terwijl hij niet meer door mag draaien van Q (want het is immers al 22.45 en iedereen moet naar de main voor het vuurwerk ), naar het publiek grijnzen, eventjes faken of je stopt en vervolgens een snoeiharde hardcoreplaat (geen melodie ofzo) opzetten, en heel de tent op zijn kop zetten.

Pavelow Heerlijke set, niets meer, niets minder, Dubstep,pavelowstijl,drum en bass vanalles kwam voorbij

Zany eerste half uur was erg fijn, Digital Punk ook erg fijn, Promo erg lekker. kan niet zeggen dat ik echt een slechte set gehoord heb.

Die Rooie en die Zwarte hebben hun plekje in mijn hart veroverd.
Main oogde karig.
Fokkers waren weer gezellig (T-force,remcore,Koepert,Ripper, Huig, Crusty).
Geluid was prima in orde.
Eten was lekker maar miste de Pasta.
Weer was perfect, niet te warm en niet te koud en een lekker briesje.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 13 juni 2010 @ 02:11:04 #99
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82730835
Korte samenvatting Defqon:

Lekker weertje

Tatanka (Sfeer voorin in de Blue was toen fenomenaal)

Met een doek van +- 30 meter touwtjetrekken bij de mainstage

Groep die steeds groter werd die tijdens de set van Wildstylez op het podium klom en er maar niet afwouden Heel mooi gezicht

Afsluiting was erg mooi met het vuurwerk die je half door de stage kon zien, errug vet stukken beter als vorig jaar ook!

Al met al een prima feestje, 16meter ook nog paar keer tegengekomen en stampje mee geplaatst
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_82731534
1 woord: Bioweapon!
Wat een goddelijke set was dat, veruit de beste van de dag
Totaal niet verwacht eigenlijk, maar was echt een dikke raw set, met een vleugje biovrolijkheid

Verder stonden we bij Pavelow die dikke set te checken (kan niet anders of wij staan op die video die arjen steeds maakte), en ik zag opeens zo'n dude links van me in een AVIO shirtje. Hij had oranje haar, dus ik dacht al zo van: dat zal toch niet Intractable One zijn he?

Ik zeg dat dus tegen een maat van mij, zegt hij ja zou best eens kunnen maar weet het niet zeker. Nouja ik was niet mans genoeg om het zomaar te gaan vragen als we het niet zeker wisten, maar toen stootte mijn maat mij opeens aan: "kijk man! Alphaverb!!" !!

Stond gewoon AVIO naast mij te stampen op Pavelow

Beide heren nog even een hand gegeven, moest ik toch nog even gedaan hebben

Lijst van geziene artiesten:

• Nitrouz (Heel kort gezien, maar klonk wel leuk)
  • HeadHunterz (Wij hadden niet eens door dat Willem al aan het draaien was, we vroegen ons al af wanneer hij kwam )
  • Slim Shore (Set wel okee, maar niet bijzonder goed)
  • Psykopunkz (Te kort gezien)
  • Digital Punk (Goeie set an sich, jammer dat hij bijna gelijk was aan die van Euphoria
  • Zany (Alleen begin meegemaakt, klonk wel vet eigenlijk)
  • Frontliner (Niet meer live doen deze gast, voegt niet zoveel toe, heb hem liever 1.5 uur ...)
  • Intractable One (Goede set, lekker hard, veel AVIO tracks )
  • Bioweapon (Al hierboven vermeld, beste set van DefQon.1)
    (Daarna helemaal kapot, halfuurtje gepauzeerd en op adem gekomen)
  • Aplha² ft. Beat Providers (BAGGER)
  • B-Front (HELD)
  • Wildstylez (We zijn er alleen voor het vuurwerk gekomen Maar de show was wel mooi )
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')