Voor mijn tijd gok ikquote:
Ben dr toentertijd niet geweest maar weet wel dat het was. Liep wel aardig dacht ik, maar deze feesten lopen nu ook super dacht ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd gok ik![]()
Maar liep dat een beetje? Enig idee waarom het afgeschaft is?
Alhoewel het nu wel iedere avond druk is, dus geen verkeerde keuze van de Matrixx. Toch jammer.
Matt Restless - And it goesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef T-Force het volgende:
Dat nummer wat jij had gekozen Bartman (Matt Restless liedje ben ff naam kwijt) is trouwens bruuuuut
Eerst was het 'Under The Bridge' dus ook letterlijk onder de Waalbrugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd gok ik![]()
Maar liep dat een beetje? Enig idee waarom het afgeschaft is?
Alhoewel het nu wel iedere avond druk is, dus geen verkeerde keuze van de Matrixx. Toch jammer.
Oke. Ik vind dat ze nu ook wel een mooie locatie hebben gevonden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eerst was het 'Under The Bridge' dus ook letterlijk onder de Waalbrug![]()
Zwaar vette locatie maar er was 0,0 doorstroom en toen daar een keer relletjes uitbraken hebben ze het sindsdien niet meer daar beneden gehouden. Er staat me ook nog iets bij van op de Waalkade zelf helemaal links (bij het doolhof) maar dat week nie zeker.
KGGKGGKGGKGGquote:
quote:
hier hebben jullie de foto'squote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb de rest van de dag bij de black, grey en main gestaan trouwens
Volgend jaar weer
die hele set was gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:Kluisje opengebroken of wat?
Best een vette intro vind ik
Ziet heerlijk uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kluisje opengebroken of wat?
Best een vette intro vind ik
The hard way eronderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
He dat stuk bij Intractable One stond je vlak voor mij
Mijn maat staat er op
De climax ook hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The hard way eronder![]()
(althans de intro :$ )
Vroeger was er nog wel hardcore, maar sinds die rellen zijn geweest durven ze het niet meer aan, erg jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ik kwam trouwens net al wat tegen over Matrixx at the park (vierdaagse feesten Nijmegen). Eigenlijk wel jammer dat ze niet minstens een van die avonden wat met hardstyle proberen. Al is het maar één podium, zou wel vet zijn.
Het meest hypocriete eraan is dat elk jaar op die at the park feesten het ook vaak zat gigantisch uit de klauwen loopt. Het heeft dus geen flikker met de muziek te maken maar sinds die eerste rellen heeft de security wel een of andere vrijbrief gekregen om er op los te slaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:15 schreef Neooo het volgende:
Vroeger was er nog wel hardcore, maar sinds die rellen zijn geweest durven ze het niet meer aan, erg jammer inderdaad!
leuk filmpjequote:
Woot! Wat ben jij vroeg op!quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het meest hypocriete eraan is dat elk jaar op die at the park feesten het ook vaak zat gigantisch uit de klauwen loopt. Het heeft dus geen flikker met de muziek te maken maar sinds die eerste rellen heeft de security wel een of andere vrijbrief gekregen om er op los te slaanHeb echt ongelooflijke dingen afgelopen jaar daar gezien van die ´professionals´.
[..]
leuk filmpje![]()
Precies want hebben jullie hier iets over gehoord?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef CrustyClown het volgende:
Ik plaats het feit dat HS/HC argressie veroorzaakt ook precies in hetzelfde vakje als nieuwsberichten over drugsgebruik en het aantal aanhouden op HC/HS feestjes. Allemaal nogal eenzijdig nieuws! Van andere soort feesten hoor je nooit zoveel slecht nieuws (in vergelijking met positieve nieuwsitems).
Idd, er hoeft maar een kleine vechtpartij op DefQon te zijn of het is al meteen nieuws bij de NOSquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Precies want hebben jullie hier iets over gehoord?
http://www.dumpert.nl/med(...)meeuwis_concert.html
Nee dat is niet interessant want het is ten slotte geen Dance feest.
Filmpje is fijn
Lekker dikke plaat. Past wel bij dat WTF nummerquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een kneiter van een ragplaat zeg![]()
![]()
![]()
.
Kansloos he! Ik heb in die 8 jaar hardstyle feesten maar 1 keer een echt knokpartij gezien dat was op XQ Dana. Verder nooit rotzooi gezien op hardstyle feesten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, er hoeft maar een kleine vechtpartij op DefQon te zijn of het is al meteen nieuws bij de NOS
Wanneer is een knokpartij echt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Noxa het volgende:
[..]
Kansloos he! Ik heb in die 8 jaar hardstyle feesten maar 1 keer een echt knokpartij gezien dat was op XQ Dana. Verder nooit rotzooi gezien op hardstyle feesten.
En tja aanhoudingen voor drugs bezit, als je je bedenkt hoeveel er als nog binnen komt is het natuurlijk om te bescheuren.
In dat geval heb ik op 7th sunday en Gigadance al een knokpartij gezien en dat in nog geen twee maanden. Dus het is ook weer niet zo dat er zelden iets gebeurd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:58 schreef haakon het volgende:
Denk dat hij bedoeld met meer dan 10 personen ofzo
Ja oke, daar zit misschien ook wel weer wat inquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Sethje het volgende:
met 7th sunday en gigadance noem je ook wel 2 feesten hahanee maar seriues in de regio oss, eindhoven etc zijn ze vaak niet zo subtiel
Das n aardig tijdje terug. Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Noxa het volgende:
[..]
Kansloos he! Ik heb in die 8 jaar hardstyle feesten maar 1 keer een echt knokpartij gezien dat was op XQ Dana.
Da waren zo alllemaal menshu...ennuh slaan en bloed enzo en alles.. oeeh..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Das n aardig tijdje terug. Wat gebeurde er?Veel mensen bij betrokken?
Complimenten Seth: Youtube's in het verslag, omschrijving van de podia i.c.m. de DJ die er toen draaidequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/390635/1/1/50/danceparty-defqon-1-festival-no-time-to-waste.html
thnx rippert! was er zelf ook wel content meequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Complimenten Seth: Youtube's in het verslag, omschrijving van de podia i.c.m. de DJ die er toen draaide
quote:
volgens mij ben ik op de achtergrond te zien tijdens de 2e foto in de eerste paar secondenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef haakon het volgende:
Ik heb ook een tijdje bij ze in de buurt gestaan
Maar niet herkend![]()
hij is fijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een kneiter van een ragplaat zeg![]()
![]()
![]()
.
Stage aan de andere kant van het land enzo...quote:
onder het genot van deze track kan ik mijn biertjes zeker wel nuttigenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Stage aan de andere kant van het land enzo...
Geeft me gezien de reistijd wel uitstekend de tijd voor het uitzoeken van relatief onbekende muziekpareltjes en voor vandaag is dit mijn bijdrage:
Eentje voor in -de inmiddels berucht maar bekende- zon-met-bier-in-de-hand-categorieMids zijn vreemd maar orgineel. Break is verder zomers en de kicks zijn fijn, aldus de jury
Mag je ook zijn. Puik verslagjequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
thnx rippert! was er zelf ook wel content mee
Hoe vet is dat danquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Errug vet die 360 graden aftermovie van Defqon!
http://events.q-dance.nl/2010-06_12-juni_defqon1/360/
Zoiets was vorig jaar ook al op Mysteryland, zeer vet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Damn, dat is vet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef NLS04 het volgende:
Ik zie op een gegeven moment T-force met zn chick op 2:03 dus die kan ons vast wel vertellen hoe de fuck ze dit gedaan hebbentering wat gaaf
Hij is die gast met dat blauwe shirt hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef NLS04 het volgende:
Ik zie op een gegeven moment T-force met zn chick op 2:03 dus die kan ons vast wel vertellen hoe de fuck ze dit gedaan hebbentering wat gaaf
Mooie URLquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zo:
http://www.yellowbirdsdonthavewingsbuttheyflytomakeyouexperiencea3dreality.com/images/technology/camera.jpg
Haha idd T-Force staat er echt bij alsof ie water ziet branden.quote:
Jep gewone aftermovie komt ook gewoon:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef InGebruik het volgende:
I
Hoop daarentegen ook nog dat er een normale aftermovie komt.
http://events.q-dance.nl/2010-06_12-juni_defqon1/360/quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep gewone aftermovie komt ook gewoon:
http://twitter.com/IboOrgut/status/16337289124
Dat apparaat is zo verschrikkelijk vet!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Ff beter lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het apparaat gewoon eerst een 360 graden fototoestel was, echter wel dik dat ze er een 360 filmpje van gemaakt hebben!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
And faster...quote:
Vet filmpje en leuk gemonteerd!quote:
Eindelijk is hij er: ik vind die plaat zo vet he!quote:
Heb ook bij Traxtorm gestaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vet filmpje en leuk gemonteerd!
Ben nog een aantal keren op zoek geweest naar Fok!'ers bij de Blue linksvoor. Niemand gevonden. Had ook voor defqon slechts enkele gezichten op foto's gezien maar die was ik daar ook al weer bijna vergeten.
Moet ook wel vertellen dat ik pas aan het eind van Alpha2 en Beat Providers voor het eerst in de Blue was.
Heb veel in de Grey en bij Black (Playah en Traxtorm Stars). Tijdens B-Front ook nog een aantal keer naar linksvoor gelopen, maar niemand kunnen vinden/herkennen.
Op 10YOQ een nieuwe kans? Wie gaan er allemaal?
Het ziet er naar uit dat ik wel naar 10YOQ ga aangezien het ook heel lastig is om de kaarten te verkopen. Heb nu nog steeds 4 kaarten liggen en op het moment nog maar 1 iemand die ook mee wil. Word nog flink lobbyen dus.
Whoop Whoop!! Fucking vetquote:
Dan heb ik jullie gewoon niet herkend/gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb ook bij Traxtorm gestaanEn bij B-front toch echt links voor.. net als de rest
euh 10YOQ? Wanneer was dat ook al weer en wat kost n kaartje? Misschien... Heel misschien dat ik ook wel heen wil.. of vooral, heen kan.
Haha ja volgens mij ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De koekoeksklok was de Green toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De koekoeksklok was de Green toch?
Hij is leuk!quote:
Minimal spul en een beetje houseachtig, dus het zachtere werk maar het klonk wel lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef InGebruik het volgende:
Iemand trouwens een idee wat Dov draaide tijdens zijn uurtje in White?
Ook wat ouder spul er tussendoor zoals het orgineel van Lost In Dreams en ook Triple X - My Beatz. Raar mengelmoesje was het.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Minimal spul en een beetje houseachtig, dus het zachtere werk maar het klonk wel lekker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef Koepert het volgende:
euh 10YOQ? Wanneer was dat ook al weer en wat kost n kaartje? Misschien... Heel misschien dat ik ook wel heen wil.. of vooral, heen kan.
ik heb nog 2 kaartjes te koopquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef InGebruik het volgende:
10YOQ is 10 juli, kaartje kost ¤ 60,- maar denk dat er inmiddels al redelijk veel kaarten tegen een lagere prijs te koop zijn op internet.
melodie is natuurlijk geniaal, maar de plaat verder nietquote:
totaal niet mijn smaakquote:
lekker tooltjequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef ElDani het volgende:
Nog een tip:
Na 3000 yt views:
Full te downloaden.
In & Out: mwoahquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef Koepert het volgende:
Na het paar keer beluisteren van de DefQon cd van dit jaar.. moet ik zeggen dat deze me toch steeds en steeds beter bevallen..
Verder wil ik graag aantekenen dat cd2 mij ook erg goed bevalt, al studerende in t zonnetje..
Ja Lost in dreams, die was ik vergetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook wat ouder spul er tussendoor zoals het orgineel van Lost In Dreams en ook Triple X - My Beatz. Raar mengelmoesje was het.
Hmm, zo had ik het nog niet gezien, maar inderdaad, das er ook eentje. Was me zaterdag nog niet opgevallen in tegenstelling tot de groene variantquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef InGebruik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch een koekoeksklok?
Deurtjes open, komt alleen een een kop van een skelet uit ipv een koekoek. Klok zit achter de dj-booth verstopt. Mocht het geen koekoeksklok zijn wat moet ik er dan in zien?
Dit is inderdaad (ook) een koekoeksklok. Erg leuke stage zoals al in een eerdere reactie aangegeven!
[ afbeelding ]
Die techno boot was het huis van meneer de uil!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef InGebruik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch een koekoeksklok?
Deurtjes open, komt alleen een een kop van een skelet uit ipv een koekoek. Klok zit achter de dj-booth verstopt. Mocht het geen koekoeksklok zijn wat moet ik er dan in zien?
Dit is inderdaad (ook) een koekoeksklok. Erg leuke stage zoals al in een eerdere reactie aangegeven!
[ afbeelding ]
Oh my God! ik ken dat nummer niet eens... Wordt iig goed gestampt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vet filmpje en leuk gemonteerd!
Ben nog een aantal keren op zoek geweest naar Fok!'ers bij de Blue linksvoor. Niemand gevonden. Had ook voor defqon slechts enkele gezichten op foto's gezien maar die was ik daar ook al weer bijna vergeten.
Moet ook wel vertellen dat ik pas aan het eind van Alpha2 en Beat Providers voor het eerst in de Blue was.
Heb veel in de Grey en bij Black (Playah en Traxtorm Stars). Tijdens B-Front ook nog een aantal keer naar linksvoor gelopen, maar niemand kunnen vinden/herkennen.
Op 10YOQ een nieuwe kans? Wie gaan er allemaal?
Het ziet er naar uit dat ik wel naar 10YOQ ga aangezien het ook heel lastig is om de kaarten te verkopen. Heb nu nog steeds 4 kaarten liggen en op het moment nog maar 1 iemand die ook mee wil. Word nog flink lobbyen dus.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:48 schreef Noxa het volgende:
[..]
Oh my God! ik ken dat nummer niet eens... Wordt iig goed gestampt!
Ik heb mss wel interesse voor beide kaartjes remco, heb nog geen kaartje voor mn broer en mezelf. Maar moet hem eerst even overhalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog 2 kaartjes te koopvraagprijs is onder de kostprijs; niemand die meegaat...
Heel fraai...you made my dayquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef T_Killer het volgende:
OT maar wel leuk: http://www.vuvuzela-time.(...)74314/12/25#82967381
Check het forum in WK stijl
http://www.burkavision.co(...)74314/12/25#82967381quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef T_Killer het volgende:
OT maar wel leuk: http://www.vuvuzela-time.(...)74314/12/25#82967381
Check het forum in WK stijl
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef mstx het volgende:
http://www.burkavision.co(...)74314/12/25#82967381
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door T-Force op 18-06-2010 12:10:35 ]
Feestje in je broeeeek!!!11!!111!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
grond zero was een optie, mar heb een ander feestje dan :p
Donkeyset is zo heilig zoveel nrs in zo korte tijd
Origineel was oud (en beter), niet de refix. Heb een ripje daarvan uit Prophets set op Q-base 2007 helemaal grijs gedraaid. Daar zat als ik me niet vergis trouwens ook voor het eerst die krusaders plaat in die laatst pas gereleased is..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef eQuaL het volgende:
Staan veel oude nummers op de DefQon.1 cd, zoals deze:
Snap niet echt waarom, maar wel weer eens leuk om te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |