Ja, dat doen mensen ook lekker expresquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoeveel katten, dassen, vogels en honden dagelijk plat worden gereden naast de snelweg? Kom op zeg
Hoe ziet zo'n dagje extra opvoeding er zoal uit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:43 schreef woid het volgende:
ben het zat, het laatste dat ik er over zeg:
elke moron die hier nog langer dierenleedvermaak (goed opletten waar het over gaat jongens!!) loopt te bagatelliseren c.q. daar graag aan mee doet, mag bij mij langs komen, die krijgt dan gratis een dagje extra opvoeding.
Dus als we jou nou us mishandele.. en zegge het is een fokking mens.. zijn der genoeg.. wa dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Het is een fokking meeuw, echt serieus. Zielig, m'n reet.Kinderen in Afrika zijn zielig
Beest is oranje geverfd, komt in de rui en gaat weer vrolijk verder met het onderschijten van mensen, prima toch. Stel je anders effe aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dus als we jou nou us mishandele.. en zegge het is een fokking mens.. zijn der genoeg.. wa dan?
Jij bent egt een mongool
Beetje appels met peren vergelijken dit. Omdat kinderen in Afrika nóg zieliger zijn, mag je hier dus gewoon dieren mishandelen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Het is een fokking meeuw, echt serieus. Zielig, m'n reet.Kinderen in Afrika zijn zielig
Beest kan op dit moment niet meer vliegen dus tevens ook geen eten meer verzamelen etc..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beest is oranje geverfd, komt in de rui en gaat weer vrolijk verder met het onderschijten van mensen, prima toch. Stel je anders effe aan.
Inderdaad in zijn geval mag je dus ook iemand dood schieten.. want zo zielig is da niet voor die ouders..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken dit. Omdat kinderen in Afrika nóg zieliger zijn, mag je hier dus gewoon dieren mishandelen?
Het beest wordt op dit moment vertroeteld in een asiel door een huisvrouw met pittig kapsel, dus die krijgt uitstekend te eten. Bovendien zegt die vrouw dat die schijtert eerst in de rui moet voordat ze hem misschien afmaken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef MrManuel het volgende:
Beest kan op dit moment niet meer vliegen dus tevens ook geen eten meer verzamelen etc..
Mocht het beest niet schoon gemaakt kunnen worden krijgt het een spuitje..
bij deze heb je je genomineerd. pm me ff, dan maken we een afspraak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beest is oranje geverfd, komt in de rui en gaat weer vrolijk verder met het onderschijten van mensen, prima toch. Stel je anders effe aan.
Goed plan! Het moest maar eens afgelopen zijn met honden die op de stoep schijten! Een bekeuring voor vieze honden, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Flounder het volgende:
[..]
De PVV wil bij de politie een speciale afdeling dierenpolitie instellen.
rui is tegen de winter... hoe eet hij? hoe blijft hij warm...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog is ut dierenmishandeling om een beest zo te verven..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het beest wordt op dit moment vertroeteld in een asiel door een huisvrouw met pittig kapsel, dus die krijgt uitstekend te eten. Bovendien zegt die vrouw dat die schijtert eerst in de rui moet voordat ze hem misschien afmaken.
Nou onze hond is anders blij genoeg als die me ziet.. En is altijd vrolijk om bij me te zijn.. Dus ja..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi, ik heb het idee dat minstens de helft van de mensen die het hier voor die meeuw opnemen thuis een hond, kat of ander huisdier rond hebben lopen. En dát is natuurlijk geen dierenmishandeling, die beesten zijn er allemaal uit vrije wil.
Wat raar zijn jullie!? Hoe je 't ook wendt of keert; dit is wel degelijk zielig voor die meeuw. Of het nou "maar" een meeuw is, of niet. Hij kan niet begrijpen dat ie wordt geholpen, hij kan niet begrijpen dat ie verf op zich heeft zitten: kortom dierenmishandeling. En als iemand dat doet onder het mom "Het is maar een meeuw", ben je gewoon een beetje gestoord in je hoofd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het beest wordt op dit moment vertroeteld in een asiel door een huisvrouw met pittig kapsel, dus die krijgt uitstekend te eten. Bovendien zegt die vrouw dat die schijtert eerst in de rui moet voordat ze hem misschien afmaken.
Ik noem deze mensen eerder kansloos..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:57 schreef Qebbel het volgende:
En als iemand dat doet onder het mom "Het is maar een meeuw", ben je gewoon een beetje gestoord in je hoofd.
De mens staat wat mij betreft nog altijd boven het dier, zeker boven zo'n vadsige schijtmeeuw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef MrManuel het volgende:
En dan nog is ut dierenmishandeling om een beest zo te verven..
Kom op zeg.. Laten we ook gewoon kleine poesjes enzo oranje spuiten.. En waarom niet direct je ouders ofzo helemaal oranje verven?Hup holland Hup!
Vrije wil om makkelijk eten te krijgen ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef MrManuel het volgende:
Nou onze hond is anders blij genoeg als die me ziet.. En is altijd vrolijk om bij me te zijn.. Dus ja..
En onze kat kan weglopen als die wil maar komt telkens terug.. dus is er ook uit vrije wil ja
Zolang je je kat maar naar buiten laat om meeuwen te vangen is het goed JK.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi, ik heb het idee dat minstens de helft van de mensen die het hier voor die meeuw opnemen thuis een hond, kat of ander huisdier rond hebben lopen. En dát is natuurlijk geen dierenmishandeling, die beesten zijn er allemaal uit vrije wil.
Ik zeg niet dat het schokkend wereldnieuws is.. En zo doen we ook niet..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De mens staat wat mij betreft nog altijd boven het dier, zeker boven zo'n vadsige schijtmeeuw.
Dat brengt verantwoordelijkheden met zich mee, ik keur een meeuw oranje verven niet per se goed, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof dit schokkend wereldnieuws is. Laten we niet van een mug () een olifant (
) maken en vergelijkingen maken die nergens op slaan.
Uhu.. daarom is onze kat ook zo goed als 22 van de 24 uur per dag binnen in het huisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrije wil om makkelijk eten te krijgen ja..
Ik vind dat er urgentere problemen zijn in Nederlandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef MrManuel het volgende:
Ik zeg niet dat het schokkend wereldnieuws is.. En zo doen we ook niet..
Maar dit is en blijft gewoon dierenmishandeling en moet worden aangepakt..
Op de manier waarop een junk ook in de buurt van zijn dealer blijft hangen, of een hoer bij haar pooier. Gekweekte afhankelijkheid.quote:Uhu.. daarom is onze kat ook zo goed als 22 van de 24 uur per dag binnen in het huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |