quote:
Waar loop je stage dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, er is niemand.En ze hebben maar 2 gesprekken vandaag. 1 om 10 uur waar ik dan bij ga zitten en 1 om 2 uur waarover ik twijfel of ik ga. En mijn andere collega om half 4, maar wat een tijd.
aha...! interesting...!quote:
een JAAR?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah valt tegen.Heb het wel weer gezien na een jaar.
de tering...!quote:
Nu? Of al mijn stages?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
whut the fuck. Dat is wel fucking lang.. En wat moet je precies doen dan?
Tijdens deze stage.. Dat is denk ik wel ff voldoende infoquote:
Bar weinig. Ik loop maar een dag in de week stage en dat is ook nog eens op de vrijdag dus er is niet zoveel te doen. Ik moet in feite gesprekken volgen en zelf doen, maar ik ben pas eerstejaars, dus in feite heb ik mijn gesprekken altijd samen met een begeleider.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tijdens deze stage.. Dat is denk ik wel ff voldoende info
ah ja maar een dag in de week! dus eigenlijk maar een maandje fulltime?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bar weinig. Ik loop maar een dag in de week stage en dat is ook nog eens op de vrijdag dus er is niet zoveel te doen. Ik moet in feite gesprekken volgen en zelf doen, maar ik ben pas eerstejaars, dus in feite heb ik mijn gesprekken altijd samen met een begeleider.
210 uur, dus ja, zoiets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah ja maar een dag in de week! dus eigenlijk maar een maandje fulltime?!
Dan stelt het geen fuck voor. Ik dacht 1 jaar lang 5 dagen per week.. Pff.. Amateurquote:
de tering...! Ik loop 125 dagen stage...!quote:
Ja, is mijn eerste jaar hè, ik moet nog leren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan stelt het geen fuck voor. Ik dacht 1 jaar lang 5 dagen per week.. Pff.. Amateur
werken zul je!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgend jaaaar moet ik 2 à 3 dagen in de week en in mijn 3e jaar jaarstageeeee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |