Dan doe je dat! Met jouw manier zit er overigens wel een simlock op, heb je geen 3 datakabels, 3 opladers en een Zagg Invisible Shield er om heen. Heb verder overigens geen zin om tijd aan dit soort knullige dingen te verdoen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef RijstNatie het volgende:
500 euro voor een telefoon?![]()
kan ik net zo goed een 2 jarig abonnement afsluiten voor 25 euro per maand.
krijg ik heel dat ding gratis met nog 10.000 belminuten
De "final" versie is al wel uit voor developers, dus dit is al wel de uiteindelijke versiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef AeonFlux31 het volgende:
hoe kom jij aan firmware 4.0 aangezien deze nog niet uit is. Of is dit een beta versie
Ik gaf hem alleen een tip dacht ik zo?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Offtopic is weg
Zo te zien is het geen Nederlands toestel. Engelse toestellen zijn met simlock, dus ben ook wel benieuwd hoe deze officiëel simlockvrij kan zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef LordLynx het volgende:
tvp.
En wat is 'ruime' garantie? Bon is dus aanwezig (van t-mobile?) En de unlock is via t-mobille gedaan neem ik aan?
Klopt! Vind het echt idioot dat er mensen uberhaupt een bod van 200 - 250 euro durven te plaatsen. En dan nog verbaasd zjjn dat ik het niet serieus neem.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat krijg je op Fok! waar iedereen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Klopt! Vind het echt idioot dat er mensen uberhaupt een bod van 200 - 250 euro durven te plaatsen. En dan nog verbaasd zjjn dat ik het niet serieus neem.
Ik ben gekke Gerritje niet![]()
Wat dat betreft gaat het er bij Tweakers veel beter aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |