maten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Arjennn het volgende:
Deze heb ik een half jaar geleden gekocht voor 90 euro. 1x gepast en zit iets te strak. (en daar hou ik niet van).
Labels zijn er wel af, verder is de broek nog NOOIT gedragen. Helemaal nieuw dus.
Een lekker dun broekje!
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Mag weg voor 65 euro...
Mag opgehaald worden of versturen.
Dan istie voor mij te langquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef Arjennn het volgende:
ong 1m.10cm
van bovenkant taille tot onderkant pijp...
Ik ben zelf 1.88 en kwa lengte is de broek wel goed
en voor mij te kort! ben zelf 1.95 succes met je verkoop!quote:
Ben 1.80m, dus lengte meestal 32quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef Arjennn het volgende:
okeewat voor maat heb je meestal dan? ik zit altijd in lengte 34...
deze broeken zijn rond de kerst 3 halen 1 betalen. Dus 3 voor 90 euro. Mijn bod lijkt me heel redelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Arjennn het volgende:
Deze heb ik een half jaar geleden gekocht voor 90 euro. 1x gepast en zit iets te strak. (en daar hou ik niet van).
Labels zijn er wel af, verder is de broek nog NOOIT gedragen. Helemaal nieuw dus.
Een lekker dun broekje!
[ link | afbeelding ]
Mag weg voor 65 euro...
Mag opgehaald worden of versturen.
ok geef maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef Arjennn het volgende:
haha echt niet.... je hebt wel eens aanbiedingen voor 2 halen 1 betalen. En dat zijn deze broeken niet.
Kijk nu maar op ebay voor de prijs!
voor 30 euro geef ik hem liever weg
succes met de verkoopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef Arjennn het volgende:
haha echt niet.... je hebt wel eens aanbiedingen voor 2 halen 1 betalen. En dat zijn deze broeken niet.
Kijk nu maar op ebay voor de prijs!
voor 30 euro geef ik hem liever weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |