dus jij schaart je vrijwillig achter de leedvermakers?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:39 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik vind het wel een goeie grap met die meeuw
nee dat is ADO... maarja dat zegt het alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezeik om niks.
Bij Den Haag pleuren ze regelmatig groen geel geverfde kippen op het veld. Dat is gewoon HUMOR!!!
Je moet het van de andere kant zien, ze proberen het oranje gevoel te verspreiden via een vogel. Mooi toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:28 schreef woid het volgende:
[..]
dus jij schaart je vrijwillig achter de leedvermakers?
Het oranje gevoel is het nodeloos laten lijden en uiteindelijk laten doden van een onschuldige vogel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Je moet het van de andere kant zien, ze proberen het oranje gevoel te verspreiden via een vogel. Mooi toch?
Die dierenartsen willen hem doden, 't hoeft niet als ze voor hem zorgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het oranje gevoel is het nodeloos laten lijden en uiteindelijk laten doden van een onschuldige vogel?
Ben ik blij dat ik niets met het oranje gevoel heb dan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:02 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ach, nog genoeg vogels man
nee het is mooi om jouw onderbroek achter een porsche te strikken en vollop gas te geven tot 290quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Je moet het van de andere kant zien, ze proberen het oranje gevoel te verspreiden via een vogel. Mooi toch?
Ah, dus de dierenartsen mogen het beestje uit eigen zak blijven verzorgen omdat en of andere eikel er verf overheen heeft gegooid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Die dierenartsen willen hem doden, 't hoeft niet als ze voor hem zorgen.
zijn ze zo erg? kankerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef theturk het volgende:
[..]
jij bentt een echte t********* vuile k********* ik hoop dat ze je aannemen in de h**
P.S. ik heb de eerste letters van alle scheldwoorden laten zien zodat je misch begrijpt wat ze betekenen
P.S.S f*** jou!!!!![]()
![]()
Beter je krijgt zelf de kanker. Ik persoonlijk vind dat dierenleed gelijk staat aan mensenleed. Die gasten die dit gedaan hebben mogen van mij part 30 jaar vastgezet worden in een bajes in Guatamala en daar 30x per dag "geraped" worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Stoer?Echt, een internet held gaat hier ff verkondigen hoe hij mensen helemaal naar de kanker gaat snijden omdat ze een meeuw een kleurtje hebben gegeven, hou toch op joh
Ze willen het oranje gevoel meteen 1.60 meter diep laten leggen??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mits je een oranje onderbroek en een vuvuzela voor me regelt, strak planquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef theturk het volgende:
[..]
nee het is mooi om jouw onderbroek achter een porsche te strikken en vollop gas te geven tot 290
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |