Mwa. ik had er ook niet meer verwacht/ Okee, misschien Engelaar, maar van de anderen verbaast het me niet dat ze er niet bij zijn.quote:
Brands bevestigt het nog maar eens:quote:PSV ziet verhuurde Manco terugkeren uit Peru
11/06/2010 12:37
Reimond Manco meldt zich deze zomer waarschijnlijk weer in Eindhoven. Juan Aurich ziet af van het verlengen van het verblijf van de aanvaller in Peru.
Juan Aurich wilde en kon de huurovereenkomst verlengen tot eind december. PSV vroeg in de ogen van de Peruviaanse club te veel, waarna werd besloten afscheid te nemen van de spits. Daardoor komt er na twaalf competitieduels en één doelpunt een einde aan het verblijf van Manco in Peru.
PSV sloot verder een tweejarig contract met Jürgen Locadia. De zestienjarige aanvaller komt over van Willem II en begint in Eindhoven bij de beloftes. 'Ik had dit niet verwacht, maar vind het natuurlijk heel mooi', aldus Locadia op de PSV-website.
Nou mag Ibi zich op het WK mooi in de kijker spelen, zodat PSV er weer meer pegels voor kan vangen.quote:Brands: 'Bij PSV gaan we uit van vertrek Afellay'
11/06/2010 13:06
Marcel Brands, de nieuwe technisch manager van PSV, bevestigt dat Ibrahim Afellay komende zomer naar alle waarschijnlijkheid vertrekt uit Eindhoven. De 24-jarige spelverdeler staat in de serieuze belangstelling van onder meer Hamburger SV en heeft aangegeven dat hij na het WK een besluit wil nemen over zijn toekomst. Zijn contract bij PSV loopt over een jaar af.
'Sportief gezien zouden we Ibrahim dolgraag willen behouden natuurlijk', aldus Brands in Voetbal International. 'Maar uit financieel en economisch oogpunt zou dat niet gezond zijn. Daarom gaan we bij PSV uit van een vertrek. Ibrahim en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen zijn daar ook eerlijk en correct over. PSV heeft hen altijd goed behandeld, en daarom willen zij het contract ook niet zomaar laten aflopen.'
Toch kan het nog even duren voor Afellay uitspreekt dat hij vertrekt bij PSV. De middenvelder verblijft momenteel in Zuid-Afrika, waar hij zich met Oranje voorbereidt op het WK. 'Ibrahim wil zich nu volledig focussen op het WK, daarna zal er meer duidelijk worden.'
Mag nog wel meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd, hopelijk 10 miljoen.
Amen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef Lemming22 het volgende:
10 miljoen is een mooi bedrag voor een speler met een contract van 1 jaar..
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand het nieuwe thuisshirt al ge-preorderd?
Programma waarschijnlijk, bron is PSV Netwerk.quote:Zaterdag 7 augustus 20:45 SC Heerenveen-PSV
Zaterdag 14 augustus 20:45 PSV-De Graafschap
Zondag 22 augustus 16:30 PSV-AZ
Zondag 29 augustus 14:30 ADO Den Haag – PSV
Zaterdag 11 september 20:45 PSV-NEC
Zondag 19 september 14:30 Roda JC-PSV
Zaterdag 25 september 19:45 PSV- FC Groningen
Zondag 3 oktober 16:30 PSV-VVV Venlo
Zondag 17 oktober 14:30 Willem II-PSV
Zondag 24 oktober 14:30 PSV-Feyenoord
Woensdag 27 oktober 21:00 Vitesse-PSV
Zaterdag 30 oktober 20:45 PSV-Twente
Zondag 7 november 14:30 FC Utrecht-PSV
Zaterdag 13 november 19:45 PSV-Excelsior
Zondag 21 november 16:30 Ajax-PSV
Vrijdag 26 november 20:45 NAC Breda-PSV
Zaterdag 4 december 19:45 PSV-Heracles Almelo (wedstrijd kan verplaatst worden naar zo ivm EL)
Zaterdag 11 december 20:45 De Graafschap-PSV
Zondag 19 december 14:30 PSV-Roda JC
Winterstop.
Zondag 23 januari 14:30 VVV-Venlo-PSV
Zaterdag 29 januari 20:30 PSV- Willem II
Zaterdag 5 februari 19:45 PSV-ADO Den Haag
Zaterdag 12 februari 20:45 AZ-PSV
Zaterdag 19 februari 20:45 PSV-NAC Breda
Zondag 27 februari 14:30 PSV-Ajax
Zaterdag 5 maart 20:45 Excelsior-PSV
Vrijdag 11 maart 20:45 NEC-PSV
Zaterdag 19 maart 19:45 PSV-FC Utrecht
Zaterdag 2 april 18:45 FC Twente-PSV
Vrijdag 8 april 20:45 PSV-SC Heerenveen
Zaterdag 16 april 20:45 Heracles Almelo-PSV
Zondag 24 april 14:30 Feyenoord-PSV
Zondag 1 mei 14:30 PSV-Vitesse
Zondag 15 mei 14:30 FC Groningen PSV
Dan voel ik me helemaal als een junk die te lang geen shot heeft gehadquote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Om eerlijk te zijn, vrees ik dat we weer geen kampioen worden komend seizoen..
Moet je nagaan wat ze in amsterdam al jarenlang voelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan voel ik me helemaal als een junk die te lang geen shot heeft gehad
Damn, wat moet dat pijn doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ze in amsterdam al jarenlang voelen.
Dat is wel erg doemdenken. Er is nog nauwelijks iets bekend over komend seizoen. We zitten nu op een WK, daarna barst de transfercarroussel nog los bij ons (daar gaan we toch vanuit) en bij onze concurrenten. Twente wordt sowieso leeggekocht, bij Ajax moeten we nog zien of Suarez blijft (als hij speelt zoals tegen Frankrijk en het prijskaartje onveranderd blijft waarschijnlijk wel). Het lijkt me nu toch nog aardig vroeg om te gokken op geen kampioenschap komend seizoen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Om eerlijk te zijn, vrees ik dat we weer geen kampioen worden komend seizoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |