Het is leuker om zelf te verzinnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Yngwie het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Dan klopt je TT nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is leuker om zelf te verzinnen
Deze sowieso:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef raistlin66 het volgende:
welke wedstrijden doet hij dit wk ook weer?
Evert Ten Napel praat echt zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Komakie het volgende:
De zelf verzonnen quotes gaan me iets te ver, maar ik kan niet wachten uit de quotes uit de wedstrijden dus bij deze een schaamteloze tvp
Ik weet het, maar hij is iets minder lang van stof meestal. Nu is het redelijk zo veel mogelijk zinnen achter elkaar willen zetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Evert Ten Napel praat echt zo
quote:Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks.
dankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Deze sowieso:
12 jun, 13:30 Zuid-Korea - Griekenland
13 jun, 16:00 Servië - Ghana
15 jun, 16:00 Ivoorkust - Portugal
17 jun, 16:00 Griekenland - Nigeria
Waar zou die man nou zo'n briljante opmerking vandaan halen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:31 schreef raistlin66 het volgende:
de lastige horzel vond ik wel een mooie zojuist
Dat is gewoon de woordenboekbetekenis van horzel, gast!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar zou die man nou zo'n briljante opmerking vandaan halen?
Zou hij een keer op een boot hebben gezeten met een horzel om zich heen zoemend en dat hij zegt tegen zijn vrouw "ik heb zo'n last van die horzel!". Dat het dan even stil is en er een lichtje gaat branden en hij denkt "dit kan ik gebruiken!"
Of zou hij zich die horzel hierinneren bij die situatie op het veld en dat hij dan denkt "goh die speler is net zo lastig als die horzel toen".
Of hoe zou dat gaan?
Ik zou wel eens een kijkje willen hebben in het briljante one-liner brein van Evert
quote:www.vandale.nl :
Je hebt gezocht op het woord: horzel.
hor·zel de; v(m) -s 1 tweevleugelig insect 2 iem die een ander voortdurend lastig valt; kwelgeest
Is die man nog steeds niet afgeserveerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef raistlin66 het volgende:
welke wedstrijden doet hij dit wk ook weer?
Kom zeg, dat kun je toch niet maken?quote:En daar komt de medicijnman van Ghana het veld op (Ghana-Servië 13-6-2010)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |