Zal mij allemaal een zier zijn, ook al verf je me oranje, of mijn kat, of mijn ouders. Ik ga geen geld ophalen voor afrikaantjes, daarvoor worden er al genoeg van mijn belastingcenten overgemaakt. Maar om nou te stellen dat dit echt zulke dieren mishandeling is? Dat beest wordt verzorgd en zal prima overleven tot de winter in dat geval zo niet, jammer, maar helaas. Het is maar een meeuw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef T42 het volgende:
[..]
rui is tegen de winter... hoe eet hij? hoe blijft hij warm...
maar jij bent dus vrijwilliger om je eigen oranje te schilderen en zo centjes op te halen voor kindjes in afrika?
of haak je daarvanaf...
mishandelen/martelen is wat anders dan afmaken/afschieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef Stranger het volgende:
5 pagina's volgeouwehoerd over een vliegende parasietenbak die Nederland aanmoedigt. Kom op zeg.
je krabbelt terugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal mij allemaal een zier zijn, ook al verf je me oranje, of mijn kat, of mijn ouders. Ik ga geen geld ophalen voor afrikaantjes, daarvoor worden er al genoeg van mijn belastingcenten overgemaakt. Maar om nou te stellen dat dit echt zulke dieren mishandeling is? Dat beest wordt verzorgd en zal prima overleven tot de winter in dat geval zo niet, jammer, maar helaas. Het is maar een meeuw.
wordt er anders beweert?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef T42 het volgende:
mishandelen/martelen is wat anders dan afmaken/afschieten.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Stranger het volgende:
Ik denk wel dat deze meeuw minder snel aangevallen wordt door andere dieren nu, zo'n chemische kleur schrikt vast af. Verder is ie makkelijker te zien op de weg dus de aanrijdingskans is een stuk kleiner.
jah dat die 2 manieren van dood gaan niet verschillen.quote:
ik zeg, die gasten hun botte hersenen leren laten werken. gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Seneca het volgende:
Ik zeg oog om oog, tand om tand: de dader voor straf ook oranje verven
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Lauwierent het volgende:
Geloof mij maar dat ze blij mogen zijn dat ik niet weet wie zij zijn.
Ik zou geen druppeltje bloed sparen. Pats BOEM, vol op hun neuzen. Daarna pak ik een stanley-mes en ik snij een gat boven hun anus in de vorm van een duif.
Met zo'n nickname kan ik je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef freejoran het volgende:
kon die niet meer vliegen door de verf of door de gebruikte wasbenzine...
en voor de rest...zo'n vliegende rat gewoon het kopje omdraaien ...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Met zo'n nickname kan ik je niet serieus nemen.
Ik? Stoer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef woid het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je met hem spotten wilt, stoere jongen
kom jij nou maar eerst bij mij langsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Stoer?Echt, een internet held gaat hier ff verkondigen hoe hij mensen helemaal naar de kanker gaat snijden omdat ze een meeuw een kleurtje hebben gegeven, hou toch op joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |